Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

محمدرضا باهنر در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه باید تلاش کنیم در انتخابات مجلس شورای اسلامی مردم با مشارکت حداکثری حضور پیدا کنند، گفت: اولین هدف ما برای حضور در انتخابات همین است که مردم به صحنه بیایند.

وی افزود: در ایام تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی متاسفانه حادثه تلخی در کرمان رخ داد که کمی بی‌تدبیری در آن موثر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حادثه تأسف‌بار سقوط هواپیمای اوکراینی نیز کشور ما داغدار شد. بدون شک ابعاد مختلف این حادثه پس از بررسی‌ها مشخص خواهد شد. هرچند سخنان رهبر انقلاب در نماز جمعه تهران نقشه راه را برای همه ما مشخص کرد.

نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی با انتقاد از حجم وسیع ثبت نام‌ها برای حضور در مجلس، بیان کرد: ثبت نام ۱۶ هزار نفر برای حضور در انتخابات، کار را برای شورای نگهبان سخت کرد اما امروز شاهدیم که برخی از افراد صلاحیت حضور در انتخابات را پیدا نکرده‌اند که حتی امام جمعه هستند ولی عدم التزام به اسلام خورده‌اند!

باهنر گفت: متاسفانه در کشور ما کادرسازی نشده است. بنده معتقدم کسانی که در انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور پیدا می‌کنند باید در قامت یک فرمانده قوی باشند تا در پارلمان به طور موثر عمل کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: باهنر رد صلاحیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۸۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الله دهدشت در نشست برنامه ربزی برای تولید برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در صدا و سیمای خوزستان افزود:دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه رامهرمز و رامشیر و آبادان برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید کرد و اظهار کرد:صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدامی مناسب در خصوص تبلیغات نامزد‌های انتخابات انجام داد.

داریوش دبیقی، مدیر کل صدا و سیمای استان خوزستان هم از برنامه ریزی برای پخش برنامه‌های تولیدی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

وی افزود:برای دور دوم انتخابات برای هر نامزد یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای فیلم تبلیغاتی و سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای ویژه حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر اختصاص یافته که طبق دستور العمل ستاد انتخابات صداوسیما تولید و در مرحله دوم روز‌های تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی از شبکه استانی پخش خواهد شد

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • رقابت ۲ نامزد مجلس برای یک سهمیه باقیمانده در مشهد و کلات
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • نتیجه دور دوم انتخابات نقش موثر در کارآمدی مجلس آینده دارد
  • فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود