Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش نقش شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در سنندج برگزار شد. ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، همایش نقش سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در امنیت و اقتدار ملی پیش‌از ظهر امروز با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در سنندج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام احمد حاتمیان, مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: روح شهیدان حیات جاودانه داشته و باوری غیر از این مهم, ما را به جایی نخواهد رساند.

وی با بیان اینکه برگزاری این محفل و مراسم باشکوه باهدف گرامیداشت و ماندگاری نام شهید سلیمانی برگزار شد, افزود: کسانی که در راه خدا به شهادت می‌رسند دارای حیات جاودانه و ادراک ما از جایگاه آنها قاصر و کوتاه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان خاطرنشان کرد: اگر به این باور رسیده که راه حق شهدا همچنان ادامه دارد، آنوقت روح شهید را زنده دانسته, چراکه شهدا حضور معنوی و ملکوتی داشته اماچشم ما از دیدن آنان قاصر است.

وی به ویژگی‌های بزرگمردان از دیدگاه حضرت علی(ع) اشاره کرد و گفت: شخصیت‌های الهی همواره خود را به رنج انداخته اما آرامش را برای دیگران به ارمغان می‌آورند.

حاتمیان یادآور شد: چشم‌ها و صدای خسته شهید سلیمانی نشان‌دهنده تلاش و مجاهدت مستمر ایشان در جنگ و مقابله با دشمن بود تا مردم ایران در آرامش به زندگی خود ادامه دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با بیان اینکه اجل الهی روح شهید سلیمانی و سایر شهدا را در بدن جسمانی آنها نگه داشته بود, خاطرنشان کرد: حاج قاسم برای حفظ امنیت این آب و خاک سال‌ها مبارزه و مجاهدت کرد و اگر تلاش و مجاهدان ایشان و امثال آنها نبود, هرگز آرامش نداشتیم.

جشنواره « مهربان، همچون پدر» با موضوع سردار شهید سلیمانی در گلستان برگزار می‌شودمحمدی گلپایگانی: مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی انقلاب را بیمه کرد

مومنی، جانشین قرارگاه لشکر عملیاتی 28 کردستان نیز در این مراسم با یادآوری اینکه شهید به معنای شاهد و حضرت حق نخستین کسی بوده که نام خود را شهید نهاد و حاج قاسم نیز شهید است; اظهار داشت: حاج قاسم در لحظات پایانی عمر خود پاداش کوشش و مجاهدت در راه خدا را با شهادت دریافت کرد.

وی با اشاره به آیه قرآنی از سوره توبه که مصداق بارز شهید سلیمانی است, گفت: سردار سلیمانی از شهر و دیار خود هجرت و با مال و جان در راه خدا جهاد کرد و هیچ‌گاه حق ماموریت نگرفت.

جانشین قرارگاه لشکر عملیاتی 28 کردستان به ویژگی‌های شخصیتی سردار دل‌ها اشاره و خاطرنشان کرد:شهید سلیمانی با دوستان مهربان, با دشمن سخت و ارتباط معنوی خوبی با زیر دستان خود داشت.

وی بیان کرد: فیلم‌ها و عکس‌های شهید سلیمانی در جبهه‌های مقاومت تصنعی نبوده و ارتباط ایشان با مردم و مظلومین کاملا قلبی بود.

مومنی ولایت‌مداری را از دیگر خصوصیات سردار دل‌ها عنوان کرد و گفت: ایشان خواسته رهبری و ولایت را رصد و کشف کرده و خود به دنبال آن می‌رفت تا فرمان ولی امر را به نحوه احسن انجام دهد.

وی افزود: ولایت خط قرمز حاج قاسم بود و برای ما نیز باید خط قرمز باشد چراکه ولایت از دیدگاه شهید سلیمانی مهمترین محور محاسبه است.

جانشین قرارگاه لشکر عملیاتی 28 کردستان با بیان اینکه رهبری و ولایت نعمت بزرگی‌ست که کشورهای دیگر از آن محرو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مند, عنوان کرد: حاج قاسم تدبیر و شجاعت را باهم آمیخته و مسئولیت‌های خود را با تدبیر و شجاعانه انجام می‌دادند.

