Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@08:01:22 GMT

بن علوی امروز در تهران با ظریف دیدار می کند

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۹۲۶۱

بن علوی امروز در تهران با ظریف دیدار می کند

وزارت امورخارجه عمان اعلام کرد که یوسف بن علوی امروز با محمدجواد ظریف در تهران دیدار خواهد کرد.

 وزارت امورخارجه عمان با انتشار اطلاعیه‌ای در حساب کاربری خود در توئیتر اعلام کرد: یوسف بن علوی وزیر خارجه عمان امروز (یک‌شنبه) در تهران با محمدجواد ظریف همتای ایرانی خود دیدار و درباره امنیت دریایی در تنگه هرمز ، روابط دوجانبه و مسایل منطقه رایزنی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسف بن علوی هفته گذشته نیز به ایران سفر کرده بود./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۹۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن زندان "هارون‌الرشید" به مسیر گردشگری

سید احمد علوی؛ رئیس کمیته گردشگری و میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران، ظهر امروز در حاشیه بازدید از اماکن میراثی و گردشگری منطقه ۱۵ تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای بازدید‌هایی که در کمیته گردشگری از اماکن میراثی و تاریخی و گردشگری شهر تهران مصوب کردیم از منطقه ۱۵ تهران بازدید کردیم.

به گزارش تسنیم، وی با بیان اینکه منطقه ۱۵ تهران به دلیل نزدیکی با شهرری برای همه برنامه‌ریزان حائز اهمیت است، گفت: منطقه ۱۵ تهران دارای پتانسیل‌های ویژه و بالقوه برای گردشگری تهران است.

علوی به بازدید از عمارت تاریخی کوشک امیر سلیمان اشاره کرد و افزود: این عمارت مرمت، بازسازی و به بهره‌برداری خواهد رسید و طرح‌هایی برای راه‌اندازی کافه کتاب و نگارخانه در این عمارت اجرایی خواهد شد.

رئیس کمیته گردشگری و میراث فرهنگی شهر تهران با بیان اینکه حریم عمارت تاریخی کوشک امیر سلیمانی بعد از مدت‌ها مشخص شد، گفت: با مشخص شد حریم این عمارت از آسیب‌هایی که قبلا به دیوار‌ها و بنای این ساختمان وارد می‌شد جلوگیری شده است.

وی با اشاره به بازدید خود از مجموعه میراثی زندان هارون الرشید اضافه کرد: این مجموعه مشمول املاک اوقافی بوده و سازمان اوقاف نیز به دلیل نوع فعالیت خود برای بازسازی و در دسترس عموم قرار دادن این امکان اهتمام جدی ندارد که باید شهرداری تهران و اوقاف برای بازسازی و مرمت این مکان با ارزش برنامه‌ریزی کنند.

علوی با اشاره به ظرفیت ویژه مجموعه زندان هارون‌الرشید به دلیل موقعیت جغرافیایی و وجود مناطق بکر زیست محیطی از جمله قنات‌ها خاطرنشان کرد: مجموعه زندان هارون‌الرشید می‌تواند با استقبال گسترده توریست‌ها مواجه شود.

دیگر خبرها

  • شوک به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • کفن و دفن جدیدی در آرامستان‌های قدیمی شهر تهران انجام نمی‌شود
  • محمدجواد حسین نژاد به بازی با پرسپولیس نمی‌رسد
  • خون پاک شهدا نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی را تسریع می کند
  • ۲ استاندار جدید دولت رئیسی /وزیر مستعفی سمت گرفت
  • انتخاب استاندار مازندران و لرستان
  • وزیر ورزش به دیدار سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران رفت
  • معرفی استاندار جدید مازندران
  • یوسف نوری استاندار مازندران شد
  • اضافه شدن زندان "هارون‌الرشید" به مسیر گردشگری