Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به ارائه لیست مستقل برای انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی این اتحادیه گفت: این تشکل دانشجویی شاخه دانشجویی هیچ گروه و حزبی نیست.

به گزارش ایسنا، محمد زادمهر در نشست خبری امروز خود با بیان اینکه همایش اتحادیه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با عنوان«ایران قدرتمند در گام دوم انقلاب» در روزهای ۱۱ تا ۱۴ بهمن در دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات برگزار می‌شود، اظهار کرد:  این همایش شامل سه بخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخش سیاسی که برای تبیین راهبردهای بیانیه گام دوم انقلاب و همچنین بررسی انتخابات مجلس برگزار می شود. در بخش دوم این همایش، مراسم گرامیداشت سی امین سال تشکیل اتحادیه جامعه اسلامی برگزار شده  و در بخش سوم مراسم گرامیداشت شهید قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد که در این همایش شخصیت‌های کشوری و لشکری حضور خواهند داشت.

زادمهر همچنین درباره رویکرد این اتحادیه برای انتخابات مجلس یازدهم اظهار کرد: اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در تهران و شهرستان‌ها لیست انتخاباتی ارائه می‌کند. ممکن است این لیست اشتراکات زیادی با سایر لیست‌ها داشته باشد اما ما شاخه دانشجویی هیچ گروه و حزبی نیستیم و لیست ما مستقل خواهد بود هرچند از گروه‌ها و نامزدهای حزبی دعوت کرده و برنامه‌های آنها را دریافت کرده‌ایم.

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ادامه داد: دشمن برای دانشگاه و کشور برنامه دارد بنابراین ما در مرحله اول باید راهبردهای بیانیه گام دوم انقلاب را تبیین کرده و سنگر دانشگاه را در برابر دشمن حفظ کنیم.

در ادامه این نشست قلعه نویی معاون سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به اینکه همایش این اتحادیه در سه بخش اقتصادی، امنیتی و سیاسی برگزار می شود، تصریح کرد: این همایش براساس بیانیه گام دوم انقلاب و خطبه‌های اخیر نماز جمعه رهبری است. تاکید ما بر تشکیل مجلسی جوان انقلابی است که رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب هم بر آن اشاره کرده‌اند. ما معتقدیم مجلس دهم ضعف هایی همچون ناکارآمدی و عدم شفافیت داشت و باید نیروهای جوان متخصص حزب اللهی وارد مجلس یازدهم شوند. ما در این همایش این مسائل را بررسی خواهیم کرد.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه میزگردهای سیاسی، اقتصادی و امنیتی با حضور کارشناسان و مسئولان این حوزه‌ها برگزار می شود، گفت: ما معتقدیم اقتصاد یکی از نقاط ضعف کشور در چهل سال گذشته بوده است بنابراین نوع نگاه به اقتصاد باید تغییر کرده و رویکرد اقتصادی کشور از سمت غرب به سمت متخصصین جوان حزب‌اللهی و ظرفیت‌های داخلی تحول یابد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جامعه اسلامي دانشجويان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۸۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره‌ای مستقل برای استریمرها برگزار می‌شود

محمدامین حاجی هاشمی مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: به منظور ساماندهی استریمرها، برنامه‌ریزی‌های مشخصی داشته‌ایم. یکی از این برنامه‌ها حضور استریمرها و فعالان صنعت گیمی که برنامه‌های زنده اینترنتی دارند، در جشنواره‌ها و مسابقات مختلف بنیاد حضور داشته باشند.

وی افزود: دیگر برنامه بنیاد برای استریمرها برگزاری جشنواره اختصاصی به صورت سالانه است. این امر به منظور رتبه بندی استریمرها و معرفی آنها به جامعه صنعت گیم است.

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای گفت: اگر بتوانیم جشنواره سالانه را برای استریمرها برگزار کنیم، آنها می‌توانند به جنبه‌های مختلف استریم پایبند باشند و از طرفی جنبه‌های فرهنگی و اجتماعی را هم رعایت کنند. در نهایت می‌توانیم به واسطه این جشنواره اختصاصی برترین استریمرها را در جامعه گیم داشته باشیم.

وی افزود: در خصوص موضوع استریمرها با ساترا همکاری مشترکی داریم و این همکاری در خصوص معرفی بازی‌هایی است که مجوز رده بندی دارند. در خصوص نوع پوشش، تصویر و محتوایی که غیر از بازی است، ساترا باید وارد میدان شود. حتی کلامی که در استریم‌ها رد و بدل می‌شود یا صحبت‌هایی که شاهدش هستیم و تصاویری که دیده می‌شود، خود ساترا باید بر اساس قوانینی که دارد، به استریمرها ابلاغ کند.

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای گفت: بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در خصوص محصولات و بازی‌هایی که در آنجا ارائه می‌شود، به ساترا مشورت می‌دهند تا این مشورت‌ها و پیشنهادات را اعمال کنند. بنابراین اعمال نظر ما روی محصولات و بازی‌ها است، نه نوع محتوا و مکالماتی که در استریم‌ها شاهد هستیم.

حاجی‌هاشمی گفت: پلتفرم‌های مختلفی توسعه یافته و تعدادشان زیاد شده است، ما با ساترا در تماس و تعامل هستیم تا شاهد مرتفع شدن این مشکلات در استریم‌ها باشیم.

کد خبر 6081704 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • گفتمان سازی برای محوری شدن مدارس در جامعه
  • همایش بزرگداشت دکتر زهرا شجاعی 13 اردیبهشت در قم برگزار می شود
  • جشنواره‌ای مستقل برای استریمرها برگزار می‌شود
  • سومین همایش «روایت پیشرفت» در خرم‌آباد برگزار شد
  • انقلاب اسلامی ۴۵ سال منتظر زدن سیلی به اسرائیل بود
  • درخواست دانشجویان از مجلس درباره اصلاح ایرادات یک طرح
  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود
  • هوشمند: با پدیده اساتید خجالتی روبرو هستیم/ احمدی: کارگزاران محافظه‌کار و بی‌عرضه باید از دانشگاه حذف شوند +فیلم
  • دانشجویان دانشگاه آزاد از دیدار صمیمی با رهبر انقلاب می‌گویند
  • در کره شمالی دانشگاه رفتن هم عجیب و غریب است!