Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در اختتامیه اولین جشنواره برترین تشکل‌های مردم نهاد در حوزه نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس که ظهر یکشنبه با حضور مسئولان استانی در قائمشهر برگزار شد، از خبرگزاری مهر به عنوان رسانه منتخب این جشنواره تقدیر و لوح تقدیر و جایزه آن به علیرضا نوری کجوریان مدیر این رسانه در استان اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارسال ۱۶۷ اثر به دبیرخانه جشنواره برترین تشکل مردم نهاد حوزه دفاع مقدس

سرهنگ قاسم موقر دبیر جشنواره در حاشیه این مراسم با اشاره به ارسال ۱۶۷ اثر به دبیرخانه جشنواره برترین تشکل مردم نهاد حوزه دفاع مقدس استان مازندران، گفت: در مراسم اختتامیه از ۱۴ برگزیده تقدیر به عمل آمد.

دبیر اولین جشنواره برترین تشکلهای مردم نهاد در حوزه نشر آثار و ارزشهای دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه این جشنواره برای اولین بار در استان مازندران برگزار شد، اظهار داشت: دبیرخانه از ۲۰ آذر تا ۲۰ دی برای دریافت آثار فعال بود.

وی با اشاره به ارسال ۱۶۷ اثر به دبیرخانه جشنواره، افزود: در حوزه کتاب ۱۸ اثر، حوزه نمایش رادیویی ۱۷ اثر، خبرگزاری‌ها، رسانه‌های مکتوب و مجازی ۶۰ مورد، تئاتر ۳ اثر، پایگاه‌های فرهنگی دفاع مقدس ۷ پایگاه، نقاشی ۲۱ اثر، قصه کودکان ۵ اثر، موسیقی ۲۱ اثر، مستند و کلیپ ۱۵ اثر به رقابت پرداختند.

از تعداد ۱۴ برگزیده این جشنواره امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران و مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان در پایگاه فرهنگی روستای قراخیل قائمشهر تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 4835702

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان های مردم نهاد قائم شهر بارش برف بوشهر دهه فجر سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس گرگان قزوین ایلام شهرکرد شیراز انتخابات 98 خطبه های نماز جمعه قاسم سلیمانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۸۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، احسان کامرانی در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان میناب با تبریک ایام سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی، افزود: حضرت امام خمینی (ره) با دور اندیشی و نگاه بلند خود با هدف پاسداری از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدام به صدور فرمان تاریخی تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۵۸ کرد.
 
وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تأسیس تاکنون منشاء خدمات گسترده ای در بخش های مختلف به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.
  
کامرانی با اشاره به اقدام بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم صهیونسیتی به فرمان فرمانده کل قوا، خاطرنشان کرد: اقدام بزرگ و بی نظیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم جنایت کار صهیونیستی در قالب عملیات وعده صادق ضربات مهلکی بر پیکره صهیونیست وارد کرد.
 
وی گفت: انجام عملیات وعده صادق در پاسخ به جنایت صهیونیست ها در حمله به کنسولگری کشورمان در سوریه و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان عالی رتبه کشورمان با تحسین و خوشحالی مردم کشورمان و مردم سایر کشورهای اسلامی به ویژه مردم مظلوم غزه همراه شد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان میناب، افزود: شهرستان میناب به عنوان قطب کشاورزی استان، قرار گرفتن در دروازه سواحل مکران و برخورداری از ظرفیت های صید و صیادی و ملوانی شرایط برای توسعه آن مهیا است.
 
 
کامرانی، تصریح کرد: توسعه و تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی، آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، راهها و... در شهرستان میناب به ویژه بخش های تابعه آن نیازمند توجه ویژه است.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» منتشر شد
  • لزوم نگاه منصفانه به شکست‌ها و پیروزی‌ها در جنگ
  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • ۸۴ بهار با رادیو