Web Analytics Made Easy - Statcounter

حالا خبری میشنویم که دوباره پا روی خون حاج قاسم گذاشتند و حرف از مذاکره با آمریکا می زنند.

به گزارش مشرق، مرتضی قربانی فعال رسانه ای در کانال تلگرامی خود نوشت:

از روز های اول هی به خودمان می گفتیم از داخل گرا دادند سردارمان را از ما گرفتند و بعد لبمان را گاز میگرفتیم و میگفتیم فکر بد دور، دیگر آنقدر بی غیرت نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا خبری میشنویم که دوباره پا روی خون حاج قاسم گذاشتند و حرف از مذاکره با آمریکا می زنند.

در روزهای اول از دست دادن سردار، گفتم مردم باید بدانند که خون شهیدی که امروز ریخت نتیجه 6 سال مذاکره با شیطان بزرگ است، گفتند این روزها به اتحاد نیاز داریم سکوت کنید، اتحاد با چه کسی؟ با آنهایی که هنوز خون شهید طهرانی مقدم ها به گردنشان است؟

به خاطر منافع کشور از احتمال هایی که این روز ها به واقعیت می پیوندد صحبت نکردیم تا مبادا کینه هایتان را سر مردم بیچاره خالی کنید!

هرشب تصویر بدن اربا اربای سردارمان قبل از خواب جلوی چشممان رژه می رود و پر از کینه می شویم و منتظر انتقام سختیم، آن وقت چشم باز میکنیم و میبینیم وزیر خارجه مملکتمان دوباره حرف از مذاکره با قاتل سردار شهیدمان را مطرح می کند! حداقل تا چهلم سردارسلیمانی خودتان را نگه میداشتید!

این دیگر توهین به حزب خاصی در داخل کشور نیست، این توهین به مردمی است که فارغ از جناح بندی های مختلف برای سردار اشک ریختند.

با توجه به شناختی که از شما داریم توقع نداریم که خودتان را خرج منافع انقلاب اسلامی کنید. همین که این روز ها سکوت کنید و نمک روی زخم ملت عزادار نپاشید کار بزرگی کرده اید.

فقط بدانید این دوسال هم تمام می شود و ممکن است قبل از شروع انتقام سخت یک سیلی هم به هم پیمانان داخلی آمریکا بزنیم!

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا محمد جواد ظریف سردار حاج قاسم سلیمانی مذاکره با آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۸۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 لاوروف: برای مذاکره درباره اوکراین آماده‌ایم

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا،‌ لاوروف در گفت‌وگو با رسانه‌های روسی گفت: «ما برای مذاکره در مورد اوکراین آماده‌ایم، اما عملیات‌های رزمی را در جریان آن متوقف نخواهیم کرد.»

لاوروف تاکید کرد که مسکو مذاکره را به جنگ در اوکراین ترجیح می‌دهد.

دیگر خبرها

  •  لاوروف: برای مذاکره درباره اوکراین آماده‌ایم
  • انسان نباید فقط برای خودش دعا کند
  • بحران یعنی باقی‌ماندن نتانیاهو در قدرت | تهران باید مستقیم با واشنگتن مذاکره کند
  • زیباکلام: تهران و واشنگتن مستقیم مذاکره کنند
  • شوآف ممنوع، خودتان باشید
  • زیباکلام : با توجه به اختلاف نظر بایدن و نتانیاهو در باره جنگ ایران و اسرائیل، باید تهران و واشنگتن مستقیم مذاکره کنند
  • مجسمه‌های پرجزئياتی که از مغز مداد خلق شده‌اند (+عکس)
  • اجرای سه قانون جدید فوتبال در آمریکا؛ وقت‌کُشی به پایان می‌رسد؟
  • هفته چهلم لیگ دسته اول انگلیس؛ تثبیت ویکام در میانه جدول در حضور تفضلی
  • برای رسیدن موفقیت، علت‌های شکست خود را بررسی بررسی کنید!