Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@14:50:47 GMT

بازداشت مدیر یک کانال تلگرامی در مشهد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۹۵۵۵

بازداشت مدیر یک کانال تلگرامی در مشهد

مدیر یک کانال فعال در شبکه اجتماعی تلگرام که با عنوان "خط هشتم" در فضای مجازی فعالیت دارد، در مشهد بازداشت شد.

قدس آنلاین: رئیس شعبه ۷۷۲ دادسرای ویژه جرایم یارانه‌ای دادگستری خراسان رضوی روز یکشنبه در پاسخ به تماس ایرنا، بازداشت این فرد را تایید و اتهام وی را "نشر اکاذیب، افترا، توهین و افشای اسناد محرمانه" اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاضی مهدی غلامی گفت: این فرد دیشب بازداشت و مدارک الکترونیکی تخلفات وی شامل گوشی تلفن همراه و لپ‌تاپ مربوطه نیز تحویل آزمایشگاه ادله دیجیتال داسرای ویژه جرایم یارانه‌ای شد.

وی افزود: متهمه به ایجاد این کانال اجتماعی در شبکه تلگرام و فعالیت به عنوان ادمین آن اقرار کرده است.

رییس شعبه ۷۷۲ دادسرای ویژه جرایم یارانه‌ای دادگستری خراسان رضوی ادامه داد: بر اساس اعتراف فرد بازداشت شده، وی به تنهایی اقدام به انتشار مطلب روی کانال اجتماعی مورد نظر می‌کرده است.

وی گفت: تعدادی از افراد مرتبط با این خانم که برخی از آنها از مدیران پیشین شهرداری مشهد هستند نیز در همین ارتباط شناسایی شده‌اند لذا تحقیقات بیشتر برای شناسایی دیگر افراد مرتبط ادامه دارد.

غلامی افزود: همچنین تاکنون ۱۰ نفر از شهروندان مشهدی شکایتهای خود را در ارتباط با اتهامات فرد بازداشت شده، به دادسرا اعلام کرده‌اند.

کانال تلگرامی "خط هشتم" با دو هزار و ۸۹۹ عضو، از مدتها پیش دست‌اندرکار انتشار مطالبی علیه مدیران شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد بوده است.

منبع: عصر ایران

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بازداشت مدیر کانال تلگرامی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۹۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود

مدیر این کاروان که اعضای آن از ساکنان استان البرز هستند در خصوص جزئیات این اقدام گفت: از سال 95آیین پیاده روی کاروان قافله عشق و انتظار در دهه مبارک کرامت آغاز شده و این حرکت مبارک هر سال باشکوه تر از سال های قبل برگزار می شود.

حمید پارسا افزود: تعداد شرکت‌کنندگان این کاروان در سال های ابتدای بین 550 تا 1000 نفر بود و اما امسال تعداد۱۴۰۰ زائر و مشتاق حضرت را در این مسیر خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: این کاروان حرکت خود را  ۲۶ اردیبهشت ماه مصادف با ششم ذی القعده از شهرکرج آغاز کرده و اعضا با قطار راهی نیشابور می شوند و پس از زیارت امامزاده های این شهر، به صورت پیاده راهی مشهد مقدس خواهند شد.

مدیر این کاروان در ادامه خاطرنشان کرد: همزمان با روز ولادت امام هشتم علیه السلام، کاروان به مشهد می رسد و اعضا با در دست داشتن شاخه های گل به حرم مطهر رضوی مشرف خواهند شد.

پارسا همچنین از پیش بینی اجرای برنامه های فرهنگی در طول مسیر پیاده روی از نیشابور به سمت مشهد خبر داد.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • بازداشت ۱۸ کلاهبردار کنکوری / فروش سوالات در ۲۰ کانال و گروه تلگرامی و صفحه اینستاگرامی
  • آغاز نشست هم اندیشی سراسری هیات‌های رزمندگان اسلام در مشهد
  • رکود در ساخت‌وساز موجب افزایش جرایم اجتماعی می‌شود
  • وصول مطالبات ۱۱ هزار میلیاردی در پرونده‌های اقتصادی
  • وصول بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان در دادسرای جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر در بیجار
  • عملکرد دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم اقتصادی در سال ۱۴۰۲
  • آمار جدید دادستان انقلاب؛ از وصول مطالبات تا پرونده‌های کثیرالشاکی