Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی فرهنگستان علوم، در این مراسم از  مجیدرضا آیت‌الهی استاد دانشگاه علم و صنعت ایران در شاخه مهندسی مکانیک،‌ امیرحسین کوکبی استاد دانشگاه صنعتی شریف در شاخه مهندسی مواد و معدن، داریوش مولا استاد دانشگاه شیراز در شاخه مهندسی شیمی و فریدون کیانفر استاد دانشگاه صنعتی شریف از شاخه مهندسی صنایع به عنوان استادان برجسته گروه علوم مهندسی فرهنگستان علوم معرفی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش مهندسان برجسته هم جمشید بردبار از شاخه مهندسی برق و کامپیوتر، رامین خسروخاور از شاخه مهندسی شیمی و علیرضا مقصودی از شاخه مهندسی مواد و معدن از سوی فرهنگستان علوم معرفی و مورد قدردانی قرار می گیرند.

در بخش پژوهشگران جوان برجسته هم بهنام محمدی ایواتلو، دانشیار دانشگاه تبریز از شاخه مهندسی برق و کامپیوتر، میرسامان پیشوایی دانشیار دانشگاه علم و صنعت ایران از شاخه مهندسی صنایع، فرزاد خدابخشی استادیار دانشگاه تهران از شاخه مهندسی مواد و معدن، تورج نصرآبادی دانشیار دانشگاه تهران از شاخه مهندسی محیط زیست و انرژی و ماشاالله رضا کاظمی دانشیار دانشگاه صنعتی شاهرود از  شاخه مهندسی شیمی به عنوان برترین های این دوره از تجلیل، به چهره‌های برگزیده مهندسی کشور معرفی می شوند.

برچسب‌ها فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی فنی و مهندسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی فنی و مهندسی فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی فنی و مهندسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۸۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی وزارت علوم، مهدی بادپا مدیرکل پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سیزدهمین دوره جشنواره رسانه و نشریات دانشجویی «تیتر» با همکاری وزارت علوم و بهداشت با حضور فعالان این حوزه از ۱۵ تا ۱۸ اردیبهشت در مشهد مقدس به میزبانی دانشگاه فردوسی برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه نشریات دانشجویی، نشست کارشناسان نشریات دانشگاه ها و برگزاری کارگاه های آموزشی برای دانشجویان و کارشناسان از جمله برنامه های محوری این جشنواره بوده و در پایان از آثار برتر شرکت کننده در جشنواره تقدیر بعمل خواهد آمده است.

گفتنی است نشست مرحله نهایی داوری این جشنواره با حضور علی نادری، سعید صدرائیان، امید مهدی نژاد، اکبر نصرالهی، علی رجبی، مرتضی خلفی زاده، حامد تیموری، رضا رخسایی، حامد یاقوتی، مهدی عرفاتی، سید شهاب واجدی و متین منتظمی برگزار شد.

کد خبر 6080933

دیگر خبرها

  • تیم‌های برگزیده هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران معرفی شدند
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب برگزار شد
  • چهره برگزیده هنر انقلاب در سال ۱۴۰۲ معرفی شد
  • مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور ۳۱ فروردین ماه برگزار می‌شود
  • المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • مرحله غیرمتمرکز المپیاد علمی دانشجویی ۳۱ فروردین برگزار می شود
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • استاد برجسته و پیشکسوت دانشگاه تهران درگذشت