Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور به بیان توضیحاتی درباره شرایط ثب نام و انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی در آزمون سراسری ۹۹ پرداخت.

به گزارش مشرق، حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور درباره زمان ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ گفت: اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور درباره شرایط و ضوابط ثبت نام و انتخاب رشته برای رشته‌های بر اساس سوابق تحصیلی در آزمون سراسری ۹۹ در روز سه شنبه ۸ بهمن بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توکلی در ادامه بیان کرد: ثبت نام برای شرکت در پذیرش رشته‌هایی که صرفا بر اساس سوابق تحصیلی و بدون آزمون در آزمون سراسری سال ۹۹ دانشجو می‌پذیرد از طریق سایت سازمان سنجش از روز ۲۰ اسفند ماه آغاز در روز ۳۱ شهریور ماه ۹۹ پایان می‌یابد.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: داوطلبان لازم است برای مطالعه شرایط و ضوابط ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی مراجعه و نسبت به مطالعه شرایط اقدام کنند.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا سازمان سنجش حسین توکلی سازمان سنجش و آموزش کشور آزمون سراسری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۹۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضویت در گروه‌های مدعی تقلب و استفاده از ابزارهای ممنوعه مشمول مجازات می‌شود

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدحسین حاجیلو، رئیس شورای حفاظت آزمون‌ سراسری در نشست هم افزایی سازمان سنجش آموزش کشور با نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌های اجرایی - قضائی، امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی در خصوص حفاظت آزمون سراسری سال ۱۴۰۳، گفت: شناسایی و پیشگیری از تخلف و مقابله با اقدامات برنامه‌ریزی شده گروه‌های سودجو و اغفال گر که موجب نگرانی داوطلبان پرتلاش و زحمتکش می‌شود، مورد حمایت قاطبه مردم و از جمله مصادیق حقوق عامه است.

قائم مقام رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در مورد عضویت داوطلبان در گروه‌ها و کانال‌های فضای مجازی مدعی تقلب هشدار داد تا گرفتار سوداگران کنکور نشوند.

رئیس شورای حفاظت آزمون سراسری با اشاره به برخی گزارش‌های دریافتی از شدت یافتن فعالیت عوامل سودجوی مدعی تقلب در شبکه‌های اجتماعی مجازی، گفت: داوطلبانی که در یک سال و یا حتی سال‌ها برای موفقیت در آزمون سراسری برنامه‌ریزی و تلاش کرده‌اند و با صرف وقت و انرژی خود و خانواده‌ها آماده شرکت در کنکور شده‌اند، انتظار دارند که در یک رقابت سالم و ایمن شرکت کنند و شاهد تحقق عدالت آموزشی در جامعه باشند.

 حاجیلو با اشاره به اینکه فعالیت مدعیان تقلب در کانال‌ها و گروه‌ها در شبکه‌های اجتماعی مجازی به عنوان مهمترین اقدام پیشگیرانه پیش از اجرای آزمون از مدت‌ها قبل در رصد، شناسایی و تحت کنترل نهاد‌های اطلاعاتی و امنیتی به ویژه پلیس فتا قرار دارند، گفت: عضویت داوطلبان در گروه‌ها و کانال‌های مجازی مدعی تقلب و همچنین استفاده از ابزار‌های ممنوعه تخلف محسوب شده و موجب محرومیت آنان از آزمون است.

رئیس شورای حفاظت آزمون سراسری خاطرنشان کرد: از طرف دیگر کسانی که در این گروه‌ها اقدام به ارسال مدارک و هرگونه پرداخت وجه می‌کنند بامعرفی به مراجع قضایی حسب مورد مطابق با اعمال مجرمانه صورت پذیرفته حتی مشمول مجازات حبس هم می‌گردند.

قائم مقام رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در پایان تأکید کرد: حفاظت از امنیت آزمون سراسری مطالبه ملی و از مصادیق حقوق عامه است و با توجه به وظایف ذاتی و مصوبه شورای امنیت کشور دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و قضایی در حفظ امنیت آزمون سراسری مسئولیت دارند لذا با تمهیدات اندیشیده شده هیچ داوطلب متقلبی وارد دانشگاه نخواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امروز و فردا، آخرین مهلت زمان ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • ثبت نام جاماندگان کنکور در این ۲ روز
  • امروز آخرین زمان ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری
  • آخرین زمان ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری فردا چهارشنبه آغاز می‌شود
  • آغاز آخرین مهلت ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری از ۲۹ فروردین
  • فردا و پس فردا، آخرین زمان ثبت نام مرحله دوم آزمون سراسری
  • هشدار سازمان سنجش به عضویت در گروه‌های تقلب‌رسان
  • هشدار سازمان سنجش به عضویت داوطلبان در گروه‌های مدعی تقلب
  • نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار تا سه روز آینده اعلام می‌شود/ ۳ هزار نیرو گزینش پذیرفته‌شدگان را گزینش می کنند
  • عضویت در گروه‌های مدعی تقلب و استفاده از ابزارهای ممنوعه مشمول مجازات می‌شود