Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، رئیس رسانه ملی در حکمی دکتر علی طلوعی را به سمت رئیس ستاد راهبری علوم شناختی سازمان صداوسیما منصوب کرد.

در این حکم آمده است: رسانه ملی به عنوان سازمانی پیشرو و پویا همواره در استفاده از علوم و فناوری‌های نو پیشگام بوده و بهره‌گیری از دستاورد‌های علمی و پژوهشی حوزه‌ها و علوم جدید، در همه مراحل تولید و توزیع پیام از اهداف متعالی آن است؛ لذا انتظار دارد برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های علوم شناختی با اتخاذ تدابیر و شیوه‌های مؤثر نسبت به تحقق اهداف و مأموریت‌های ذیل اهتمام جدی داشته باشید:

*تدوین سیاست‌ها و راهبرد‌های میان مدت و کوتاه‌مدت و برنامه اقدام سازمان در حوزه علوم شناختی؛

*تشکیل ستاد راهبری علوم شناختی و کمیته‌های تخصصی مورد نیاز به عنوان کانون سیاستگذاری، برنامه‌ریزی، برنامه‌سازی، نظارت و ارزیابی فعالیت‌های سازمان در این زمینه؛

*تقسیم کار، همکاری و ایجاد هم‌افزایی و همگرایی بین بخش‌های صف و ستاد سازمان ضمن طراحی سازوکار لازم برای معرفی حوزه علوم شناختی و رسانه در سازمان و آموزش برنامه‌ریزان و عوامل برنامه‌ساز به منظور بهره‌گیری مؤثر از دستاورد‌های این دانش؛

*تعامل اثربخش با مراکز علمی-پژوهشی و صاحب‌نظران فعال و صاحب‌نام حوزه شناختی و رسانه در داخل و خارج کشور؛

*برنامه‌ریزی برای تربیت، آموزش و بهره‌گیری از نیروی انسانی متخصص، متعهد و انقلابی در حوزه‌های مختلف علوم شناختی و رسانه؛

*ایجاد نظام پایش مستمر اجرای سیاست‌ها و برنامه‌ها و ارائه گزارش‌های مقطعی و ادواری.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتصاب صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۹۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت صددرصدی در مراکز هسته‌ای کشور برقرار است

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر؛ رئیس سازمان انرژی اتمی کشور پس از آغاز عملیات ساخت ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن کارکنان این سازمان در بوشهر در پاسخ به پرسش خبرنگار صداوسیما درباره امنیت مراکز هسته‌ای کشور پس از رخداد‌های چند روز گذشته، گفت: امنیت ما در مراکز هسته‌ای صددرصد برقرار است.

محمد اسلامی افزود: الحمدلله کشور یک نظام امنیتی قدرتمند دارد و نظام دفاعی و امنیتی ما هر گونه تعرضی را در نطفه خفه می‌کند.

معاون رئیس‌جمهور اضافه کرد: با این تسلطی که کشور دارد و اقتداری که نیرو‌های مسلح دارند، حفاظت و امنیت در مراکز هسته‌ای در کمال اقتدار و اعتبار برقرار است و هیچ نکته‌ای وجود ندارد.

دیگر خبرها

  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در هرمزگان
  • امنیت صددرصدی در مراکز هسته‌ای کشور برقرار است
  • تولیدات صداوسیما را از شبکه‌های اجتماعی می‌بینند نه تلویزیون/ یک‌ونیم میلیارد بازدید نشان از عدم موفقیت تلویزوین است، نه موفقیت!
  • رئیس صداوسیما: مسئولیت اظهارات مهمانان مذهبی با ما نیست
  • رویداد ملی علوم و فناوری‌های شناختی «کاگنوپل» برگزار می‌شود
  • شیخ اکبری، رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد
  • شیخ اکبری، مشاور رئیس سازمان و رئیس ستاد حج و زیارت و اربعین رسانه ملی شد
  • سربلندی رسانه ملی در پوشش رسانه‌ای عملیات «وعده صادق»