Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@05:49:04 GMT

تیم دوم استقلال از سکو به نیمکت و ترکیب

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۸۶۰۳

استقلال در اولین تجربه آسیایی خودش در فصل جدید در حالی موفق شد تیم الکویت را با سه گل شکست دهد که تعدادی از بازیکنان جوان این تیم مجبور شدند بازی را از روی سکوها به تماشا بنشینند، به امید آن روزی که کادر فنی فرصت حضور در میدان را صادر کنند.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال برای قرار گرفتن در جمع 16 تیم برتر آسیا چاره ای جز برتری مقابل دو تیم الکویت و الریان ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی پوشان روز گذشته موفق شدند در یک دیدار کاملا یک طرفه نماینده کویت را به سه گل شکست دهند تا گام را با توجه به تمام مشکلاتی که پیش از این بازی با آن روبرو بودند محکم و فراتر از انتظار بردارند.


دردیدار روز گذشته که در ورزشگاه شیخ راشد آل مکتوم دبی برگزار شد، فرهاد مجیدی از نام چند بازیکن جوان در لیست اصلی این تیم گذشت تا این عده جوانان جویای نام بازی تیمشان را از روی سکو تماشا کنند که البته شرایط فرشید اسماعیلی به نسبت سایر چهره های حاضر در این عکس کاملا متفاوت است.

 

 

 

 

فرشید در آستانه دیدار حساس استقلال مقابل الکویت دریکی از تمرینات این تیم دچار مصدومیت شد که به تشخیص کادر پزشکی، دیدار برابر الکویت را از روی سکوها دنبال کرد. البته به نظر می رسد علاوه بر بازی روز گذشته، فرشید اسماعیلی در مصاف حساس استقلال مقابل الریان هم به نوعی بزرگ ترین غایب اردوگاه آبی پوشان محسوب شود.


نفر دیگری که در کنار اسماعیلی به تشخیص کادر فنی بازی را از روی سکوها به نظاره نشسته است محمد بلبلی است. همان بازیکنی که به دلیل محرومیتش از جانب کمیته انضباطی، مجبور شد یک نیم فصل بیرون بایستد و حالا در نیم فصل دوم منتظر اعتماد مجیدی است تا از کوچک ترین فرصت برای اثبات شایستگی هایش استفاده کند. علاوه بر حضور این دو بازیکن عظیم کوگ هم حضور دارد بازیکنی که رفته رفته می رود تا با کسب تجربه، استقلال را در خط دفاع صاحب یک مدافع میانی آماده کند.


یکی دیگر از بازیکنان آینده دار استقلال که در این سال ها تا مرز جدایی از استقلال پیش رفته اما باز هم ترجیح داده است که آبی پوش بماند رضا آذری است. بازیکنی که از حالا می توان او را یکی از پدیده های فوتبال ایران به شمار آورد به شرطی که قدر خودش را بداند. هرچند نشستن روی سکو و حتی نیمکت برای چند سال متوالی به هیچ وجه کارساده ای نمی تواند باشد. او نیزبه مانند دیگر بازیکنان جویای نام استقلال صرفا به دنبال فرصتی است تا خودش را ثابت کند. بر کسی پوشیده نیست که رضا اذری درصورت رعایت برخی از مسائل جزیی می تواند در میانه میدان استقلال را صاحب یک مهره قابل اتکا کند.


 به هر حال همه این چهره های جوان به جز فرشید اسماعیلی که حالا به مرزی رسیده است که غیبتش در ترکیب استقلال حس خواهد شد، با توجه به حضور استقلال در سه جبهه (درصورت پیرزوی مقابل الریان) بدون شک فرصت حضور را پیدا خواهند کرد.


 گفتنی است در خصوص مصدومیت فرشید اسماعیلی قرار است کادر پزشکی استقلال فردا از او تست بگیرند و در صورتی که در این تست مشخص شود که اسماعیلی نمی تواند مقابل الریان بازی کند او به تهران خواهد آمد تا درمان خود را جهت رسیدن به بازی های لیگ و شهر آورد انجام دهد.

 

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۸۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب ملی پوشان ایران برابر ترکمنستان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دومین دیدار تیم ملی فوتبال جوانان بانوان برابر ترکمنستان امروز از ساعت ۱۳:۳۰ در شهر دوشنبه برگزار می شود که مریم جهان نجاتی، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ترکیب ایران را به شرح زیر اعلام کرد:

فاطمه صالحی-فاطمه محسنی - ستایش فیض الهی-مینا بابویه -عسل قاچاریان-فاطمه رضایی-تانیا جهانشاهی-مائده بی رنگ-سمیه اسماعیلی - مریم دینی -زهرا خانلرزاده

به گزارش مهر، تیم‌ فوتبال جوانان بانوان ایران روز گذشته در جام کافا برابر ازبکستان به برتری رسید.

مائده بی رنگ، تانیا جهانشاهی، مریم دینی و سمیه اسماعیلی گل های ایران را در این بازی به ثمر رساندند.

کد خبر 6085229

دیگر خبرها

  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • بمب بزرگ مالکان جدید استقلال؛ سرمربی پرافتخار در یک‌قدمی نیمکت آبی‌ها
  • آمار خوب «کنت» در فولاد/ چشم پوشی ویسی از دروازه بان اتریشی
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت اسماعیلی فر از بازی با سپاهان
  • اعلام ترکیب ملی پوشان ایران برابر ترکمنستان
  • سرنوشت ستاره جنجالی استقلال در انتظار دانیال اسماعیلی‌فر
  • عمق فاجعه است که این بازکین در ترکیب تیم ملی ایران نبود؟ | عراقی‌ها بازیکنان ما را برای تیم ملی‌شان می‌خواهند
  • انتقاد عجیب توخل از مولر: او دیگر چه باید بکند!