Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و یکم لیگ دسته اول فوتبال در حالی سپری شد که بازی دو تیم شهرداری تبریز و بادران تهران لغو، و در سایر دیدارها نیز اغلب تیمهای بالای جدول امتیازات حساسی را از دست دادند.

در یکی از مهمترین بازیهای امروز، گل ریحان تنها تیم بدون شکست مسابقات مقابل قشقایی مغلوب شد تا طلسم شکست ناپذیری این تیم توسط شیرازی ها شکسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فجرسپاسی یکی از تیم های مدعی مقابل ملوان پایین جدولی با ۲ گل شکست خورد تا این نیز یکی از نتایج عجیب در هفته بیست و یکم باشد.

مس رفسنجان صدرنشین مسابقات در دیداری پر گل توانست با نتیجه ۳ بر ۲ از سد میزبانش نیروی زمینی عبور کند تا فاصله ای مناسب در صدر جدول ایجاد نماید.

مس کرمان یکی دیگر از تیم هایی که برای صعود به لیگ برتر تلاش می کند امروز مقابل سرخ پوشان پاکدشت در تهران با نتیجه ۲-۲ متوقف شد تا این تیم هم ۲ امتیاز حساس را از دست داده باشد.

آرمان گهر با ۳ گل از سد داماش گذشت تا بهترین نتیجه را در هفته بیست و یکم این تیم گرفته باشد. نود ارومیه هم که یکی دیگر از تیم های مدعی است امروز مقابل تیم پایین جدولی رایکا بدون گل متوقف شد.

استقلال خوزستان که با سهراب بختیاری زاده نتایج خوبی می‌گیرد، با ۲ گل سپیدرود را در خانه مغلوب کرد و آلومینیوم اراک نیز در ورزشگاه خانگی اش توانست میهمان مدعی اش خوشه طلایی را ۲ بر یک شکست دهد.

نتایج این هفته در واقع به کام تیم مس رفسنجان شد که در روز امتیاز سوزی همه مدعیان، این تیم خارج از خانه به پیروزی با ارزشی رسید تا در صدر جدول با تعقیب کنندگانش فاصله مناسبی ایجاد کرده و دارای حاشیه امنیت شود.

خلاصه نتایج هفته بیست و یکم لیگ دسته اول به شرح زیر است:

* ملوان ۲ - فجر سپاسی صفر
* استقلال خوزستان ۲ - سپیدرود رشت صفر
* نیروی زمینی ۲ - مس رفسنجان ۳
* آلومینیوم اراک ۲ - خوشه طلایی ساوه یک
* قشقایی شیراز یک - گل ریحان البرز صفر
* سرخ پوشان پاکدشت ۲ - مس کرمان ۲
* آرمان گهر ۳ - داماش صفر
* رایکا بابل صفر - نود ارومیه صفر
* شهرداری تبریز - بادران؛ لغو شد

جدول رده بندی رقابتهای لیگ دسته اول در پایان هفته بیست و یکم

کد خبر 4835804 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ دسته اول فوتبال تیم فوتبال گل ریحان البرز تيم مس رفسنجان تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد کنفدراسیون فوتبال آسیا کاراته لیگ جهانی کاراته وان وزارت ورزش و جوانان تیم فوتبال تراکتور باشگاه پرسپولیس فرهاد مجیدی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد کشتی فرنگی تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۹۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه باشگاه نساجی درباره اتفاقات بازی خیبر - دریا بابل

باشگاه نساجی بیانیه ای منتشر کرد.

طرفداری | خیبر خرم آباد در هفته بیست و هشتم لیگ یک میزبان دریا بابل بود.

خیبر خرم آباد در هفته بیست و هشتم لیگ یک برد دراماتیکی مقابل دریا بابل کسب کرد. حیبر با برد پرگل 4-3 دریا بابل را در خانه مغلوب کرد اما این بازی حاشیه هایی هم داشت.

برخی از هواداران حاضر در ورزشگاه خانگی خیبر خرم آباد با لباس نساجی حضور داشتند که این موضوع با واکنش رسمی باشگاه نساجی رو به رو شد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند
  • اگر نمی‌خواهید صعود کنیم به خودمان بگویید!
  • بیانیه باشگاه نساجی درباره اتفاقات بازی خیبر - دریا بابل
  • مهدوی کیا: اوسمار که مقصر نباختن استقلال نیست!
  • شگفتی‌سازان توقف‌ناپذیر: قهرمان جهان هم قربانی شد
  • استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پشت در ماندند؛ بازی لغو شد + عکس
  • هفته بیست وچهارم لیگ برتر| سپاهان با شکست ملوان در انزلی دوباره مدعی شد
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • پایان طلسم 177 روزه ربیعی و ذوب‌آهن!
  • دوئل همسایه‌ها؛ ذوب آهن اصفهان میزبان آلومینیوم اراک