Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-19@14:42:30 GMT

پلیس پایتخت طرح ظفر ۳ را کلید زد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۹۱۷۶

صراط:

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه سومین مرحله طرح «ظفر» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح با تلاش‌های صورت گرفته توسط پلیس‌های تخصصی پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر و کلانتری‌ها به اجرا درآمد. سردار رحیمی تصریح کرد: با تلاش همکارانم هفت باند توزیع مواد مخدر متلاشی شد؛ همچنین ۲۵ قاچاقچی دستگیر و یک تن مواد مخدر نیز کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس وی با بیان اینکه دو هزار و ۳۴۰ نفر از معتادان متجاهر و خرده‌فروشان دستگیر شدند اعلام کرد:طرح «ظفر ۳» به محوریت مناطق اتابک، دروازه غار، دره فرحزاد، شوش، مولوی و هرندی اجرا شد که در این طرح ۵۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت که از آن‌ها برای قاچاق مواد مخدر استفاده می‌شد، توقیف شد.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه در این طرح ۱۳۳ کیلوگرم مواد مخدر از خرده‌فروشان کشف شد، افزود: با حکم قضایی ۴۰ خانه مورد بازرسی قرار گرفت که ۱۰ خانه پلمب شد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی و دستگاه قضا در راستای جمع‌آوری معتادان متجاهر مصمم هستند و کوتاه نخواهند آمد، خاطرنشان کرد: مردم درخواست دارند که دستگاه‌های ذی‌ربط در این خصوص ورود و با معتادان متجاهر و خرده‌فروشان مواد مخدر برخورد کنند.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: دستگاه‌های متولی باید در خصوص نگهداری معتادان متجاهر سن بالا و نوجوانان و معتادان دارای بیماری‌های واگیردار و هپاتیت تصمیم‌گیری کنند.

سردار رحیمی گفت: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۳۰ هزار معتاد متجاهر جمع‌آوری و دستگیر شدند که برخی از این معتادان بین دو تا ۱۰ بار جمع‌آوری شده‌اند.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۹۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری زنی مواد فروش در شمال پایتخت خبر داد و گفت: متهم ۶ کیلو تریاک را در بدنه موتورسیکلت برقی مخفی کرده بود.

به گزارش مشرق، سرهنگ حسین باباپور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در تشریح جزئیات خبر دستگیری زنی مواد فروش در شمال پایتخت گفت: چندی پیش مأموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب پرونده‌ای را مورد بررسی قرار دادند که حکایت از آن داشت، زنی مواد فروش به نام "سارا" با یک دستگاه موتورسیکلت برقی اقدام به جابجایی و توزیع مواد مخدر می‌کند.

سرهنگ باباپور ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و با اقدامات اطلاعاتی فشرده مشخص شد متهم به شکلی بسیار ماهرانه، ضمن جاسازی مواد مخدر در بدنه موتورسیکلت اقدام به توزیع می‌کند.

وی اضافه کرد: رصد لحظه به لحظه فعالیت این زن مواد فروش ادامه یافت تا اینکه با هماهنگی با مقام قضائی دریک عملیات ضربتی در منزلش دستگیر و در بازرسی از موتورسیکلتش در پارکینگ، ۶ کیلوگرم تریاک از بدنه آن کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در پایان خاطرنشان کرد: متهم به همراه مواد مکشوفه به پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

دیگر خبرها

  • جمع آوری هدفمند و کم خطای معتادان متجاهر در ورامین
  • ساماندهی معتادان متجاهر و جمع‌آوری ۱۹۵ تن پسماند در جنوب تهران
  • روند کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان
  • کشف تریاک در مرز سراوان
  • کشف بیش از ۲ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون تایباد
  • بیش از ۱۳ کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین
  • دستگیری زنی که با موتورسیکلت تریاک پخش می‌کرد
  • نمایشگاه کشفیات پلیس مبارزه با مواد مخدر
  • بزرگ‌ترین محموله شیشه کشور چطور در تهران کشف شد؟