Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- قیمت خودرو امروز (یکشنبه) در بازار آزاد نسبت به روز گذشته با افزایش متوسط یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی همراه است. تاریخ انتشار: 15:30 - 06 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۰۵۴۴

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، بر اساس معاملات انجام شده امروز (۶ بهمن ۹۸) آخرین قیمت روز خودرو در بازار آزاد نسبت به دیروز با افزایش یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق آخرین قیمت بازارکیا سراتو ۲۰۰۰ اتوماتیک نسبت به قیمت روز خودرو (۵ بهمن ۹۸) با افزایش ۶ میلیون تومانی به نرخ ۳۵۳ میلیون تومان به فروش رسید. همچنین دنا پلاس توربو به نرخ ۱۸۵ میلیون تومان رسید که این عدد بیانگر افزایش ۴ میلیون تومانی است.

سمند ال ایکس ۹۰ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ساده ۹۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و پژو ۲۰۶ صندوق دار (ساده) ۱۱۴ میلیون تومان خرید و فروش شدند که این اعداد بیانگر افزایش ۵۰۰ هزار تومانی است.

پژو ۴۰۵ جی ال ایکس، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ (ساده)، دنا تندر پلاس اتوماتیک (بدون رینگ) و دنا (تیپ یک) با افزایش یک میلیون تومانی به ترتیب به مبلغ ۸۵ میلیون تومان، ۱۱۵ میلیون تومان، ۲۲۰ میلیون تومان و ۱۳۰ میلیون تومان فروخته شدند.

سایپا ۱۱۱، سایپا ۱۳۱، سایپا ۱۳۲، ساینا، تیبا ۲ و تیبا (رینگ فولادی) به ترتیب به قیمت ۵۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ۵۵ میلیون تومان، ۵۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ۷۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ۷۲ میلیون تومان و ۶۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شدند که این اعداد بیانگر افزایش متوسط ۳۰۰ هزار تومانی بر قیمت است.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک (بدون رینگ) ۱۷۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بدون تغییر در نرخ خرید و فروش شد.

بیشتر بخوانید: قیمت خودرو‌های پرفروش داخلی در بازار

پژو پارس به مبلغ ۱۰۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید که این عدد بیانگر افزایش ۲ میلیون تومانی است.

منبع:باشگاه خبرنگاران
انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قیمت روز خودرو خودروسازان قیمت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۹۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار و یورو امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت هر اسکناس دلار در معاملات امروز (سه‌شنبه) مرکز مبادله ارز و طلای ایران با افزایش ۱۸۱ تومانی به ۴۳ هزار و ۸۹۶ تومان و نرخ یورو با افزایش ۲۰۰ تومانی به ۴۶ هزار و ۷۳۶ تومان رسید.

به گزارش تابناک اقتصادی، هر اسکناس دلار امروز (سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با ۱۸۱ تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۴۳ هزار و ۸۹۶ تومان داد و ستد شد.

قیمت حواله دلار آمریکا نیز با ۱۷۱ تومان افزایش نسبت به روز کاری قبل، ۴۰ هزار و ۹۷۶ تومان معامله شد.

قیمت هر اسکناس یورو با افزایش ۲۰۰ تومانی به ۴۶ هزار و ۷۳۶ تومان و حواله آن با افزایش ۱۹۹ تومانی نسبت به دیروز، ۴۳ هزار و ۶۲۸ تومان قیمت خورد.

اسکناس درهم امارات نیز در روز جاری ۱۱ هزار و ۹۵۲ تومان و حواله درهم ۱۱ هزار و ۱۵۷ تومان معامله شد که نسبت به روز گذشته ۴۶ تومان افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • انتقاد روزنامه دولتی ایران از تصمیم ایران خودرو/ بانک مرکزی: ۳۰۲ میلیون دلار نیمایی بدون مشتری ماند/ پیمان پاک: گوشت نه تنها افزایش قیمت نداشت، بلکه ارزان هم شد
  • قیمت دلار و یورو امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • طلا و سکه در میانه روز رنگ عوض کرد؛ قیمت جدید طلا و سکه امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افت قیمت ۴ تا ۱۰۰ میلیون تومانی برخی خودروها در بازار | جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی+ دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۳ اردیبهشت)
  • قیمت درهم امارات امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت افغانی افغانستان، امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت پژو پارس امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