Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-03-28@12:09:42 GMT

کشف ۱۵۰میلیارد کالای قاچاق در شهر ری

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۸۹۶۸

کشف ۱۵۰میلیارد کالای قاچاق در شهر ری

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سردار علی ذوالقدری در تشریح این خبر اظهار کرد: با دریافت خبری مبنی بر اینکه مالک انباری در محدوده شهر ری مقادیری کالای قاچاق در آن محل دپو تا در فرصت مناسبی به بازار مصرف عرضه کند، بررسی موضوع بر عهده تیمی از مأموران پایگاه هشتم و پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت عمومی فاتب با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی هویت مالک این انباری شناسایی شد، عنوان کرد: با تأیید صحت خبر و محرز شدن تخلیه محموله‌های قاچاق در این انبار با دستور قضائی، مأموران پلیس در یک عملیات ضربتی با دستگیری متهم، بازرسی از انبار مورد نظر در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر شد، تصریح کرد: در بازرسی از داخل انبار مقادیر قابل توجهی قطعات و لوازم جانبی کامپیوتر و گوشی تلفن همراه و لوازم بهداشتی آرایشی و رنگ مو و … فاقد فاکتور و مجوزهای گمرکی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت افزود: در بررسی‌های بیشتر و در شاخه‌ای دیگر از تحقیقات پلیسی انبار دیگری در همان اطراف انبار اول که متعلق به متهم بود، شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی از این انباری نیز تعداد زیادی گوشی تلفن‌های ثابت (باسیم) و باندهای سینما خانواده کشف شد.

ذوالقدری با اشاره به اینکه هر دو انبار مذکور با دستور قضائی پلمب و محموله قاچاق تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی شد، ابراز داشت: ارزش این کالاها ۱۵۰ میلیارد ریال از سوی کارشناسان برآورد شده است.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با تکمیل تحقیقات مقدماتی متهم در اختیار تعزیرات حکومتی شهرستان ری قرار گرفت.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پلیس کالای قاچاق پلیس امنیت عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۸۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۷۰۰ کیلوگرم خشکبار قاچاق در قم

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد رضا میرحیدری اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در اتوبان سلفچگان - ساوه به یک دستگاه خودروی نیسان مکشوک و آن را به دلیل حمل بار قاچاق توقیف کردند.

وی افزود: در ادامه طی هماهنگی با مقام قضایی استان خودروی موصوف برای بررسی دقیق تر به پلیس امنیت اقتصادی استان منتقل و در بازرسی صورت گرفته ۶۷۰ کیلوگرم مغز گردو فاقد مجوز و قاچاق کشف شد.

سردار میرحیدری اضافه کرد: برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش ریالی خشکبار مشکوفه، ۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: در این رابطه راننده دستگیر و متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

سردار میرحیدری خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند هرگونه گزارشات خود را از طریق سامانه ۱۱۰ مرکز فوریت های پلیسی و یا از طریق سامانه ۱۹۷ دفتر نظارت همگانی اعلام کنند.

کد خبر 6062454

دیگر خبرها

  • گروگان گیر مرموز در شاهرود زمین گیر شد
  • شناسایی انبار لباس‌های قاچاق در رشت
  • توقیف محموله ۱۰ تنی روغن موتور قاچاق در مراغه
  • کشف کالای دخانی ۱۰ میلیاردریالی قاچاق در بابل
  • سردسته قاچاق شیشه در تهران دستگیر شد
  • کشف ۱۵ تُن آرد قاچاق در اردبیل
  • کشف ۳ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی قاچاق در شهرقدس
  • کشف حدود ۷۰۰ کیلوگرم خشکبار قاچاق در قم
  • بیش از ۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در منطقه آزاد چابهار کشف شد
  • دستگیری سارقان مسلح حرفه‌ای