Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ارائه خدمات سامانه جامع روابط کار با ۲۲ زیرسامانه تا ۲۲ بهمن ماه به طور کامل در سراسر کشور عملیاتی می شود.

حاتم شاکرمی گفت: معاونت روابط کار در راستای صیانت از نیروی کار و اجرای دقیق و شفاف قوانین و مقرارت و ارائه هر چه بهتر و سریعتر خدمات به جامعه هدف خود تصمیم گرفت تمام خدمات خود را به صورت غیر حضوری و الکترونیکی ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  گفت: در این خصوص تمام زیر ساخت های لازم اعم از سخت افزاری و نرم افزاری و پس از اخذ مجوزهای قانونی از سازمان مقررات رادیویی ، نهاد ریاست جمهوری و هماهنگی های لازم با سازمانهای نظارتی کشور سامانه جامع روابط کار راه اندازی شد .

شاکرمی با اشاره به تاکید مقام عالی وزارت در خصوص اجرای شفافیت در امور گفت: اساس کار این سامانه بر شفافیت و سلامت اداری پایه گذاری شده است تا موجبات جلوگیری از اعمال سلیقه ها و تبعیض ارتباطی را فراهم کند؛  همچنین باعث تسریع و تسهیل در روند رسیدگی ها شود .

وی در ادامه افزود: امروز یکی از نگرانی های جامعه هدف قراردادهای سفید امضا است که با راه اندازی این سامانه و بارگذاری تمام قراردادها در آن و نظارت مستقیم مسئولین نظارتی این سامانه بخش عمده ای از این نگرانی ها برطرف می شود .

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اجرای این سامانه ابتدا در استان تهران و اردبیل به صورت پایلوت اجرایی شده و تا امروز در بیش از 20 استان کشور با 19 زیرسامانه آماده ارائه خدمت و فعالیت است که این ارایه خدمات تا 22بهمن ماه در کل کشور با 22 زیر سامانه به طور کامل عملیاتی می شود.

شاکرمی گفت: کارگران و کارفرمایان برای استفاده از خدمات این سامانه باید ابتدا به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه و برای دریافت نام کاربری و رمز عبور اقدام کنند و سپس می توانند شخصا با ورود به سامانه جامع روابط کار به نشانی www. prkar.mcls. gov.ir از تمام خدمات آن استفاده کنند.

 تسنیم

برچسب ها: وزارت تعاون ، سامانه جامع روابط کار

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: وزارت تعاون سامانه جامع روابط کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۹۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است

شهردار منطقه ۷ تهران گفت: نمایشگاه کتاب یک رویداد بین المللی است بنابراین باید خدماتی که در آن ارائه می‌شود در بالاترین کیفیت ممکن باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نصراله آبادیان امروز- چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌- در جلسه مشترک با مدیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی کتاب، اظهار کرد: نمایشگاه کتاب یک رویداد بین‌المللی است بنابراین باید خدماتی که در آن ارائه می‌شود در بالاترین کیفیت ممکن باشد از همین رو از تمام همکارانم تقاضا دارم تا از تمام ظرفیت‌های موجود به خوبی استفاده کنند.

وی اضافه کرد: از چند هفته قبل جلساتی برای هماهنگی‌ها در مصلی امام خمینی (ره) در این منطقه برگزار و تقسیم وظایف انجام شده است.

شهردار منطقه ۷ شهرداری تهران یادآور شد: تمام مواردی که در جلسات مربوط به نمایشگاه بین‌المللی کتاب مطرح شده است باید تا هفته آینده دسته بندی شود تا دستورات مربوط به آنها صادر شود.


به گزارش ایمنا، نظافت نمایشگاه، مکاتبه با بهشت الزهرا برای دریافت ۱۰ دستگاه شاتل، زیباسازی، گل آرایی، جانمایی سرویس‌های بهداشتی، جانمایی پارکینگ برای خودروهای شخصی، تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها، تعبیه فضای مناسب برای کودکان و اسکان کارگری مواردی بود که مدیران شهری و نمایشگاه کتاب در جلسه مطرح شد.


کد خبر 747614

دیگر خبرها

  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه‌طباطبایی راه‌اندازی شد
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • «آکادمی ورزش و تندرستی» دانشگاه علامه‌طباطبائی راه‌اندازی شد
  • خدمات رایگان ۳۳۰۰ روانشناس در مراکز جامع سلامت
  • جزییات راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد؛ راه‌اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد: راه اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • پیگیری حقوق بیماران با راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری