Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به هنگام سوختگیری خودرو نیازی به انجام محاسبات عددی نیست و براساس گنجایش باک خودرو و میزان سوخت مورد نیاز تا سقف ۶۰ لیتر سوختگیری انجام پذیر است. شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در این اطلاعیه درخصوص نحوه صحیح سوختگیری با کارت سوخت شخصی توضیحاتی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن توضیحات به این شرح است:
۱- کارت سوخت شخصی خود را داخل کارتخوان قرار دهید.
۲- رمز چهار رقمی آنرا وارد کنید.
۳- نازل را برداشته و به میزان مورد نیاز سوختگیری را آغاز کنید.
۴- بعد از اتمام سوختگیری نازل را به درستی سر جای خود قرار دهید.
۵- پس از مشاهده پیام «کارت خود را بردارید» کارت سوخت خود را از کارتخوان خارج کنید.

در صورت رعایت موارد بالا هیچ عددی از سهمیه کارت سوخت شما کسر نخواهد شد و در صورت خارج کردن کارت از کارتخوان قبل از قراردادن نازل در جای خود مجددا کارت را وارد کارتخوان نموده و نازل را به درستی در جای خود قرار داده و پس از مشاهده پیام «کارت خودرا بردارید» کارت سوخت را بردارید.

دوباره به همه دارندگان کارت سوخت شخصی تاکید می‌شود درصورت رعایت موارد فوق نیاز به هیچ اقدام خاصی نیست.

کد خبر 480629 برچسب‌ها سوخت - بنزین (سهمیه‌ بندی) سوخت - بنزین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سوخت بنزین سهمیه بندی سوخت بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۹۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد مصرف بنزین در روزهای نخست سال ۱۴۰۳ در منطقه اردبیل

ایسنا/اردبیل سید حجت مدنی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل از افزایش ۵ درصدی مصرف بنزین در پنج روز نخست سال جدید خبر داد.

سید حجت مدنی از افزایش ۵ درصدی مصرف بنزین در پنج روز نخست سال جدید نسبت به همین مدت در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: میزان رشد مصرف بنزین در پنج روز ابتدای فروردین ماه امسال نسبت به متوسط مصرف روزانه بنزین در اسفند ماه ۱۴۰۲، افزایش ۲۵ درصد داشته است.

مدنی با اشاره به اینکه بیشترین ارسال بنزین در روز چهارم فروردین در حدود دو میلیون لیتر بوده، بیان کرد: همکاران ما شبانه‌روزی در حال تلاش برای سوخت‌رسانی هستند و انتظار ما این است که مردم مدیریت مصرف کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل، مدیر منطقه اردبیل تصریح کرد: بازرسی‌ها در مجاری عرضه نیز در حال انجام است و همکاران شرکت به صورت شبانه‌روزی در حال نظارت بر روند توزیع سوخت نوروزی هستند.

وی افزود: رعایت سرعت مجاز، کنترل شرایط خودرو و رعایت موارد معاینه فنی در مصرف سوخت مؤثر است که امیدواریم هموطنان این موارد را مدنظر قرار دهند تا سوخت به‌ موقع به همه شهروندان تحویل شود.

مدنی خاطرنشان کرد: وضعیت ذخیره سازی سوخت بخش حمل و نقل در انبارهای نفت منطقه و کلیه جایگاه‌های سوخت در حد متعارفی بوده اما نیاز به صرفه جویی و مدیریت سفر رانندگان در مصرف بنزین است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۵۲ هزار لیتر سوخت به پروازهای غرب خراسان رضوی رسید
  • واردات بنزین روسیه از بلاروس افزایش یافت
  • سهمیه سوخت مناطق گازکشی شده جیرفت قطع می شود
  • قطع سهمیه سوخت مناطق گازکشی شده در جیرفت
  • مصرف بنزین دوباره اوج گرفت
  • نظارت بر پمپ بنزین ها و جایگاه‌های سی ان جی در البرز
  • پلمب جایگاه متخلف سوخت در جیرفت
  • رشد مصرف بنزین در روزهای نخست سال ۱۴۰۳ در منطقه اردبیل
  • پلمب جایگاه متخلف سوخت درجیرفت
  • اعلام سهمیه نفت سفید فصل بهار در زنجان