Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@14:31:11 GMT

بازی استقلال و سپاهان در هاله ای از ابهام

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۹۲۲۸

 سهیل مهدی در مورد برگزاری مسابقات لیگ برتر و جام حذفی اظهار داشت: به واسطه تأخیر در شروع لیگ برتر و همچنین تعویق برخی مسابقات، بازی‌های عقب‌افتاده داریم که بخشی را جبران کردیم و نیم‌فصل دوم را هم آغاز کردیم. 

اخبار ورزشی- وی ادامه داد: فشردگی جدول مسابقات به واسطه حضور نمایندگان ایران در آسیا زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما برنامه اولیه را داریم، اما به واسطه اردوهای تیم ملی و حضور نمایندگان کشورمان در آسیا باید یک مقدار صبر کنیم تا نهایی شود. 

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ عنوان کرد: سعی می‌کنیم برنامه‌های هفته‌های آتی را اعلام کنیم تا تیم‌ها در بحث رزرو هتل و بلیت به مشکل نخورند. بحث اصلی، نهایی شدن تاریخ بازی‌هاست که ما پیش‌نویس آن را آماده کرده‌ایم. 

وی در مورد دیدار استقلال و سپاهان در جام حذفی، گفت: هنوز فضایی را برای برگزاری این بازی نداشتیم. امیدوارم یک روز از اردوی تیم ملی را از سرمربی آینده آن اجازه بگیریم و بازی را برگزار کنیم. 

مهدی در مورد دیدار استقلال و فولاد که عقب افتاده است گفت: تاریخ مشخص را داریم اما چون در زمان برگزاری اردوی تیم ملی می‌شود، هنوز اعلام نکرده‌ایم. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال سپاهان استقلال جام حذفی سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۹۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل مخالفت فیفا با VAR گزینشی در لیگ ایران

لیگ برتر تا هفته پایانی بدون VAR برگزار خواهد شد و دلیل مخالفت فیفا با درخواست فدراسیون ایران مشخص شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ روز گذشته خبری مبنی بر اینکه فیفا با برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران با استفاده از کمک داور ویدئویی مخالفت کرده، منتشر شده بود.

دلیل مخالفت فیفا این بوده که برگزاری تک بازی با VAR از نظر رعایت اصل جوانمردی در برگزاری لیگ منافات دارد و با پیگیری خبرنگاران مشخص شد فیفا در پاسخ به درخواست فدراسیون فوتبال برای برگزاری برخی مسابقات حساس با کمک داور ویدئویی مخالفت کرده و تاکید داشته دیگر به صورت «تک بازی» اجازه استفاده از VAR را نمی دهد و فدراسیون فوتبال اگر می خواهد از این سیستم استفاده کند باید در همه مسابقات داشته باشد.

این در حالی است که بازی دربی تهران به عنوان تک بازی لیگ برتر ایران با کمک داور ویدئویی برگزار شده است. هنوز مشخص نیست در آن بازی ، مجوز رسمی فیفا برای استفاده از وی ای آر گرفته شده بود یا خیر؟

با توجه به این مخالفت فیفا به احتمال بسیار زیاد برگزاری فینال جام حذفی هم با کمک داور ویدئویی منتفی است. البته مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز در تازه ترین گفت وگویی که داشته اعلام کرده سعی می کنند فصل آینده همه مسابقات با VAR برگزار شود.

دیگر خبرها

  • درخشان: هم استقلال شانس قهرمانی دارد، هم پرسپولیس؛ هر تیم به دنبال تخریب دیگری است
  • شفافیت و حذف واسطه‌گری بازار طلا با حراج شمش
  • شفافیت و حذف واسطه‌گری بازار طلا با حراج شمش در دولت سیزدهم
  • آقایی: استقلال با حواشی پیرامونش امتیاز از دست می دهد/پرسپولیس نفت را دستکم نگیرد
  • هت‌تریک در برزخ | کهکشانی‌های فوتبال ایران و یک دهه حسرت
  • سپاهان به کورس قهرمانی بازمی‌گردد/شانس قهرمانی استقلال بالاتر است
  • بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس/ سرخ‌ها دور رفت از این ۷ بازی یک امتیاز کمتر از استقلال گرفتند!
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور
  • دلیل مخالفت فیفا با VAR گزینشی در لیگ ایران
  • جعفری: ناداوری نبود ملوان رقیب استقلال و پرسپولیس در کورس قهرمانی می‌شد/ سپاهان همیشه خطرناک است