Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ محسن پور اسکندر، فرمانده انتظامی شهرستان سرعین گفت: به دنبال تغییر شرایط جوی و بارش شدید برف، مشکلاتی در تردد عادی خودرو‌ها به وجود آمده و باعث گرفتار شدن خودرو‌ها در برف و کولاک حوزه استحفاظی شهرستان سرعین شد.
او افزود: پلیس سرعین در اقدامی خداپسندانه و انسان دوستانه به کمک خودروها، رانندگان و سرنشینان گرفتار در برف و کولاک منطقه رفته و به بیش از ۱۰۰ خودرو امدادرسانی کردند که بازتاب این اقدام، قدردانی رانندگان از پلیس را به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی شهرستان سرعین با بیان اینکه بارش برف در این شهرستان به علت کوهستانی و مرتفع بودن منطقه به صورت روزانه و مقطعی ادامه دارد؛ گفت: ارتفاع برف در بعضی مناطق به بیش از ۲۵ سانتی متر نیز رسیده است.
سرهنگ پوراسکندر در پایان با بیان اینکه پلیس با حداکثر توان در خدمت امنیت و آرامش اقشار اجتماعی است؛ بیان کرد: بزرگترین افتخار پلیس خدمت به مردم و یاری رسانی به آنان است.
انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برف و کولاک امدادرسانی پلیس خودرو گرفتار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۹۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ تُن عسل بدون مجوز بهداشتی در طبس


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، فرمانده انتظامی شهرستان طبس گفت: مأموران یگان امداد شهرستان طبس هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ مریمی افزود: مأموران در بازرسی از کامیون، مقدار ۱۰ هزار کیلوگرم عسل که غیرمجاز و فاقد مجوزبهداشتی بود  به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف کردند.

سرهنگ مریمی گفت: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی با بیان اینکه پلیس با افرادی که برای سوددهی بیشتر سلامت افراد جامعه را به خطر می‌اندازند برخورد جدی خواهد داشت، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • کشف ماهي قاچاق در سيريک 
  • مرگ سرنشین خودرو سوخت بر در تعقیب و گریز پلیس
  • ۱۰ تن عسل فاقد مجوز کشف شد
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • کشف بیش از ۹ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • طرح عفاف و حجاب با عنوان «نور» در بیجار اجرا می شود
  • کشف ۱۰ تُن عسل بدون مجوز بهداشتی در طبس
  • کشف بیش از ۱۰ تن روغن جامد قاچاق در مراغه
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی