Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@10:11:36 GMT

کشف ۱۱۹ کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس کهنوج

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۹۳۹۸

کشف ۱۱۹ کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس کهنوج

ایسنا/کرمان سرپرست فرماندهی انتظامی کهنوج از کشف ۱۱۹ کیلو و ۵۰۰گرم تریاک و دستگیری ۳ سوداگر مرگ در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "حیدر احمدیوسفی" در تشریح جزییات این خبر گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کهنوج با انجام کار اطلاعاتی متوجه شدند، قاچاقچیان یک محموله موادمخدر را به نقطه ای مشخص در این شهرستان انتقال داده و قصد دارند آن را به مناطق مرکزی کشور منتقل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: در این رابطه ماموران پس از شناسایی محل دپوی مواد افیونی در عملیاتی این منزل را محاصره و در بازرسی از آن ۱۰۲ کیلوگرم تریاک و یک قبضه سلاح ممنوعه کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

احمدیوسفی بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کهنوج در عملیاتی دیگر با گسترش چتر اطلاعاتی از ورود یک محموله مواد مخدر به این شهرستان مطلع و با کنترل خودروهای عبوری سطح شهر از یک دستگاه پژو ۴۰۵ مقدار۱۷ کیلو و۵۰۰گ رم تریاک کشف و ۲ نفر را دستگیر کردند.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرپرست فرماندهی انتظامی کهنوج خاطرنشان کرد: پلیس با اشرافیت اطلاعاتی و تقویت تیم های عملیاتی، تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا همواره حوزه امن و وسیع استان برای سوداگران مرگ و دیگر برهم زنندگان امنیت نا امن باشد که در این زمینه لازم است مردم نیز با جدیت بیشتری با خادمان خود همکاری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اخبار اجتماعی کرمان کشف مواد مخدر نیروی انتظامی استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۹۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم

سرهنگ حسن هاشم نیا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم گفت: پیرو خبر مردمی واصله در اجرای طرح ایست و بازرسی موقت ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در عوارضی کاشان به قم به یک دستگاه کامیون بار تره بار هندوانه با شماره پلاک معلوم مشکوک و آن را متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم افزود: پس از انتقال و تخلیه بار در بازرسی صورت گرفته از کامیون موصوف، در ۲۲ هنداونه، ۲۸۷ بسته کوچک مواد مخدر تریاک به وزن کلی ۸۷ کیلو و ۹۰۰ گرم کشف شد.

وی بیان داشت: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار