Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@19:32:27 GMT

بازداشت مدیر یک کانال تلگرامی در مشهد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۹۳۷۸

بازداشت مدیر یک کانال تلگرامی در مشهد

 

به گزارش  تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، قاضی مهدی غلامی رییس شعبه ۷۷۲ داسرای ویژه جرایم رایانه ای دادگستری خراسان رضوی روز یکشنبه، بازداشت این فرد را تایید و اتهام وی را "نشر اکاذیب، افترا، توهین و افشای اسناد محرمانه" اعلام کرد.

او گفت: این فرد دیشب بازداشت و مدارک الکترونیکی تخلفات او شامل گوشی تلفن همراه و لپ‌تاپ مربوطه نیز تحویل آزمایشگاه ادله دیجیتال داسرای ویژه جرایم یارانه‌ای شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: متهمه به ایجاد این کانال اجتماعی در شبکه تلگرام و فعالیت به عنوان ادمین آن اقرار کرده است.

رییس شعبه ۷۷۲ داسرای ویژه جرایم یارانه‌ای دادگستری خراسان رضوی ادامه داد: بر اساس اعتراف فرد بازداشت شده، او به تنهایی اقدام به انتشار مطلب روی کانال اجتماعی مورد نظر می‌کرده است.

او گفت: تعدادی از افراد مرتبط با این خانم که برخی از آن‌ها از مدیران پیشین شهرداری مشهد هستند نیز در همین ارتباط شناسایی شده‌اند لذا تحقیقات بیشتر برای شناسایی دیگر افراد مرتبط ادامه دارد.

غلامی افزود: همچنین تاکنون ۱۰ نفر از شهروندان مشهدی شکایت‌های خود را در ارتباط با اتهامات فرد بازداشت شده، به دادسرا اعلام کرده‌اند.

کانال تلگرامی "خط هشتم" با دو هزار و ۸۹۹ عضو، از مدت‌ها پیش دست‌اندرکار انتشار مطالبی علیه مدیران شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد بوده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: عبدالحسین مجدمی اکبر طبری دی بیاسی عباس تبریزیان طرح گام کروناویروس سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر طرح تعیین سقف طلاق بازداشت مدیر کانال تلگرامی مشهد عبدالحسین مجدمی اکبر طبری دی بیاسی عباس تبریزیان طرح گام کروناویروس سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر طرح تعیین سقف طلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۹۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان از اجرای برنامه‌های شاخص هفته فرهنگی اصفهان ازجمله شب شعر شاهکار، به‌رسم فتوت، اصفهان‌گرد و "شهید کوچه ما، روشنایی شهر است" در این منطقه خبر داد.

علی‌اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه رویدادهای هفته فرهنگی اصفهان در سال جاری با شعار «اصفهان شهر زنده، شهر زندگی» برگزار می‌شود، اظهار کرد: نکوداشت هفته اصفهان فرصتی برای معرفی و شناساندن تمام این ظرفیت‌ها به نسل حاضر و نسل‌های آینده است.

وی افزود: با تلاش مضاعف اداره فرهنگی و اجتماعی منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان، ۴۰ برنامه فرهنگی در محلات ده‌گانه این منطقه و مراکز فرهنگی با محوریت معرفی این کلان‌شهر و آشنایی با آداب و رسوم و سنت‌های شهر گنبدهای فیروزه‌ای در حال برگزاری است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان تصریح کرد: هم‌زمان با نکوداشت هفته اصفهان و هفته فرهنگ پهلوانی و زورخانه‌ای، رویداد «به رسم فتوت دو» در قالب آئین گرامیداشت فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای، هفتم اردیبهشت در ذکر خانه بوتراب محله محمودآباد برگزار می‌شود.

رسالت ادامه داد: مقرر شده است در اردوی بازدید از اماکن تاریخی با عنوان «اصفهان گرد» ویژه رده سنی نوجوان و جوان با حضور بیش از ۵۰۰ نفر با حمام شاهزاده‌ها، موزه عصارخانه شاهی، بازار اصفهان و صنایع‌دستی اصفهان آشنا شوند، همچنین برنامه «شب شعر شاهکار» با حضور شاعران و هنرمندان اصفهانی با مشارکت انجمن اهل قلم اصفهان و فرهنگسرای قدس به مناسبت روز بزرگداشت سعدی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به دیگر رویدادهای هفته فرهنگی اصفهان گفت: اجرای مسابقات ورزشی مفرح خانوادگی، نقاشی، کتاب‌خوانی، برگزاری جشن، نمایشگاه صنایع‌دستی و مشاغل خانگی و برنامه‌های استیجی از دیگر برنامه‌های مورد نظر در این هفته است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: علاوه‌بر برنامه‌های شاد، متنوع و مفرح سعی شده است تا ضمن افزایش دانش عمومی شهروندان در مورد شهر اصفهان، تاریخچه و آشنایی با قدمت و آداب و رسوم دیار نصف جهان، همچنین عدالت فرهنگی در تمام محلات این منطقه به‌ویژه محلات کم‌برخوردار رعایت شود.

کد خبر 747114

دیگر خبرها

  • وصول مطالبات ۱۱ هزار میلیاردی در پرونده‌های اقتصادی
  • وصول بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان در دادسرای جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲
  • عملکرد دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • آمار جدید دادستان انقلاب؛ از وصول مطالبات تا پرونده‌های کثیرالشاکی
  • ۲ هزار مادر باردار تحت پوشش برنامه تغذیه سالم دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در شهرستان مشهد مقدس
  • مشاهده پلنگ در روستای مشهد دماوند
  • رشد ۳۲ درصدی اعطای مرخصی به زندانیان جرایم غیرمهم البرز
  • هم‌اندیشی مدیران هیأت‌های رزمندگان اسلام در مشهد مقدس