Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان فرهاد مجیدی بعد از حضور در دوحه تنها یک جلسه تمرینی پیش از مصاف با الریان خواهند داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

از مصائب استقلال در رقابت های پلی آف لیگ قهرمانان در راه رسیدن به مرحله گروهی همین بس که این تیم همچون جدال با الکویت تنها یک جلسه تمرین برای مصاف با الریان در دستور کار خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد مجیدی و شاگردانش بعد از ریکاوری امروز در دبی برای تجربه سفری پرماجرا به دوحه، امارات را به مقصد عمان ترک می کنند تا بامداد روز دوشنبه یعنی یک روز قبل از مصاف مرگ و زندگی با الریان به دوحه برسند. فشردگی بازی ها آن هم بعد از اتفاقات رخ داده در سلب میزبانی از نماینده های ایران مصائب زیادی پیش روی استقلال قرار داد که نمونه اش عدم تمرین تاکتیکی قبل از تقابل با حریفان است.

طبق برنامه بازیکنان استقلال عصر فردا هم زمان با ساعت بازی اولین و آخرین تمرین خود را در ورزشگاه جاسم بن حمد برگزار خواهند کرد که این تمرین هم مدت زمان زیادی به طول نخواهد انجامید چون ۲۴ ساعت بعد بازی رسمی با رقیب قطری پیش روی آبی ها خواهد بود. البته استقلال با این وضعیت زیاد غریبه نیست چون قبل از مصاف با الکویت هم تنها یک جلسه تمرین در دبی داشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: الریان استقلال تهران الریان تمرینات استقلال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۰۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) جلسه فنی اوسمار برای شاگردانش

با توجه به فاصله دو روزه تا دیدار جام حذفی در اراک و اینکه تمرین امروز مهمترین تمرین سرخ‌ها پیش از این بازی به حساب می‌آمد اوسمار در جلسه‌ای فنی مسائل مربوط به تیم خودی و حریف را تشریح کرد.
سرخپوشان تمرین امروز خود را از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه و بعد از جلسه فنی آغاز کردند.
با حضور بازیکنان در زمین پس از گرم کردن و انجام کارهای کششی، مرور برنامه‌های تاکتیکی مورد نظر اوسمار ویرا، پاس‌کاری تحت فشار و شوتزنی از بخش‌های مختلفی بود که به انجام رسید.

تمرین امروز حدود یک ساعت به طول انجامید، در حالی که امید عالیشاه، همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند و علیرضا بیرانوند نیز تمرینات اختصاصی خود را دارد.
پرسپولیس آخرین تمرین خود برای بازی با آلومینیوم را فردا انجام می‌دهد و پس از آن راهی اراک خواهد شد.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • رقابت‌های قطر جونیور؛ شانس اسکواش ایران برای کسب ۴ نشان
  • رقابت پورماهانی در دور نخست کاپ جهانی شانگهای با کمانداری از ژاپن
  • (عکس) جلسه فنی اوسمار برای شاگردانش
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ جام حذفی ایران
  • عکس| آخرین تمرین تیم ملی برای سهمیه جام جهانی
  • واکنش جالب تنیسور ۱۶ ساله به مصاف با رافائل نادال
  • (عکس) آخرین تمرین تیم ملی برای سهمیه جام جهانی
  • آخرین تمرین تیم ملی برای سهمیه جام جهانی (عکس)
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • خشم اتلتیکو از حرف‌های عجیب ستاره آرژانتینی