Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام راستگو بیان کرد: از سوی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان بوشهر روز سه شنبه ۱۵ بهمن ماه همایش نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم راه امام و شهدا در مسجد توحید شهر بوشهر برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، «حجت الاسلام عیسی راستگو» روز یکشنبه (6 بهمن) در نشست هم اندیشی ستاد دهه فجر مساجد استان بوشهر ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت فاطمه الزهرا (س) و با اشاره به در پیش رو بودن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: با توجه به اهمیت بالای اهداف ذکر شده در بیانیه گام دوم انقلاب لازم است روحانیون و سخنرانان در این ایام به تشریح اهداف ذکر شده در این بیانیه نگاه ویژه ای داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان بوشهر با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های این مرکز در ایام الله دهه فجر تصریح کرد: طبق هماهنگی های صورت گرفته با ائمه جماعات مساجد سراسر استان قرار بر این است که در شب های ایام الله دهه فجر به سخنرانی در خصوص معرفی دستاورد های 40 ساله انقلاب اسلامی بپردازند.

 

وی با اشاره به اهمیت هنر در انتقال مفاهیم ارزشمند انقلاب اسلامی بیان کرد: برگزاری مسابقه عکاسی با موضوع انقلاب اسلامی یکی از برنامه های مرکز رسیدگی به امور مساجد در ایام الله دهه فجر می باشد.

 

حجت الاسلام راستگو بیان کرد: روز سه شنبه 15 بهمن ماه همایش 40 سال انقلاب اسلامی، دستاوردها، آسیب ها و فرصت ها در مسجد الزهرا (س) دواس برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه مساجد پایگاه انقلاب اسلامی بوده اند اظهار داشت: در این خصوص از سوی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان بوشهر روز سه شنبه 15 بهمن ماه همایش نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم راه امام و شهدا در مسجد توحید شهر بوشهر برگزار می شود.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما مسجد فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد استان بوشهر خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۹۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگینامه شهدا سرشار از درس است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه سردشت گفت: زندگی‌نامه شهدا اعم از شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم در همه زمینه‌ها به معنای واقعی کلمه درس‌های عمیقی را به ما می‌دهد، بنابراین باید از آن نهایت بهره را ببریم تا در مسیر درست گام برداریم.

سرهنگ حسین اشرفی ادامه داد: بعد از شهادت سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس، دوباره مردم ایران با شهادت سردار حجازی داغدار شد چراکه این افراد سرمایه‌ها و گنجینه‌های ارزشمندی برای میهن اسلامی هستند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه سردشت با یادآوری اینکه سردار شهید محمد حجازی ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ در سمت جانشین فرمانده سپاه قدس به شهادت رسید، تصریح کرد: ایشان مسئولیت‌های مهمی از ابتدای دفاع مقدس در سپاه برعهده داشتند؛ از فرماندهی قرارگاه‌های مختلف کشور تا فرماندهی بسیج و سپاه لبنان را عهده‌دار بودند.

وی با بیان اینکه ایشان نقش بسزایی در تحقق مسلح کردن کرانه باختری به فرمان رهبر انقلاب داشتند، ادامه داد: ملت قدرشناس ایران به طور قطع راه این بزرگوار را ادامه خواهد داد.

این مسئول خدمت در گمنامی را مهم‌ترین ویژگی ایشان برشمرد و ادامه داد: سردار حجازی دارای تفکر جهادی بود و در همه صحنه‌ها برای انقلاب اسلامی صمیمانه تلاش کرد و در نهایت به فیض شهادت نائل آمد.

اشرفی با بیان اینکه سردار حجازی به معنای واقعی کلمه شجاع بود و خستگی برایش معنا و مفهومی نداشت، اضافه کرد: بنابراین لازم است شهدایی بزرگ همچون ایشان را خوب بشناسیم و به دیگران نیز معرفی کنیم تا از این طریق روز به روز قدرت بازدارندگی ملت ما افزوده شود.

 

 

 

دیگر خبرها

  • آغاز همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» در قم
  • زندگینامه شهدا سرشار از درس است
  • ۲۹ فروردین روز افتخار، ایثار و حماسه خوروبیابانک
  • مرکز تخصصی تئاتر مساجد در مازندران رونمایی شد
  • تداوم مسیر انقلاب اسلامی در دست همسران شهدا است
  • اعلام فراخوان بیست‌وششمین همایش کتاب سال حوزه
  • ارتش در کنار سپاه، دژ مستحکم صیانت از کشور و انقلاب است
  • تنبیه رژیم صهیونیستی و اقتدار ایران اسلامی نتیجه خون پاک شهداست
  • موسیقی ایران مدیریت یکپارچه می‌خواهد/ مرثیه‌ای برای موسیقی دهه ۶۰
  • پیروزی انقلاب مرهون اطاعت پذیری بدنه ارتش از امام بود