Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@07:09:07 GMT

قلب پایتخت سوگوار عزای فاطمی شد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۸۶۵۷

قلب پایتخت سوگوار عزای فاطمی شد

بخشی از سیاه پوش شدن میادین قلب پایتخت به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت خانم فاطمه زهرا (س) خبر داد و گفت: روز چهارشنبه در روز شهادت این بانوی بزرگوار مراسم عزاداری در میدان هفتم تیر و میدان فاطمی برگزار خواهد شد.


به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه شش، علیرضا علی بخشی با بیان اینکه مراسم عزاداری در سالروز شهادت بانو فاطمه زهرا(س) هر سال در منطقه شش برگزار می شود گفت: صبح در میدان هفتم تیر و ظهر در میدان فاطمی میعادگاه عزاداران فاطمی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


به گفته علی بخشی هماهنگی های ترافیکی به این منظور صورت گرفته تا منطقه شش میزبان خوبی برای عزاداران فاطمی باشد.  


علی بخشی همچنین به برپایی غرفه های اطلاع رسانی و آموزش شهروندی در این دو میدان در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) خبر داد. 


به گفته معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه شش آماده سازی این دو میدان از روز قبل از مراسم صورت گرفته و عوامل خدمات شهری منطقه در حین و بعد از برگزاری مراسم حضور داشته تا زیبایی معبر شهری حفظ بماند. 


گفتنی است نشست هماهنگی این مراسم با حضور عوامل اجرایی و خدمت رسان در سالن جلسات منطقه شش برگزار شد.
 

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد فهما مسجد مسجد رویداد ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما رویداد ملی فهما شهادت حضرت زهرا س شهرداری منطقه 6 شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۸۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت

مسعود حق‌لطفی، مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار شهر درباره آخرین وضعیت پروژه خانه شهر ضمن اشاره به پیشرفت ۷۵ درصدی این پروژه گفت: عملیات سازه‌ای ساختمان خانه شهرضمن اجرای شیب‌بندی بام و بخش اعظم نمای ساختمان به اتمام رسیده و این در حالی است که تاسیسات مربوط به زیرساخت‌های مکانیکی و برقی نیز نصب شده است.

وی افزود: کار نصب ۴ دستگاه آسانسور، اجرای رمپ مرکزی، نصب هواساز و فن کوئل، محوطه‌سازی بخش شمالی پروژه و نازک کاری طبقات در دست انجام است.

مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، ساختمان خانه شهر (بلدیه تهران) را از جمله پروژه‌های فاخر بازآفرینی شهری خواند و از این پروژه با توجه به موقعیت مکانی خاص آن، به عنوان بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت با حفظ ساختار و شکل سنتی بنا تعبیر کرد.

گفتنی است، خانه شهر در زمینی به مساحت ۴۹۰۰ مترمربع و زیربنای ۱۸ هزار متر مربع در ۴ طبقه (دو طبقه روی زمین و دو طبقه زیرزمین) با کارکردی فرهنگی و متشکل از یک سالن چند منظوره به ظرفیت ۳۸۰ نفر، موزه با رویکرد معرفی تهران و شهرداری تهران، فضا‌های نمایشگاهی و عرضه محصولات فرهنگی، بام سبز و سالن رسانه و تشریفات برای رخداد‌های مهم دیپلماتیک شهر احداث می‌شود و با تکمیل آن در ماه‌های پیش‌رو یکی از رخداد‌های عمرانی منحصربه‌فرد در شهر تهران محقق خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • حمله ایران به اسراییل تیتر اصلی رسانه‌های جهان شد
  • کتاب «سربلند میدان» برای سومین بار تجدید چاپ شد
  • بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت
  • رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد
  • نام ۳۱ میدان تهران به نام استان‌های کشور تغییر می‌ کند | حضور عجیب گله‌ سگ ها در این بزرگراه پایتخت
  • دیدار استاندار یزد با جمعی از خانواده‌های شهدای ارتش
  • شهرداری به دنبال ساماندهی محل پارک موتورسیکلت‌ها در پهنه مرکزی پایتخت
  • سودجویان زیر ذره‌بین شهرداری؛ حریم این منطقه دردسرساز شد
  • نمایشگاه توانمندی‌های روستایی مهران رود و میدان چای برگزار می شود