Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-28@15:54:35 GMT

روزهای فوق العاده سرخپوشان با این مربی !

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۸۶۱۸

روزهای فوق العاده سرخپوشان با این مربی !

تیم نساجی که در دور رفت بازی ها باوجود نمایش خوب دربرابر حریفان امتیازات لازم را به دست نمی آورد در دور برگشت از نظر امتیازگیری به تیم بهتری تبدیل شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا مهاجری که همواره دوست داشته تیم های تحت هدایت او روی زمین بازی کنند بعد از حضور در نساجی اعلام کرد، علاقمند است فوتبال این تیم را از دفاع و ضد حمله و هم چنین بازی مستقیم به بازی مالکانه تغییر دهد و در این مسیر موفق بوده است اما تیم او در نیم فصل نخست با وجود بازی های خوبی که در برابر حریفان به نمایش می گذاشت از نظر امتیازگیری موفق نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نقیصه به نظر می رسد بر طرف شده است چرا که نساجی در دور برگشت از بازی با گل گهر در قائمشهر و بازی با پیکان در شهر قدس ۶ امتیاز گرفته است و با این روند می تواند هفته های آتی به جمع تیم های نیمه بالای جدول ملحق شود.

رضا مهاجری که سال های سال دستیار فیروز کریمی بود و در کارنامه او هدایت تیم سیاه جامگان به لیگ برتر دیده می شود دیروز و در بازی با پیکان مثل همیشه ۹۰ دقیقه ایستاده بازی را تماشا کرد و در جریان بازی مدام به شاگردانش دستور تاکتیکی می داد. با توجه به رفع مشکلات مدیریتی و مالی باشگاه نساجی به نظر می رسد از این پس رضا مهاجری با دغدغه های کمتری تیم را هدایت خواهد کرد.

تیم نساجی در بازی بعدی خود جمعه هفته جاری میزبان سایپا است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رضا مهاجری تیم نساجی رضا مهاجری سرمربی نساجی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس تراکتورسازی لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی لیونل مسی برانکو وینفرد شفر منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۸۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوهری با 1+6 وارد سال جدید شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، احمد گوهری که پس از حضور در آلومینیوم اراک شرایط خوبی سپری کرده و نسبت به دوران حضورش در پرسپولیس آرامش ذهنی بیشتری دارد و عملکرد فنی بهتری ارائه می‌دهد، در آخرین مسابقه تیمش در سال گذشته نمایش مطمئنی مقابل نساجی مازندران داشت و حالا می‌خواهد همین روند را ادامه بدهد.

این دروازه‌بان که پس از تعطیلات نیم‌فصل در دو مسابقه جام حذفی و لیگ برتر مقابل نساجی مازندران و پرسپولیس کلین‌شیت کرده بود، در آخرین بازی سال 1402 و بازی لیگ برابر نساجی هم دوباره دروازه‌اش را بسته نگه داشت و آمادگی بالایی از خود به نمایش گذاشت.

احمد گوهری در شرایطی خودش را آماده ادامه بازی‌های آلومینیوم اراک می‌کند که تا کنون توانسته در 6 مسابقه لیگ برتر و یک بازی جام حذفی کلین‌شیت داشته باشد و انگیزه زیادی برای بهبود این آمار در ادامه فصل دارد.

این دروازه‌بان با شرایط خوبی که در تمرینات آلومینیوم اراک در روزهای گذشته داشته، سعی دارد در نخستین بازی سال جدید مقابل هوادار تهران هم مثل آخرین بازی با نساجی عملکرد خوبی بر جای بگذارد و تیمش را در مسیر امتیازگیری کمک کند.

دیگر خبرها

  • رضا مهاجری: اخراج بازیکن خیبر مقابل خوشه؟ اگر بازیکنم مقصر باشد، سخت تنبیه می‌شود
  • مهاجری: با بازیکن خاطی شدیدا برخورد می‌کنم!
  • گوهری با 1+6 وارد سال جدید شد (عکس)
  • دستیار نکونام استقلال را تهدید کرد!
  • دستیار نکونام تهدید به جدایی از استقلال کرد
  • مورینیو می‌خواهد سرمربی رونالدو شود!‏
  • زمان بازگشت اوسمار مشخص شد
  • اوسمار کی به ایران باز می‌گردد؟
  • سرمربی پرسپولیس، بامداد چهارشنبه در پایتخت
  • پولی از برزیل در راه ایران!