Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: تردد در جاده ایلام به سرابله و بالعکس به دلیل فعالیت های عمرانی از امروز تا پایان روز جمعه مورخه ۱۱ بهمن ماه برای خودروهای سنگین ممنوع می باشد

سرهنگ "رضا همتی زاده" در گفت و گو با خبرنگاربرنا با اعلام این خبر اظهار داشت: جاده  سرابله - ایلام به دلیل فعالیت های عمرانی و عرض کم جاده ظرفیت تردد خودروهای سنگین را نداشته  و رانندگان وسایل نقلیه سنگین باید از مسیرهای تعین شده  زیر تردد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد و گفت: مسیرهای تعیین شده برای تردد خودروهای سنگین( ایلام- ایوان-  قلاجه- اسلام آباد) و برای تردد خودروهای سبک  که قصد تردد در جاده سرابله را دارند در مسیر جاده قدیم سرابله تردد کنند.

وی در پایان گفت : به رانندگان وسایل نقلیه سنگین  توصیه می شود در صورت  تردد در این محور ضمن اعمال قانون از ادامه حرکت آنها  جلوگیری می شود .  

وی در پایان گفت : رانندگان در مسیرهای جایگزین با رعایت صبر و حوصله و توجه به قوانین و مقررات و شرایط حاکم بر جاده به منظور پیشگیری از حوادث رانندگی کنند تا انشاالله شاهد تصادفات جاده ای نباشیم.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرابله پلیس راهنمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۹۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رضا همتی‌زاده شامگاه دوشنبه به خبرنگاران رسانه‌های کردستان اظهار کرد: همزمان با روز ارتش، درحد فاصل میدان لشکر تا میدان کوهنورد از ساعت ۶ صبح روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه در دولاین رفت و برگشت بلوار آزادگان به صورت کامل ممنوعیت تردد برقرار است و رانندگان برای تردد به مرکز شهر از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

وی افزود: از ساعت ۱۲ شب قبل اجرای مراسم توقف هرگونه وسائط نقلیه در مسیر برگزاری رژه ممنوع بوده و در صورت توقف با جرثقیل جابجا می‌گردند؛ از شهروندان درخواست کرد از پارک خودرو در مسیرهای اعلامی خودداری نمایند.

رئیس پلیس راهور کردستان در ادامه گفت: رانندگانی که از سمت میدان گاز و میدان شورا و شهرک پنج آذر قصد عزیمت به سمت مرکز شهر دارند، می‌توانند از کمربندی آبیدر، بلوار آزادگان، خیابان غفور، خیابان آبیدر و میدان مولوی کرد استفاده کنند.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش تا پایان مراسم اعمال می‌شود، تصریح کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی همراهی خوبی را با پلیس داشته و رانندگان در زمان برگزاری مراسم از مسیرهای جایگزین برای تردد استفاده کنند تا از بروز گره‌های ترافیکی در حواشی مسیرهای برگزاری مراسم رژه جلوگیری شود.

کد خبر 6079307

دیگر خبرها

  • ◄ محدودیت‌ های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه در بیرجند اعلام شد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در بیرجند
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج
  • ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعمال می‌شود
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج اعلام شد
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • محدودیت های ترافیکی ویژه رژه نیروهای مسلح در ساری
  • انسداد برخی جاده‌های خراسان جنوبی بر اثر سیلاب
  • مسدود شدن دو محور در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب