Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی آبدار روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر تداوم نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی استان در آستانه نوروز ۹۹، افزود: در بازدیدهای صورت گرفته و در پی نقض موارد ذکر شده و عدم رعایت قوانین قراردادهای منعقده از سوی برخی دفاتر به ۷ دفتر خدمات مسافرتی و ۳ مدیر فنی تذکر کتبی صادر شده است.

به گفته وی در صورت عدم رعایت قوانین، معاونت گردشگری اداره کل استان نسبت به لغو مجوز فعالیت یا ابطال گواهینامه مدیر فنی اقدام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبدار با اشاره به نزدیک شدن ایام پایان سال و آغاز ثبت‌نام تورهای نوروزی از طریق دفاتر خدمات مسافرتی استان، اظهار داشت: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با همکاری نیروی انتظامی و سازمان حج و زیارت به‌ منظور کنترل و بازرسی فروش بسته‌های سفر نوروزی و تضمین هرچه بیشتر کیفیت خدمات، اقدام به بازدید و نظارت‌های مستمر و تلفیقی از دفاتر خدمات مسافرتی کرده است.

وی ادامه داد: در این بازدیدها خدمات ارائه‌ شده از سوی دفاتر خدمات مسافرتی همچون جزئیات اجرای ضوابط قانونی بسته‌های سفر نوروزی، نحوه فعالیت و وضعیت عمومی دفاتر خدمات مسافرتی، اعتبار پروانه بهره‌برداری و فعالیت مدیران فنی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز جهانگردی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز جهانگردی آذربایجان شرقی تبریز جهانگردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۹۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند

سرمربی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران برای فتح لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پاریس لیست ۳۰ نفره خود را اعلام کرد که از این بین ۹ بازیکن و سه مربی از آذربایجان‌ غربی هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سرمربی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران فهرست اولیه و ۳۰ نفره بازیکنان تیم ملی را برای حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ پاریس اعلام کرد.

از بین بازیکنان حاضر در لیگ ملت‌های والیبال که در ترکیب تیم ملی کشورمان قرار خواهند گرفت، ۹ بازیکن سهم آذربایجان‌غربی است.

این بازیکنان شامل میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، محمدرضا حضرت‌پور، میثم صالحی، بردیا سعادت، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، مبین نصری، مرتضی شریفی و عرشیا به‌نژاد هستند که در فهرست اولیه تیم ملی برای حضور در پاریس قرار گرفتند.

امیرحسین توخته و رضا رضایی دو بازیکن ارزنده والیبال از خطه آذربایجان‌غربی نیز باوجود دعوت به اردوی آماده‌سازی توسط سرمربی جدید تیم ملی خط خوردند.

همچنین سه مربی نیز از ارومیه در این رقابت‌ها حضور پیدا خواهند کرد که عبدالرضا علیزاده، امیر ملک‌زاده و توحید اصغری سه مربی کاربلد ارومیه، سرمربی تیم ملی را در این رقابت‌ها همراهی و کمک خواهند کرد.

به گزارش ایمنا، مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۴ در گروه مردان از شانزدهم خرداد تا سوم تیرماه سال‌جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید.

کد خبر 747444

دیگر خبرها

  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • ۹ بازیکن از آذربایجان‌ غربی در ترکیب تیم ملی والیبال قرار گرفتند
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • معرفی کاریابی‌های برتر استفاده کننده از سامانه جستجوی شغل
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری
  • قیمت تور اروپا با دلار و یورو امروز چند؟
  • بخش معدن آذربایجان شرقی بیشترین ارزش افزوده را دارد