Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@08:59:04 GMT

دستگیری عاملان ۱۵۰ فقره سرقت

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۹۸۹۰

دستگیری عاملان ۱۵۰ فقره سرقت

سردار «سید جعفر حسینی» جانشین انتظامی استان البرز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو در محدوده "کمالشهر" شهرستان "کرج"، رسیدگی به موضوع در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت. وی افزود: در تحقیقات اولیه کارآگاهان مشخص شد، سارقان در ساعت پایانی شب با شیوه بازکردن در و صندوق خودرو به وسیله پیچ گوشتی اقدام به سرقت لوازم داخل خودرو‌های مدل پایین می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده و به کارگیری اقدامات پلیسی در نهایت موفق به شناسایی ۳ نفر از اعضای این باند حرفه‌ای شدند که در بررسی سوابق آن‌ها کاشف به عمل آمد نامبردگان از سارقان سابقه دار هستند و چند بار نیز به همین اتهام زندانی شده اند.

سردار «حسینی» اظهار کرد: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه متهمان را نیز در شهر کرج شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه هر ۳ نفر اعضای این باند سرقت را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار زیادی لوازم داخل خودرو سرقتی اعم از ضبط، باند، رینگ، لاستیک و جعبه ابزار کشف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان که چاره‌ای جز اعتراف در پیش روی خود نمی‌دیدند به ۱۵۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهر کرج اقرار کردند.

جانشین انتظامی استان البرز با بیان این که تاکنون ۱۰۰ نفر از مال باختگان شناسایی شده و تلاش برای شناسایی سایر افرادی که توسط این باند مورد سرقت قرار گرفته اند ادامه دارد، خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز می‌توانند با تجهیز خودرو‌های خود به لوازم بازدارنده مانند دزدگیر و قفل پدال یاری دهنده پلیس در کنترل سرقت باشند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دستگیری دستگیری دستگیری سارقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۹۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سرقت محصولات باغی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گفت: در پی وقوع سرقت مسلحانه محموله محصولات باغی دراصفهان و شکایت مال باخته، موضوع با حساسیت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.
سرهنگ حسین ترکیان افزود: در بررسی‌های پلیس مشخص شد، که سارقان به وسیله یک دستگاه سمند اقدام به شناسایی خودرو مالباخته کرده و پس از تعقیب وی با شلیک به وسیله اسلحه شکاری، خودرو را متوقف و محموله آن را سرقت کرده و به سرعت از محل متواری می‌شوند.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: کارآگاهان موفق شدند ۴ سارق را در این ارتباط شناسایی و در عملیاتی ضربتی آنها را در مخفیگاه هایشان دستگیر و در بازرسی از محل یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز بکار رفته در سرقت را کشف کنند.
وی ادامه داد: سارقان در تحقیقات کاراگاهان به سرقت مسلحانه محموله محصولات باغی و فروش آن‌ها به یک مالخر اعتراف کردند.
سرهنگ ترکیان با اشاره به اینکه در بازرسی از مخفیگاه مالخر تمامی اموال مسروقه به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ ریال کشف شد، گفت: متهمان این پرونده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش
  • سارقان و مالخران اموال ساختمان‌های نیمه ساز در گرگان دستگیر شدند
  • دستگیری عامل 29 فقره سرقت قطعات خودرو در شهرضا
  • دستگیری باند ۵ نفره سارقان و ۴ مالخر تجهیزات داخل خودرو در اصفهان
  • دستگیری اعضای باند سارقان خودرو در شیراز
  • سارق مدارس کاشان دستگیر شد
  • انهدام ۲ باند سارقان خودرو در تبریز
  • انهدام باند سرقت محصولات باغی در اصفهان
  • دستگیری سارقان مسلح محصولات باغی در اصفهان
  • دستگیری سارق باغات و کشف ۵ فقره سرقت در همدان