Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@01:56:26 GMT

آزمون اخراج سیمئونه‌ در مادرید

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۹۲۶۸

آزمون اخراج سیمئونه‌ در مادرید

دیگو سیمئونه سرمربی آتلتیکو این روزها بعد از حذف از جام حذفی اسپانیا مقابل یک تیم دسته سومی، شرایط سختی را پشت سر می گذارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "مائوریسیو پوچتینو" از تاتنهام یک تیم بزرگ ساخت و در اواخر فعالیتش در این تیم اخراجش از تاتنهام رنگ واقعیت گرفت یا وقتی تیم والورده زیبا بازی نمی کرد و در لحظه‌های حساس بازی را واگذار می کرد، می شد رفتنش را پیش بینی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در مورد ال‌چولو (لقب سیمئونه) و تیمش نمی توان به شکل قاطع سخن گفت. آن ها یک بار توانستند سنت شکنی کنند و قهرمان لالیگا شوند و دو سال پیش هم فاتح لیگ اروپا شدند و سابقه‌ی قهرمانی در سوپرجام اروپا را هم دارند.

"دیگو سیمئونه" را  نه می‌شود موفق و ماندگار دانست و نه حتی در روزهایی که بد کار می کنند سزاوار اخراج. بلاتکلیفی، بارزترین ویژگی دیگو و تیمش آتلتیکو مادرید است.
تیمی که نبرد بر سر خرید ژوآئو فیلیکس را از بزرگان اروپا برد، اما در سالی که بارسا و رئال اوایل لیگ خوب کار نمی کردند، نمی‌تواند از فرصت طلایی استفاده کند.

روخی‌بلانکو(لقب اتلتیکو مادرید) بعد چندمین باختش در یک فینال برابر رقیب همشهری، حالا از کوپا دل ری آن هم مقابل ِئونسای دسته سومی حذف شده تا باز هم این سوال پیش بیاید که آیا ادامه‌ رابطه‌ سیمئونه و تیم محبوبش به صلاح هست یا خیر؟

مردی که ماندن روی نیمکت متروپولیتانو را آنقدر دوست داشته است که بارها از پیشنهادهای بزرگتر چشم‌پوشی کند، اما فوتبال هم آنقدر بی‌رحم است که با یک اخراج تمام وفاداری دیگو را نادیده بگیرد.

آتلتیکو مادرید هفته آینده در یک بازی حساس باید مقابل تیم همشهری و بسیار آماده اش یعنی رئال قرار بگیرد. رئالی که در هفته های اخیر با زیدان بازی های چشم نوازی انجام می‌دهد و برای رقبایش ترسناک شده است. 

در این بازی که به میزبانی تیم آتلتیکو انجام می شود، ال چولو و کادرفنی اش تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا با شکست رئال تمام اتفاقات تلخ این چند وقت اخیر را به دست فراموشی بسپارد و بار دیگر روخی بلانکوس را به مسیر موفقیت برگرداند.

کد خبر 407627

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید لالیگا رئال مادرید دیگو سیمئونه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۹۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه: سینیور امباپه خودش حرف بزند!

به گزارش "ورزش سه"، لوئیز انریکه پس از بازی امشب مقابل بارسلونا در دیدار برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در مقابل رسانه‌ها ظاهر شد. این مربی اسپانیایی بازی تیمش را در استادیوم المپیک مونتجوئیک بررسی کرد.

نتیجه بازی؟
ما عالی شروع کردیم. در دقیقه ۱۲ لامین یامال یک حرکت دیدنی انجام داد و بارسا اولین گل را به ثمر رساند. سپس آرائوخو اخراج شد. ما یک بازی کامل از دفاع تا حمله انجام دادیم. بازیکنان ما و من به این پیروزی افتخار می‌کنیم.

اخراج آرائوخو؟
من معمولا قضاوت نمی‌کنم. من صحنه را ندیده‌ام. سعی می‌کنم هیچ اعتراضی نداشته باشم و درباره دیگر تصمیمات هم صحبت نکنم. امروز تیم ما از نظر بلوغ یک گام به جلو برداشته است. ما مقابل دورتموند بازی خواهیم‌ کرد که قبلاً در مرحله گروهی با آنها روبرو شده‌ایم.

رویارویی با دورتموند در مرحله نیمه‌نهایی؟
مطمئناً بازی نیمه‌نهایی ما با دورتموند دیوانه‌کننده خواهد بود. دورتموند بسیار خوب بازی می‌کند. آنها با توپ و بدون توپ کارهای فوق‌العاده‌ای انجام می‌دهند.

امباپه می‌ماند؟
بیایید امیدوار باشیم آقای کیلیان امباپه خودش در این مورد صحبت کند. پس از آن، ما نظرمان را می‌گوییم. من یک شاهد خاموش و ساکت هستم.

دیگر خبرها

  • امیلیانو مارتینز چرا با وجود دریافت ۲ کارت زرد مقابل لیل از بازی اخراج نشد؟
  • عجیب اما واقعی؛ خط دفاعی، پاشنه آشیل تیم دیگو سیمئونه
  • تبعات حرکت عجیب رونالد آرائوخو؛ احتمال محرومیت بیشتر مدافع بارسلونا از سوی یوفا!
  • معنی حرکت دست آرائوخو پس از اخراج مقابل پاری سن ژرمن چیست؟
  • واکنش جالب دیگو سیمئونه؛ باز هم اتلتیکو مادرید از دور رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حذف شد / فیلم
  • سیمئونه: بازیکنان اتلتیکو مادرید در طول مدت بازی، دقیقا برخلاف خواسته‌های من عمل کردند
  • انریکه: سینیور امباپه خودش حرف بزند!
  • دورتموند ۴ (۵) - (۴) ۲ اتلتیکو مادرید/ دیوار زرد روی سر سیمئونه آوار شد+ فیلم
  • سوژه میم؛ کلافگی دیگو سیمئونه از فرصت‌سوزی مهاجمان تیمش / عکس
  • شوک به بارسلونا؛ اخراج رونالد آرائوخو در بازی مقابل پاری سن ژرمن / عکس