Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی شجاعی، وینگر تیم فوتبال نساجی قائمشهر تأکید کرد که داور بازی تیمش برابر پیکان تأثیری در نتیجه این بازی نداشته است. ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

علی شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره پیروزی تیمش برابر پیکان در شروع نیم‌فصل دوم گفت: هر دو تیم نیاز مبرمی به برد داشتند و خوشحالم که از این بازی مهم سه امتیاز را گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته کیفیت زمین چمن ورزشگاه شهر قدس در کیفیت فنی تیم ما که روی زمین فوتبال بازی می‌کنیم تأثیر داشت و بازی هم به دلیل شرایط نامناسب زمین، خشن شده بود و خطاهای زیادی صورت گرفت. با این حال خوشحالم که سه امتیازی مهم را گرفتیم.

وی در واکنش به اعتراض پیکانی‌ها به داوری این مسابقه در مورد صحنه پنالتی نساجی و خطای علیرضا حقیقی عنوان کرد: در مورد پنالتی خودمان باید بگویم که بازیکن پیکان در حالی که از وی عبور کردم، روی من خطای مسلم انجام داد و این موضوع باعث شد تا سرنگون شوم. داور کاملاً درست تصمیم گرفت و نقطه پنالتی را نشان داد. در مورد صحنه آخر بازی هم باید بگویم که بازیکن حریف با استوک به سر حقیقی زد و همه دیدند که چه اتفاقی رخ داد. خوشبختانه داور در آن صحنه هم تصمیم درستی گرفت، به نظر من داوری این دیدار تأثیری در نتیجه بازی نداشت.

مهاجری: هم خطر سقوط داریم و هم می‌توانیم به رتبه‌های بالای جدول برسیم/ داوران می‌توانستند قدری مهربان‌تر باشند

 

بازیکن تیم المپیک با اشاره به عدم راهیابی این تیم به المپیک توکیو و برخی انتقادها که از حمید استیلی و کادرش صورت گرفته است، تصریح کرد: ما دنبال بهانه نیستیم و خودمان از همه بیشتر ناراحتیم، این تیم واقعاً لیاقت المپیکی شدن را داشت، ولی خیلی بدشانس بودیم. اگر مقابل چین از آن همه موقعیت دو گل بیشتر می‌زدیم الان وضعیت فرق می‌کرد. ما در هر سه بازی بدشانس بودیم، آنهم در حالی که در گروه مرگ قرار داشتیم. انتقادهای صورت گرفته از استیلی و همکارانش منصفانه نیست. ایشان خیلی برای تیم زحمت کشید و باید این را در نظر گرفت که با چه شرایطی و چه مشکلاتی این تیم را تحویل گرفت.

انتهای پیام/

R1015203/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط محمدرضا مهاجری تیم فوتبال نساجی مازندران فوتبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محمدرضا مهاجری تیم فوتبال نساجی مازندران فوتبال محمدرضا مهاجری تیم فوتبال نساجی مازندران فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۸۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد

تصمیمات داور ال کلاسیکو هم‌چنان مورد بحث اهالی فوتبال هستند؛ آیا توپ از خط دروازه رئال مادرید عبور کرد؟ پنالتی وازکز چطور؟ درست بود؟!

طرفداری | شب گذشته (یکشنبه) و در دیداری حساس از هفته سی و دوم رقابت‌های لالیگا فصل ۲۰۲۳/۲۴، رئال مادرید با نتیجه ۲-۳ بارسلونا را شکست داد و فاتح ال‌کلاسیکو شد.

رئال مادرید 3-2 بارسلونا؛ بلینگُل دروازه قهرمانی را در ال‌کلاسیکو باز کرد 

جدال دیشب خالی از حاشیه نبود و تصمیمات جنجالی داور در برخی صحنه‌ها، اعتراض شدید هواداران و کادرفنی بارسلونا را در پی داشت. پاول فرناندز، کارشناس داوری ال‌کلاسیکو که عملکرد سزار سوتو گراده را برای شبکه‌های گل و رادیو مارکا تحلیل می‌کرد، نظرات خود راجع به صحنه‌های مشکوک جدال رئال مادرید و بارسلونا را به شرح زیر عنوان کرد:

اعلام پنالتی به سود رئال مادرید

در دقیقه ۱۶، لوکاس وازکز پس از ورود به محوطه جریمه بارسلونا و برخورد به پائو کوبارسی، نقش بر زمین شد و داور به سود رئال مادرید اعلام پنالتی کرد:

به هیچ وجه پنالتی نبود. کوبارسی پایش را روی زمین گذاشت و وازکز سعی کرد با گیردادن پای خودش به پای مدافع بارسلونا به طور عمدی، پنالتی بگیرد. داور در این صحنه اشتباه کرد.

صحنه برخورد پائو کوبارسی با لوکاس وازکز توپ از خط دروازه عبور کرد؟

مشکوک‌ترین صحنه بازی در دقیقه ۲۸ رخ داد، جایی که بازیکنان بارسلونا مدعی بودند توپ از خط دروازه رئال مادرید عبور کرده و گل شده‌است. فقدان تکنولوژی خط دروازه باعث شد سزار سوتو گراده چند دقیقه‌ای با کمک داور ویدیویی مشورت و اعلام کند که توپ از خط عبور نکرده‌است. رسانه‌های وابسته به هر یک از دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا، از دیشب تا به این لحظه تصاویر و ویدیوهای مختلفی را راجع به این صحنه منتشر و تلاش کردند تا ادعای خود را ثابت کنند. اما نظر پاول فرناندز چیست؟

هیچ تصویری برای اثبات اینکه توپ از خط عبور کرده، وجود ندارد. به تصمیم داور احترام می‌گذارم.

صحنه‌ای که بازیکنان بارسلونا اعتقاد داشتند توپ از خط عبور کرده اتفاق مشکوک ال‌کلاسیکو؛ شاهکار داوری یا دزدیده شدن گل بارسلونا؟

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد
  • خشم ستاره سابق بارسا: داور سرمان را برید
  • ادعای ستاره رئال: شک نکنید پنالتی بود!
  • ال‌کلاسیکو سوپرجنجالی: برای لالیگا آبرو نماند!
  • چادرملو: این صحنه پنالتی صدرصد بود(عکس)
  • اعتراض تند ذوبی‌ها: پنالتی بود آقای داور!
  • جنجال در فولادشهر: پنالتی بود آقای داور!
  • صحنه بحث برانگیز در دیدار منچسترسیتی و چلسی که پنالتی و هندی از سوی داور و VAR اعلام نشد / فیلم
  • بازیکن هوادار: تساوی برابر پیکان برای ما فرقی با باخت نداشت
  • پاپی: پنالتی نبود و حردانی اول پایم را زد