Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اولین نشست خبری بیست وهشتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با هدف تشریح برنامه‌های این رویداد بزرگ قرآنی برگزار شد. تاریخ انتشار: 15:39 - 06 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۰۴۷۹ به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، اولین نشست خبری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم که با حضور عبد الهادی فقیهی زاده معاون قرآنی و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با هدف تشریح برنامه‌های این رویداد بزرگ قرانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از نمایشگاه قرآن کریم اینجا کلیک کنید
در این نشست عبدالهادی فقیهی زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید پیرامون زمان و شعار برگزاری نمایشگاه قرآنی گفت: زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن شانزدهم اردیبهشت ماه سال ۹۹ به مدت ۱۵ روز خواهد بود این نمایشگاه با شعار «قرآن کتاب رشد و رویش» برگزار می‌شود.

وی تداخل زمانی برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب و نمایشگاه بین المللی قرآن را عامل تحولات زمانی در برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن دانست و تاکید کرد: تداخل زمانی برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب و قرآن کریم سبب شد تا نمایشگاه قرآن با تاخیر سه روزه برگزار شود بدین ترتیب نمایشگاه در یازدهم رمضان برپا خواهد شد.

فقیهی زاده اهداف برگزاری نمایشگاه بین المللی قرآن کریم را برشمرد و افزود: نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با هدف کاستن از گسستگی اجتماعی و فرهنگی و با درونمایه برگرفته از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ویژگی خاص بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی قرآن را مورد بررسی قرار داد و تاکید کرد: بی شک ویژگی بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی قرآن را کمیته ویژه کودک و نوجوان این حوزه باید دانست از آنجا که قرآن کتاب رشد و رویش است و می‌تواند سبک زندگی دینی را در کنار تقویت اعتماد عزت و اقتدار ملی به اجرا درآورد نقطه قابل تأمل و قابل توجهی است.

خبر در حال تکمیل است ....

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ادبیات دینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۹۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصلی امام خمینی (ره) برای برگزاری نمایشگاه کتاب آماده می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پیش از ظهر جلسه هماهنگی های مدیران شهرداری منطقه برای برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب برگزار شد.

نصرالله آبادیان شهردار منطقه با بیان این که نمایشگاه کتاب بر اساس سنوات گذشته، امسال هم در مصلی برگزار خواهد شد گفت: با توجه به این مساله لازم است تمامی همکاران نهایت همکاری و مساعدت خود را با سایر نهادها برای برگزاری بهتر نمایشگاه، داشته باشند.

او گفت: به هر محل برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی امام خمینی(ره) برای برگزاری نمایشگاه نیاز به آماده سازی دارد و شهرداری منطقه هفت به نمایندگی از شهرداری تهران بخشی از وظایف مربوط به آماده سازی در این زمینه را بر عهده دارد و باید در زمان مقرر مصلی به صورت آراسته و آماده در اختیار برگزار کنندگان نمایشگاه کتاب قرار گیرد.

وی با اشاره به حجم ترافیک در معابر اطراف مصلی در زمان برگزاری گفت: لازم است هماهنگی های لازم بین شهرداری و سایر نهادها برای تامین ناوگان حمل و نقل شهری برای مخاطبان این نمایشگاه و نیز تامین پارکینگ برای خودروها فراهم شود.

شهردار این منطقه با اشاره به برگزاری نمایشگاه در سال قبل گفت: نمایشگاه کتاب در سال قبل با توجه به محدودیت ها و فرصت کوتاه آماده سازی از مراسم عید فطر تا آغاز نمایشگاه به اذعان همه کارشناسان به خوبی برگزار شد و باید کاری کنیم که نمایشگاه امسال نسبت به سال قبل بهتر برگزار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران
  • قرآن کریم؛ در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • دیپلماسی فرهنگی می‌تواند پیوست برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باشد
  • مصلی امام خمینی (ره) برای برگزاری نمایشگاه کتاب آماده می‌شود
  • شهرآفتاب مساحت لازم برای نمایشگاه کتاب را ندارد
  • جزئیات برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • اعلام جزییات و ساعت بازدید نمایشگاه کتاب
  • جزئیات و ساعت بازدید نمایشگاه کتاب اعلام شد
  • پیش ثبت‌نام بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ آغاز شد