Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه رقابت‌های لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا بامداد امروز (یکشنبه) لس‌آنجلس لیکرز به مصاف فیلادلفیا رفت و در این مسابقه خارج از خانه مغلوب حریفش شد اما این باخت در سایه تاریخ‌سازی لبرون جیمز ستاره لیکرز قرار گرفت.

جیمز در این دیدار که تیمش ۱۰۸ بر ۹۱ تن به شکست داد با کسب ۲۹ امتیاز و ۸ ریباند یکی از بهترین‌ها  بود اما نتوانست از باخت لس آنجلس لیکرز جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جیمز در این مسابقه توانست کوبی برایانت ستاره سال‌های نه چندان دور لس‌آنجلس لیکرز را پشت‌سر بگذارد و سومین بازیکن امتیازآور تاریخ NBA نام بگیرد.

لبرون جیمز در این مسابقه مجموع امتیازهایش در این لیگ را به عدد ۳۳۶۴۴ رساند و در جایگاه سوم قرار گرفت و نام خودش را بالاتر از کوبی برایانت ثبت کرد. هم اکنون کریم عبدالجبار با ۳۸۳۸۷ امتیاز اول است و کارل مالون با ۳۶۹۲۸ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.

این اتفاق کاملا دیدارهای امروز لیگ حرفه‌ای آمریکا را تحت تاثیر خود قرار داد. کوبی برایانت ستاره نام آشنای بسکتبال جهان نیز در پیامی این اتفاق را به لبرون جیمز تبریک گفت و خطاب به این ستاره نوشت: با قدرت ادامه بده. با احترامی بیشتر نسبت به تو برادر من.

در دیگر دیدارهای این مسابقه دالاس ۱۱۲ بر ۱۰۷ برابر یوتا جاز باخت، بروکلین در وقت اضافه ۱۲۱ بر ۱۱۱ تورنتو را شکست داد، ‌ شیکاگو بولز ۱۱۸ بر ۱۰۶ کلیولند را مغلوب کرد و اوکلاهوماسیتی با نتیجه ۱۱۳ بر ۱۰۴ مینه‌سوتا را شکست داد.

برچسب‌ها لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا لبرون جیمز بسکتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا لبرون جیمز بسکتبال لیگ حرفه ای بسکتبال آمریکا لبرون جیمز بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۹۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم تعویض‌های ربیعی: 2 گل و 1 پاس گل!

به گزارش ورزش سه، دیدار ذوب آهن و آلومینیوم اراک در هفته بیست و چهارم لیگ برتر با برتری سبزپوشان اصفهانی به پایان رسید و نکته جالب این مسابقه درخشش بازیکنان تعویضی در این مسابقه بود.

ربیعی محسن آذرباد، احمد شریعت‌زاده، فردین یوسفی، محمد جوادمحمدی و ارشیا سرشوق را به میدان فرستاد و از این جمع 3 بازیکن تعویضی دو گل و یک پاس گل به نام خود ثبت کردند و تاثیر گذار بودند.

ارشیا سرشوق هافبک جوان ذوب آهن با ارسال پاس برای فردین یوسفی این بازیکن را در موقعیت شوت‌زنی قرار داد و ضربه این بازیکن گل اول ذوب آهن را رقم زد تا آنها در دقیقه 90 مسابقه از حریف خود پیش بیفتند.

دومین گل ذوب آهن توسط محمدجواد محمدی دیگر تعویضی این تیم با یک استارت طولانی و ضربه دقیق به ثمر رسید تا او هم سهمی در پیروزی دو گله ذوب آهن داشته باشد و تاثیرگذار ظاهر شود.

دیدار ذوب آهن و آلومینیوم یک مسابقه نزدیک و تاکتیکی بود که در نهایت ذوب آهن در دقایق پایانی نتیجه را تغییر داد و به پیروزی رسید.

دیگر خبرها

  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • مراسم خاکسپاری پیشکسوت بسکتبال برگزار شد
  • نمایندگان خراسان شمالی در اردوی استعدادیابی بسکتبال حضور دارند
  • کاپیتان بهترین بازیکن ایران و قرقیزستان
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  •  گرگانی ها بدنبال فتح لبنان
  • بلاک شات دیدنی لبران جیمز مقابل جمال موری در دیدار دنور ناگتس و لس آنجلس لیکرز / فیلم
  • الفتی، سومین ژیمناست تاریخ ایران در المپیک
  • سهم تعویض‌های ربیعی: 2 گل و 1 پاس گل!
  • لیگ NBA| یک دقیقه سرنوشت‌ساز دیدار دنور و لیکرز + عکس