Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان- رییس دادگستری کل گلستان با اعلام خبر آزادی ۷۷۰ زندانی این استان در یک ماه اخیر از دادستان ها و روسای دادگستری استان خواست همه پرونده‌های معوق در دادگستری‌ها را تا پایان سال تعیین تکلیف کنند.

به گزارش  روابط عمومی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان اظهار داشت: کاهش پرونده‌های معوق و کاهش جمعیت کیفری، ۲ موضوع راهبردی و اساسی قوه قضائیه است که اجرای آن در گلستان مورد توجه جدی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: رسیدگی به پرونده‌ها در گلستان سرعت بیشتری خواهد گرفت و هیات های ویژه برای اجرای سریع‌تر طرح کاهش زندانیان و پرونده‌های باقیمانده در حوزه قضایی اقدام خواهند کرد.

رییس دادگستری کل گلستان همچنین از بازبینی تمامی پرونده‌های بیش از مهرماه سال جاری در استان خبر داد و گفت: روسا، دادستان‌ها و اعضای هیات‌های ویژه وظیفه دارند همه پرونده‌های قبل از این تاریخ را بازبینی کرده و اقدامات لازم را برای بررسی و تعیین تکلیف آنها انجام دهند.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات شوراهای حل اختلاف استان برای کاهش پرونده‌های مسن گفت: اقدامات سازشی اعضای شورا از ورودی پرونده‌ها به محاکم کاسته و فرصت بیشتری را برای رسیدگی به پرونده‌های معوق و سنگین برای قضات ما فراهم کرده است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گلستان زندانیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۹۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیراز اقدامات مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در صیانت از حقوق بیت المال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رئیس کل دادگستری و رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال استان در دومین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی به پاس اهتمام ویژه در حفاظت و صیانت از حقوق عمومی و بیت المال و اموال سازمان تقدیر کرد.

 از اقدامات مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در صیانت از حقوق بیت المال تقدیر شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، در حاشیه دومین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال که با حضور رئیس کل دادگستری استان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، فرماندار ارومیه و سایر اعضا در محل سالن جلسات دادگستری استان برگزار شد به دلیل عملکرد شایسته مهندس طاهر کیامهر در حفاظت و صیانت از حقوق عمومی و بیت المال قدردانی شد.

  در لوح اهدایی رئیس کل دادگستری خطاب به مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی آمده است:

فلسفه اصلی ایجاد شورای حفظ حقوق بیت المال، صیانت از اراضی ملی، دولتی و منابع طبیعی است در این خصوص مدیران پاکدست نقش مهمی در ایجاد آرامش و امنیت در جامعه داشته و ضمن برخورد با متخلفان اهتمام ویژه ای به حفاظت و صیانت از حقوق عمومی و بیت المال و اموال سازمان متبوع خود داشته اند.

لذا بر خود فرض می دارم از تلاش های ارزنده شما که گام نهادن در مسیر توسعه پایدار و نوید بخش حفاظت مسئولانه و همه جانبه از انفال الهی، عمومی و دولتی می باشد تقدیر نموده و از خداوند منان توفیق هر چه بیشترتان را در خدمتگزاری به اسلامی تحت توجهات حضرت بقیه الله العظم (عج) و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسئلت می نمایم.

 

ناصر عتباتی

رئیس کل دادگستری و رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال آذربایجان غربی

 

 

دیگر خبرها

  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • رشد ۲۰۶ درصدی استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس در استان
  • افزایش ۳۳ درصدی استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان در البرز
  • دستگیری فامیل قلابی یک از مسئولان قضایی استان گلستان
  • تقدیراز اقدامات مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در صیانت از حقوق بیت المال
  • دادگستری گیلان: قضات از بازداشت‌های غیرضروری اجتناب کنند
  • کتک کاری زندانی های اسرائیلی در بازداشتگاه نیتسان + فیلم
  • دولت سیزدهم در تأمین زیرساخت های خراسان جنوبی، اقدامات شایسته‌ای داشته است
  • ناامنی عربستان برای تماشاگران فوتبال؛ 100 بازداشتی و 12 زندانی!
  • حکومت سابق داعشی ها را فراری داده است