Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی، در توییتی نوشت: «تعرفه بهنوش بختیاری برای تبلیغات قطعات خواننده‌های جوان در اینستاگرامش از ۸ میلیون تا ۴۰ میلیون تومان (در صورت حضور و هنرنمایی{!} خودش) متغیر است. ما این ویدئوها را می‌بینیم، به آنها می‌خندیم. حتی برایشان غش می‌کنیم. او هم به ما می‌خندد و بیشتر دیده می‌شود و تعرفه‌اش را بالاتر می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 

 

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بهنوش بختیاری بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون بهنوش بختياری بازیگر مشهور ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۹۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: با تبلیغ همجنس بازی می خواهند نسل بشر را قطع کنند

ابراهیم رئیسی اظهار داشت: در غرب به دنبال این هستند که نسل بشر را قطع کنند و تبلیغ همجنس‌بازی را در دستور کار دارند، لذا تشکیل خانواده را باید به طور جد در دستور کار قرار دهیم.

به گزارش تسنیم، وی در جشن واگذاری ۲ هزار ۵۸ واحد مسکونی و یک هزار و ۱۵۸ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت استان سمنان اظهار داشت: خانواده در فرهنگ دینی ایران محور است و باید برای تشکیل خانواده تلاش شود چرا که غرب به دنبال این است که در ایران خانواده‌ای تشکیل نشود و بر این موضوع بسیار هم تمرکز کرده‌اند.

وی از بحران خانواده به تهدید بزرگ بشر نام برد و افزو‌د: در غرب به دنبال این هستند که نسل بشر را قطع کنند و تبلیغ همجنس‌بازی را در دستور کار دارند، لذا تشکیل خانواده را باید به طور جد در دستور کار قرار دهیم.

رئیسی با بیان اینکه بر وعده خود برای ساخت مسکن پایبندم و این مهم را به سرانجام خواهیم رساند، تصریح کرد: امروز در کشور نهضت تولید مسکن در جای جای کشور آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در سالیان قبل باید سالی یک میلیون واحد مسکونی ساخته می‌شد، اما انجام نشد، ادامه داد: با شروع به کار دولت این مهم را در دستور کار قرار دادیم و اگر هر شهری بروید ساخت نهضت ملی در حال انجام است.

رئیس جمهور با بیان اینکه وعده‌هایم را فراموش نخواهم کرد، گفت: به زودی در سراسر کشور واحد‌های مسکونی به متقاضیان تحویل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رئیسی: با تبلیغ همجنس بازی می خواهند نسل بشر را قطع کنند
  • رئیسی: با تبلیغ همجنس بازی ‌می خواهند نسل بشر را قطع کنند
  • عزم جدی در جهت اعتلای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری شکل گیرد
  • تبلیغات ۱۰۰ میلیارد تومانی سینمای ایران در شبکه GEM
  • بیش از 100 میلیارد تومان هزینه سینمای ایران برای تبلیغ در شبکه جم
  • بهنوش بختیاری بازیگر با ظاهری عجیب؛ تغییر باورنکردنی این بازیگر را ببینید!
  • بهنوش بختیاری بازیگر با ظاهری متفاوت ؛ سوژه جدید فضای مجازی (عکس)
  • هنر تئاتر با فرهنگ گفتگو شکل می‌گیرد
  • تبلیغ عجیب گوشی در چین + فیلم
  • تبلیغ جالب خودروی خودران هیوندای (فیلم)