وی بیان کرد: امروز با کمک خدا، تدابیر هوشمندانه حضرت آقا و تلاش فرزندان این مرز و بوم قدرت اول منطقه هستیم و دیپلمات آمریکا به این واقعیت اعتراف کرده‌‌‌‌‌اند.

جانشین قرارگاه لشکر عملیاتی 28 کردستان ابراز داشت: آمریکاییها سال‌هاست قصد ضربه‌زدن به کشور ایران را داشته اما ما با قدرت بازدارندگی و اقتدار خود سیاست دشمن را تغییر داده و اجازه عملیاتی شدن توطئه‌های دشمن را ندادیم.

مومنی با بیان اینکه با اقتدار و مقاومت خود آمادگی پاسخگویی به کوچک‌ترین تحرکات و تهدیدات را داریم; هشدار داد: اگر دشمن دست از پا خطا کند, نابود می‌شود.

انتهای پیام/485/ش

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۸۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، سرتیپ دوم آزاده جانباز داود نظام اسلامی شامگاه چهارشنبه در مراسم گرامیداشت خادم الشهدا شهید محمد سلیمانی با اشاره به اینکه دشمن امکان آسیب رساندن به این انقلاب و نظام را ندارد، اظهار کرد: چرا که خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه شهید محمد سلیمانی یکی از جوانان فعال در عرصه انقلاب بود، افزود: افرادی چون شهید سلیمانی ضمن جانفشانی با خدا معامله کردند و چراغ راه شدند لذا آرامش امروزمان را از برکت خون شهدا داریم.

امیر اسلامی پیشرفت‌های دفاعی و نظامی کشور را مدیون رشادت و دلیرمردی شهدا و جانبازانی دانست که آینده کشور را به نفع شخصی خود ترجیح دادند، ادامه داد: عزت و سربلندی ایران در زمان دفاع مقدس با حداقل امکانات نظامی به دست آمد.

وی با اشاره به اینکه ابرقدرت‌ها گفته‌اند شما دست از سیستم دفاعی موشکی تان بردارید تا با شما مذاکره کنیم، گفت: اگر ما از نظر تسلیحات نظامی قوی نبودیم امروز چگونه می‌توانستیم جواب گستاخی اسرائیل و ابرقدرت‌ها را بدهیم.

امیر سلامی اضافه کرد: اسرائیل کودک کش آنقدر گستاخ شده که جوانان و دانشمندان هسته‌ای چون احمدی روشن، علی محمدی ما را چه در قلب تهران چه در سوریه به شهادت می‌رساند و با بی شرمی تمام مسؤولیت ترور آنان را بر عهده می‌گیرد.

رئیس شورای ایثارگران قرارگاه اجرایی گام دوم انقلاب اظهار کرد: اگر درایت و آینده نگری رهبر انقلاب نبود چگونه می‌توانستیم جواب ابرقدرت‌ها یی که برای حمله به کشور ما لحظه‌ای درنگ نداشتند می‌دادیم.

وی به شب عملیات غرورآفرین «وعده صادق» اشاره کرد و ادامه داد: این اقتدار و قدرت موشکی ایران یک هشدار به کشورهای ابر قدرت و یک نقطه امن برای جهان اسلام و کشورهای اطراف ایران ایجاد کرد.

امیر سلامی با بیان اینکه دنیا اعلام کرد که ایران سالگرد چهل سالگی خود را جشن نخواهد گرفت، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب تیر خلاص بر پیکره استکبار وارد کرد و بیانیه گام دوم انقلاب را ابلاغ نمودند که همگان امروز دور اندیشی، هوش، جسارت حضرت آقا را مشاهده می‌کنیم.

گفتنی است، شهید محمد سلیمانی ۸/ ۱/ ۱۳۶۶ در شهرستان رودسر و در خانواده‌ای متدین و عاشق اهل بیت (ع) متولدشد و ۱۳۸۹/۱/۶ در سن ۲۳ سالگی در میشداغ به عنوان مسؤول تدارکات یگان اعزامی بسیج به شهادت رسید، محل دفن این شهید گرانقدر در گلزار شهدا رودسر می‌باشد.

کد خبر 6088230

دیگر خبرها

  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقنامه امنیتی دو کشور
  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقتنامه امنیتی دو کشور
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • بهره برداری از سالن ورزشی هنرستان دخترانه نور
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان