Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@16:19:03 GMT

متکدیان از احساسات مردم سواستفاده می‌کنند

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۸۴۴۲

متکدیان از احساسات مردم سواستفاده می‌کنند

حیدری با بیان اینکه عده‌ای از مردم با تکیه به فرهنگ صدقه و نذری به متکدیان کمک می‌کنند گفت: متکدیان از احساسات نوعدوستانه مردم گیلان سواستفاده می‌کنند.

«محمد حیدری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با اشاره به ساماندهی متکدیان این شهرستان اظهار کرد: بحث تکدی‌گری در جوامع بشری به‌خصوص در شهرنشینی به وضوح مشاهده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه پدیده اجتماعی تکدی‌گری چهره شهر را زشت می‌کند افزود: متکدیان از دستاوردهای مدرن شهری هستند که با عواطف مردم بازی می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه هر کدام از ما موظفیم همت و تلاش جدی در راستای ساماندهی متکدیان داشته باشیم، گفت: باید بستر را به نوعی آماده و مهیا کنیم که سازمان‌های مردم نهاد در راستای سازماندهی این اقشار کمک کنند.

 

حیدری با بیان اینکه تکدی‌گری برای برخی، کار حرفه‌ای محسوب می‌شود و سابقه چندین ساله دارند تصریح کرد: بخش اعظمی از متکدیان گیلان از استان‌های دیگر می‌آیند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار صومعه‌سرا با اشاره به نوع‌دوستی و احساسات و عواطف مردم گیلان که سبب می‌شود به متکدیان کمک کنند خاطرنشان کرد: عده‌ای از معتادان به بهانه اسپند دود کردن هم مشغول به این کار هستند و از احساسات نوع‌دوستانه مردم سوءاستفاده می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه پشت دست متکدیان افرادی هستند که آنها را با ماشین به شهرها می‌برند و شب به دنبال آنها می‌آیند اظهار کرد: رویکرد‌های نوین اجتماعی باعث شده تا متکدیان آمار افزایشی داشته باشند.

 

حیدری با بیان اینکه عده‌ای از مردم با تکیه به فرهنگ صدقه و نذری به متکدیان کمک می‌کنند افزود: اگر مسیر تکدی‌گری به درستی بررسی شود و دستگاه‌های مسئول و آگاهی‌ساز وارد کار شوند، می‌توان در حوزه مدیریت فقر و پیامد‌های ناشی از آن گام‌های مثبتی را برداشت.

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما فهما روزنامه مساجد طرح ملی فهما نماز جمعه سردار سلیمانی کمک به سیل زدگان متکدیان بازار تکدی گری تکدی گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۸۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح‌ الله‌زاده

۲۶۶ ۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899221

دیگر خبرها

  • اشتیاق برای دیدن رئیس‌جمهور و ابراز احساسات شدید به رهبری در سفر خارجی رئیسی
  • خشم بهاری را کنترل کنید
  • سوءاستفاده از احساسات زنان با پیج مادر
  • آیا انسان واقعا «اختیار» دارد؟ اسپینوزا پاسخ می‌دهد
  • ببینید | افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح‌ الله‌زاده
  • می دانستید چرا در بهار بیشتر خشمگین می شوید؟
  • اگر مراقب خودتان باشید، فرزند سالم‌تری خواهید داشت/ خطرات استرس مادر بر جنین
  • ۴ تکنیک برای اینکه دیگران را راحت‌تر ببخشید
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • چرا بخشیدن پدر و مادرمان تا این اندازه دشوار است؟