Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری ایسنا: دکتر محمود خدادوست معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در خصوص تدوین برنامه‌های مختلف جهت افزایش رفاه اعضای خانواده دانشگاه در تمامی سطوح، گفت: با توجه به رویکرد حمایتی ریاست دانشگاه، علی رغم محدودیت های مالی و اعتباری که به دلایل مختلف در تمام سطوح کشور وجود دارد و تحمیل بار مالی ناشی از نبود پردیس متمرکز در دانشگاه، بر آن شدیم با تامین منابع از روش های مختلف، برنامه های حمایتی مختلف برای تمامی سطوح دانشگاهی را فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تدوین برخی از این برنامه‌ها طی یک ماه اخیر پیگیری شد و اکنون در مرحله اجراست، اظهار کرد: یکی از این اقدامات افزایش حقوق دستیاران در تمامی گروه هاست که بعد از اخذ مصوبه هیئت امنا، هفته گذشته افزایش حقوق تا سقف ۲۵ درصد در هیئت رییسه دانشگاه تصویب شد و رییس دانشگاه سقف ۲۵ درصد را مورد توجه قرار داد. بخشنامه این مصوبه به دانشکده پزشکی ابلاغ شد و در فیش حقوق ماه جاری به همراه مابه التفاوت آن از اول مهرماه، اعمال می شود.

دکتر خدادوست در خصوص دیگر اقدامات دانشگاه جهت افزایش رفاه دستیاران، عنوان کرد: تاکنون کارانه بر اساس دستورالعمل شورای عالی کارانه وزارت بهداشت، پرداخت می شد، اما در شورای عالی کارانه دانشگاه مصوب شد افزایش صد درصدی کارانه دستیاران در فصل زمستان به صورت علی الحساب اعمال شود. در این فاصله تلاش‌های لازم برای اخذ مجوز از شورای عالی کارانه وزارت بهداشت نیز صورت می گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ضمن اعلام افزایش پرداخت حق بیمه مسئولیت حرفه ای دستیاران، ادامه داد: با نگاه مثبت ریاست دانشگاه، پرداخت صد درصدی حق بیمه مسئولیت حرفه ای دستیاران نیز در هیئت رییسه مصوب شد. این میزان در مصوبه هیئت رییسه قبلی ۵۰ درصد بوده که با نارضایتی‌هایی روبه رو شد و در دور جدید مدیریتی دانشگاه این تعداد افزایش یافت.

دکتر خدادوست همچنین با اشاره به وضعیت نامطلوب پاویون های دستیاران در مراکز پزشکی، آموزشی و درمانی تابعه دانشگاه، از اختصاص یک میلیارد تومان کمک هزینه به بیمارستان‌ها برای بازسازی و نوسازی محل اقامت دستیاران خبر داد.

منبع: فردا

کلیدواژه: افزایش حقوق علوم پزشکی شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۹۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال رسمی از رئیس جمهور در سریلانکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای رئیسی که به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود به این کشور سفر کرده است، پس از حضور در آیین افتتاح ابرطرح برق‌آبی «اومااویا» در استان بادوله، به‌ عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های صدور خدمات فنی ـ مهندسی جمهوری اسلامی ایران، به‌طور رسمی، مورد استقبال «رانیل ویکرمسینگه» رئیس جمهور سریلانکا قرار گرفت.

رؤسای جمهور در مراسم استقبال رسمی، پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور و خوش‌آمدگویی فرمانده یگان تشریفات،  اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند.

همچنین در این مراسم، به احترام هیئت ایرانی، ۲۱ گلوله توپ شلیک شد.

رؤسای جمهور، پس از مراسم استقبال، دیدار دو جانبه دارند و پس از آن، نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه را برگزار می‌کنند.

دیگر خبرها

  • استقبال رسمی از رئیس جمهور در سریلانکا
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره مزد کارگران؛ افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؟
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؛ ۱۱۹ درصد افزایش یافت
  • رشد ۱۷ درصدی قراردادهای ارتباط با صنعت دانشگاه شاهد در ۲ سال
  • افزایش ۵۷ درصدی دستمزد ۱۴۰۱ بیکاری را ۸ درصد کاهش داد
  • بهای اجاره غرفه‌ در نمایشگاه‌کتاب منصفانه یا کاسب‌کارانه؟
  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان
  • خسروپناه: برداشتن موانع قانونی؛ راهکاری برای جلوگیری از مهاجرت نخبگان
  • فیلم/ امضای اسناد همکاری بین هیئت‌های عالی رتبه ایران و پاکستان
  • افزایش ۵۰ درصدی تعرفه گذاری خدمات پرستاری