Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-19@14:08:53 GMT

چین تجارت حیات‌ وحش در کل این کشور را ممنوع کرد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۹۱۶۲

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  ناظر بازار چین، وزارتخانه کشاورزی و وزارتخانه جنگل‌داری در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که تجارت حیات وحش در مغازه‌ها، سوپرمارکت‌ها، رستوران‌ها و سایت‌های اینترنتی، سراسر این کشور ممنوع می‌باشد.هر مکانی که به پرورش حیات وحش اختصاص داده شده است باید قرنطینه شده و حمل‌ونقل حیات وحش باید ممنوع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این ممنوعیت از روز یکشنبه، (امروز) آغاز خواهد شد.شیوع ویروس کرونا که ۲۰۰۰ نفر را در جهان مبتلا کرده و باعث مرگ ۵۶ نفر در چین شده است، از یک فروشگاه غذای دریایی در شهر ووهان، که به فروش غیرقانونی حیات وحش می‌پرداخته، آغاز شده است.

 

مشرق

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: چین حیات وحش اقتصاد جام نیوز کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۹۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت برنامه ماهانه واحدهای تولیدی در سامانه جامع تجارت الزامی شد

به گزارش خبرنگار مهر، دهم بهمن ماه پارسال علی لطفی زاده دستیار ویژه وزیر صمت در نامه‌ای به مدیران صنعت، معدن و تجارت استان‌های کشور، اعلام کرد که ثبت برنامه ماهانه واحدهای تولیدی در سال ۱۴۰۳ در سامانه جامع تجارت الزامی است.

در نامه لطفی زاده آمده بود: نظر به ضرورت برنامه ریزی برای تأمین مواد اولیه و کالاهای مورد نیاز کشور شایسته است دستور فرمائید برنامه ماهیانه واحدهای تولیدی به صورت خوداظهاری برای سال ۱۴۰۳ حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۰ در سامانه جامع تجارت و در چارچوب دستورالعمل پیوست درج و بر اساس عملکرد سال‌های ۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و پروانه بهره برداری هر واحد و برنامه کلان تولید هر کالا در کشور برنامه ثبت شده را ابتدا از سوی ادارات کل استان و سپس از سوی دفاتر تخصصی تأیید تا ملاک عمل برای سال ۱۴۰۳ قرار گیرد بدیهی است ادارات کل استانی و دفاتر تخصصی متعهد به نظارت بر اجرای تعهدات واحدهای تولیدی هستند.

بر همین اساس از ۱۴ فروردین ماه ادارات صمت استان‌ها در بخشنامه‌ای به زیرمجموعه‌های خود الزام به ثبت برنامه ماهانه تولید را ابلاغ کردند.

برای مشاهده راهنمای ثبت برنامه تولید در سامانه جامع تجارت اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 6080647 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • وزارتخانه‌های اقتصادی جذب ایده فناورانه را در دستور کار قرار دهند
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد
  • «وعده صادق» حادثه‌ تاریخ‌ساز/ فصل جدیدی از حیات جبهه مقاومت آغاز شد
  • تغییر کاربری اراضی حاصلخیز کشاورزی ممنوع است
  • اولویت نخست آموزش و پرورش تامین نیروی انسانی است
  • چرا واردات آیفون ۱۴ و ۱۵ به کشور ممنوع شد؟
  • معاون اول رئیس جمهور: حمایت از حرکت‌های دانش بنیان، وظیفه همه وزارتخانه‌ها است
  • شرکت‌های دانش بنیان، نماد اصلی جهش تولید و مشارکت مردم/ حمایت از حرکت‌های دانش بنیان، وظیفه همه وزارتخانه‌ها
  • ثبت برنامه ماهانه واحدهای تولیدی در سامانه جامع تجارت الزامی شد