Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی گفت: حوزه صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی تاکنون بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به مردم مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان کمک کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، داود شهرکی گفت: حوزه صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی تاکنون بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به مردم مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان کمک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کمک ها از سوی واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی، اصناف و اتحادیه ها، کارکنان واحدهای تابعه و ... به دو صورت نقدی و غیرنقدی بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی با اشاره به کمک های خودجوش فعالین حوزه صنعت،معدن وتجارت به پایگاه های سیار سطح استان و حساب های اعلامی از سوی نهاد های حمایتی افزود انواع مواد غذایی شامل آرد، نان، مرغ و گوشت قرمز منجمد، آب معدنی، کنسروجات، برنج، قند و ... از مهمترین اقلام ارسالی از حوزه صنعت، معدن و تجارت بوده است .

وی افزود بخاری، مواد شوینده و بهداشتی، ظروف یکبارمصرف، پتو، کفش و انواع پوشاک از جمله سایرکمک های غیرنقدی واحد های تولیدی وصنفی ارسالی به هموطنان سیستان وبلوچستان بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خراسان جنوبی ادامه داد: سعی شده است تا کمک های حوزه صنعت، معدن و تجارت استان به صورت متمرکز و با هماهنگی سازمانهای هلال احمر وستادبازسازی عتبات عالیات استان برای مناطق سیل زده ارسال گردد.

وی با اشاره به اینکه جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی حوزه صمت استان کماکان ادامه خواهد داشت گفت: واحدهای تولیدی و اصناف و بازاریان خراسان جنوبی همواره در صحنه های مختلف بخصوص کمک رسانی به هموطنان در شرایط بحرانی نقش مهمی ایفا کردند و در کنار مردم و مسئولین بوده اند و امیدواریم در ادامه نیز با همدلی بتوانیم به مردم سیل زده در جنوب شرق کشور کمکهای بیشتری نمائیم./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه مسجد فهما رویداد ملی فهما خطبه نماز جمعه مناطق سیل زده خسارت سیل سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۹۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان منبع ظرفیت‌های فراوانی در حوزه اقتصادی و گردشگری است

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این استان ظرفیت‌های بالقوه مختلفی در حوزه‌های گردشگری، صنایع دستی، اقتصاد و معادن دارد که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

محمد کرمی روز پنجشنبه در نشست تشریح و تبیین برنامه‌ها در راستای فرامین رهبر معظم انقلاب در خصوص شعار سال اظهار کرد: سیستان و بلوچستان ظرفیتی عالی در حوزه گردشگری داشته که این حوزه یک اقتصاد قوی دارد به همین دلیل باید به این بخش توجه ویژه شود.

وی با اشاره به اینکه آورده کشورهای دیگر از حوزه گردشگری بسیار بالاست تصریح کرد: برای تحقق این موضوع باید طرح‌هایی آورد تا مشخص شود در هر قسمتی چه کاری می‌توان انجام داد به همین دلیل بسته‌های سرمایه‌گذاری باید آماده باشد که بتوان با برنامه‌ریزی پیش رفت.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: جوانان روستایی باید در روستاها ساماندهی شوند و اگر نیاز به آموزشی در حوزه‌های مختلف دارند آن‌ها را آموزش دهیم، نیازی نیست جوانان روستایی برای آموزش به جایی بروند بلکه باید تلاش کنیم مربی به آن روستا برود و اگر در زمینه مربی با کمبود مواجه هستیم می‌توانیم از دیگر استان‌های کشور برای آموزش جوانان روستایی مربی بیاوریم.

وی بیان کرد: تعداد زیادی مربی برای آموزش جوانان سیستان و بلوچستان اعلام آمادگی کرده‌اند اکنون که شرایط آن پیش آمده می‌توانیم برای آوردن مربی اقدام کنیم، هماهنگی‌های لازم برای کلاس‌های کنکور انجام شده تا گروه‌های جهادی اساتید را بیاورند و کلاس برگزار کنند.

کرمی با اشاره به اینکه به گروه‌های جهادی گفته شده نیازی به ساخت مدرسه در سیستان و بلوچستان نیست بلکه نیاز داریم دانش آموزانمان از نظر علمی توانمند شوند ادامه داد: مدرسه یکی از زیرساخت‌ها به شمار می‌رود اما اگر معلمی برای آموزش دانش آموزان نداشته باشیم ساخت مدرسه بی فایده است.

وی خاطر نشان کرد: اگر مربی توانمند باشد با کلاسی که در چادر هم برگزار شود توان بالا بردن دانش آموزان را دارد اما اگر معلم با طریقه آموزش دادن به دانش آموزان آشنا نباشد هزاران امکانات هم که فراهم شود نمی‌تواند از آن استفاده درست کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امشب و فردا؛ این استان‌ها سرد و بارانی هستند
  • تشکیل پرونده تخلف برای ۳ واحد خبازی در قائمشهر
  • سیستان و بلوچستان منبع ظرفیت‌های فراوانی در حوزه اقتصادی و گردشگری است
  • ۲۸ پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در زابل تشکیل شد
  • پنج هزار میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص یافت
  • همه ظرفیت‌ها برای پذیرایی از میهمانان نوروزی فراهم شود
  • شناسایی ۴ واحد صنفی گرانفروش در تنکابن
  • معاون استاندار: سیستان و بلوچستان ظرفیت خوبی در حوزه مشارکت مردمی دارد
  • توسعه حوزه صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری را در دستور کار داریم
  • سیستان و بلوچستان ظرفیت خوبی در حوزه مشارکت مردمی دارد