Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-29@07:34:25 GMT

کشف 8 هزار عدد مواد محترقه در مرکز پایتخت

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۸۵۰۷

حوادث رکنا: سرکلانتر هفتم از کشف 8 هزار و 244 عدد مواد محترقه در بازار حضرتی به ارزش 2 میلیارد و 100 میلیون ریال خبر داد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ " دوستعلی جلیلیان " سرکلانتر هفتم ، گفت: در اوایل بهمن ماه خبری مبنی بر اینکه یکی از مالکان مغازه ای در بازار حضرتی در حال جمع آوری مواد محترقه می باشد، به سرکلانتری اعلام و تیمی از ماموران کلانتری 113 بازار بررسی موضوع را برعهده گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات محلی مشخص شد که خبر صحت داشته و اخیراً مالک مغازه محموله ای را دریافت خواهد کرد، گفت: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و توقیف محموله و دستگیری متهم اخذ شد.

سرکلانتر هفتم پایتخت بیان داشت: مراقبت های ویژه از مغازه موصوف ادامه داشت تا اینکه ماموران کلانتری ساعت 18:45 سوم بهمن ماه هنگام گشت زنی در محدوده بازار حضرتی به یک دستگاه خودروی نیسان که در جلوی مغازه ، متوقف شده بود برخورد کردند و مشاهده کردند که کارگران مغازه در حال تخلیه بار هستند.

سرهنگ جلیلیان عنوان کرد: در بررسی ها بیشتر مشخص شد که محموله بار نیسان مواد محترقه بوده و بلاافصله خودرو توقیف و در این رابطه مالک مغازه دستگیر شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه ماموران موفق شدند 8 هزار و 244 عدد مواد محترقه کشف کنند، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 2 میلیارد و 100 میلیون ریال بر آورد کرده اند.

وی افزود: متهم به همراه مواد محترقه کشف شده در اختیار ماموران تحقیق کلانتری 113 بازار برای سیر مراحل قانونی قرار گرفت.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی حوادث بازار اخبار حوادث پایتخت مواد محترقه کشف محموله سرهنگ عکس زن مرد فیلم تهران دختر اخبار تهران حوادث تهران تلگرام ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۸۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ سرهنگ محمد غلامی  گفت : در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی به وسیله یک دستگاه خودروی پژو پارس اقدام به حمل مقدار قابل توجهی مواد مخدر سنتی می‌کنند، بلافاصله موضوع تحت رصد اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در روند رسیدگی به این موضوع دریافتند که متهمان به همراه خودروی مورد نظر در حوزه استحفاظی خراسان جنوبی تردد می‌کنند، بلافاصله موضوع را به ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی اطلاع دادند. وی گفت : در این عملیات مشترک پلیسی خودروی متهمان شناسایی و متوقف شد، در نتیجه در بازرسی از این خودرو ۲۰ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و دو نفر متهم نیز دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • کشف مواد مخدر در کرمان
  • کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس
  • جمع‌آوری ۵۰۰معتاد متجاهر در طرح نوروزی در آذربایجان شرقی
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان‌شمالی
  • دستگیری عاملان افیونی در شهرستان آمل
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی
  • ۳ خرده فروش مواد مخدر در بجنورد دستگیر شدند 
  • کشف بیش از ۲ کیلو شیشه در خرمشهر
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و اعتراف به ۲۰ فقره سرقت 
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان