Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-24@06:52:06 GMT

جانباز شیمیایی ۷۰ درصد کاشمری آسمانی شد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۸۴۱۹

جانباز شیمیایی ۷۰ درصد کاشمری آسمانی شد

گروه شهرستان‌ها ــ جانباز شیمیایی برات‌الله زیرک، پس از تحمل سال‌ها درد و رنج آسمانی شد.

به گزارش ایکنا از خراسان‌رضوی، جانباز شیمیایی برات‌الله زیرک پس از سال‌ها تحمل درد و رنج جراحت سلاح‌های شیمیایی روز گذشته در مشهد به یاران شهیدش پیوست.

پیکر شهید زیرک صبح شنبه، پنجم بهمن‌ماه در مشهد تشییع و سپس صبح امروز نیز از مسجد جامع شهر کاشمر تا امام‌زاده سید‌حمزه(ع) این شهر تشییع و سپس در روستای زادگاهش علی‌آباد در بخش کوهسرخ این شهرستان به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شهید سرافراز متولد دهم فروردین‌ماه ۱۳۳۵ در روستای علی‎آباد از توابع بخش کوهسرخ کاشمر است، وی در ۷ آذرماه ۶۱ به‌عنوان بسیجی به مناطق جنگی اعزام شد و پس از دو ماه در هفتم بهمن در منطقه فکه و در عملیات والفجر مقدماتی شیمیایی شد.

برات‌الله زیرک علی‌آبادی پس از تحمل ۳۷ سال درد و رنج در سن ۶۳ سالگی به فیض شهادت نائل آمد و به جمع یاران شهید خود پیوست. بنا به وصیت شهید و نیز درخواست خانواده‌اش پیکر این شهید در زادگاهش روستای علی‎‌آباد به خاک سپرده خواهد شد.

مراسم تشییع روز یکشنبه با حضور نیروهای نظامی و انتظامی، جانبازان، ایثارگران، خانواده شهدا و جمعی از مسئولان از محل مسجد جامع  این شهر برگزار شد.

شهرستان کاشمر ۶۵۴ شهید، هزار و ۸۲۱ جانباز و ۱۱۷ آزاده را در راه آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان رضوی شهید زیرک کاشمر جانباز شیمیایی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۸۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کود شیمیایی قاچاق در رودبار توقیف شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سرهنگ عیسی روشن قلب گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی شهرستان رودبار هنگام کنترل وسایل نقلیه عبوری در ورودی شهر ، ۴۰ کیسه ۵۰ کیلوگرمی کود شیمیایی قاچاق را در بازرسی از یک وانت نیسان کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با بیان اینکه کارشناسان ارزش این کشفیات ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کردند، گفت: متهم ۳۵ ساله پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و خودرو وی هم توقیف شد.

سرهنگ عیسی روشن قلب از مردم خواست در صورت اطلاع از قاچاق کالا و ارز ، مورد را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • آسمانی شدن مادر شهید عباسی در کازرون
  • آسمانی شدن مادر شهید در رحیم آباد
  • افت ۲۵ متری سفره‌های آبخوان منطقه کاشمر
  • تقدیر وزیر اقتصاد از لرستان به دلیل پیشتازی در حذف مجوز‌های کاغذی
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد
  • ۵۰ درصد بناهای تاریخی تایباد خراسان رضوی نیازمند مرمت است
  • کود شیمیایی قاچاق در رودبار توقیف شد
  • صدور ۳۰۰ مجوز مشاغل خانگی در کاشمر
  • نجات ۲۱ روستای در معرض خطر رانش سنگ و سیلاب شهرستان کلات در گرو احداث دیوار ساحلی
  • پدر شهید والامقام عبدالرضا هردوانه آسمانی شد