Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@06:01:27 GMT

۳۱۸ هزار سند تک‌ برگ در همدان صادر شده است

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۹۹۳۰

۳۱۸ هزار سند تک‌ برگ در همدان صادر شده است

اصغر پیرهادی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به قانون کاداستر ابتدا از سال ۸۹ سپس از یکم فروردین ۹۴ به مدت پنج سال این اداره کل مکلف شد تمام اسناد و دفترچه ها را به سند تک برگی تبدیل کند.

وی با بیان اینکه بر این اساس از سال ۹۹ هیچگونه خدمتی به دارندگان دفترچه های قدیمی اسناد ارائه نمی شود افزود: برخی از شهروندان تعلق خاطر به دفترچه های اسناد منگوله دار دارند و نسبت به تعویض آنها اقدامی نمی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ثبت اسناد و املاک همدان ادامه داد: اسناد تک برگ به علت ضریب امنیت بالا، جلوگیری از معامله مجهول، جعل و داشتن مختصات کامل ملک تمامی دغدغه های مردم را رفع می کند.

پیرهادی ادامه داد: شهروندان می توانند با مراجعه به اداره ثبت نسبت به تغییر دفترچه به اسناد تک برگی اقدام کنند هرچند قرار است تفاهم نامه هایی با اداره کل پست و دفترخانه اسناد منعقد شود تا به جای تردد به ادارات زیر مجموعه به نزدیکترین حوزه پستی و دفترخانه اسناد مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: در صورت مراجعه افراد برای دریافت اسناد تک برگی آنها به شهرداری ارجاع داده نمی شوند مگر اینکه به شارع، معبر و گذر تعریف شده تجاوز کرده و ملک آنها با مشخصات قید شده در سند همخوانی نداشته باشد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک همدان ادامه داد: هر جلد سند تک برگ ۵۰ هزار تومان است که با در نظر گرفتن سایر هزینه ها دریافت یک سند تک برگی برای متقاضی کمتر از ۱۰۰ هزار تومان هزینه دارد.

پیرهادی بیان کرد: اگر حدود سند با محل تطبیق داشته باشد در کمتر از یک هفته سند تک برگی برای متقاضی صادر  می شود اما اگر نیاز به اصلاح باشد این زمان افزایش می یابد.

وی ادامه داد: هر چند درصدد کم کردن زمان صدور زمان سند تک برگی با حذف بروکراسی و بهره گیری از قانون کاداستر هستیم.

پیرهادی یادآوری کرد: به دنبال وقوع آتش سوزی در اداره ثبت صدرای شیراز و از بین رفتن ۱۲۰ هزار پرونده اسکن مدارک با جدیت دنبال شد و هم اینک در همدان بیش از ۷۱۷ هزار سند وجود دارد که ۴۸۸ هزار مورد آن اسکن شده و مابقی تا پایان سال آینده اسکن می شود.

برچسب‌ها ثبت اسناد و املاک همدان كاداستر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ثبت اسناد و املاک همدان كاداستر ثبت اسناد و املاک همدان كاداستر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۹۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه‌های امیرعبداللهیان برای پیگیری اسناد و تفاهمات بین ایران و ترکیه

به گزارش خبرآنلاین امیرعبداللهیان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش‌های سفارت و با اشاره به اهمیت روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه و همکاری‌های دوجانبه و منطقه‌ای دو کشور، رویکرد توسعه همه جانبه مناسبات با این کشور در چارچوب سیاست همسایگی دولت سیزدهم و اراده جدی مسئولان عالی دو کشور را مورد تاکید قرار داد و توصیه‌هایی لازم در خصوص پیگیری اسناد و تفاهمات فیمابین دو کشور و عملیاتی کردن آنها را ارائه نمود.

311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896291

دیگر خبرها

  • ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور در مهاباد
  • ادامه مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو باشگاههای کشور در مهاباد
  • مبارزه با بیماری‌های گندم در مزارع بهشهر
  • خسارت ۷۰ درصدی به مزارع درصورت بی توجهی به بیماری زنگ زرد گندم
  • توصیه‌های امیرعبداللهیان برای پیگیری اسناد و تفاهمات بین ایران و ترکیه
  • اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر | چرا مرد میانسال دستور کشتن همسرش را صادر کرد؟
  • بازدید ۱۵۷ هزار نفر از موزه‌های استان همدان
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیر برگی
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیر برگی اعلام شد
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی اعلام شد