Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@10:13:37 GMT

جوشکاری علت آتش سوزی لنج های صیادی در جاسک

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۹۸۰۸

جوشکاری علت آتش سوزی لنج های صیادی در جاسک

قاسمی گفت: به دنبال انجام جوشکاری در یکی از لنج ها، حریق اتفاق افتاده و به دلیل وزش باد آتش به لنج های دیگر نیز سرایت کرده است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ حسین قاسمی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان هرمزگان گفت: ساعت ۱۲:۴۰ دقیقه ظهر امروز(ششم بهمن ماه)، به دنبال انجام جوشکاری در یکی از لنج ها، حریق اتفاق افتاده و به دلیل وزش باد آتش به لنج های دیگر نیز سرایت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی خاطر نشان کرد: این حادثه خوشبختانه مصدومی نداشته و در حال حاضر دو دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به منظور ارائه خدمات اورژانس به مصدومین احتمالی، در محل حادثه مستقر هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۹۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ فوتی در تصادف و آتش‌سوزی ۲ پژو و یک سوناتا

پژمان قرائیان گفت: در پی حادثه برخورد ۲ دستگاه خودرو پژو و سواری هیوندا ۹ نفر جان باختند و یک نفر مصدوم شد.

و با اشاره به اعلام حادثه در ساعت هشت و ۲۳ دقیقه امروز در کیلومتر۴۰ پس از معلمان، ادامه داد: به سرعت سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ سرکویر، فرات و یزدان‌آباد دامغان به محل حادثه اعزام شدند و بالگرد امداد هوایی نیز به محل حادثه اعزام شد.

وی تاکید کرد: در این حادثه که همراه با آتش گرفتن خودروها بود، یک ست نجات هلال احمر و آتش نشانی نیز در محل حضور پیدا یافتند و به عملیات امدادی پرداختند. با توجه به نوع و شدت حادثه ۹ نفر در حادثه جان باختند و یک نفر مصدوم پسربچه حدود پنجساله به بیمارستان کوثر سمنان با بالگرد منتقل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • وقوع ۹۷ حادثه آتش سوزی و تصادف در بندرعباس
  • ۹ فوتی در تصادف و آتش‌سوزی ۲ پژو و یک سوناتا
  • آتش‌سوزی در منزل مسکونی در اصفهان / خسارت جانی گزارش نشد
  • آتش گرفتن آمبولانس اورژانس در دزفول
  • آتش در بازارچه صیقلان رشت مهار شد
  • مصدومیت هفت تن بر اثر تصادف زنجیره‌ای در حاجی آباد
  • آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی ۱۸ طبقه در پایتخت
  • وقوع ۳۹ حادثه آتش سوزی و تصادف در بندرعباس
  • آتش‌سوزی در برج مسکونی ۱۸ طبقه در تهران+ عکس
  • آتش سوزی در پارکینگ یک برج مسکونی در غرب پایتخت