Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: مرکز علوم‌نجوم برای کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی در دهه فجر در ۳۰۰ متر مربع فضا کلنگ‌زنی می‌شود. ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

جواد زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال کلنگ احداث مرکز علوم‌نجوم ارومیه به زمین زده می‌شود اظهار کرد: توافق لازم برای کسب زمین با شهرداری در 300 متر مربع فضا انجام شده و اعتبارات آن برای امسال یک و نیم میلیارد تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این مرکز شامل مرکز علوم نجوم، شیمی، فیزیک و زیست است و در نمای پیشرفته‌ای ساخته می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: این پروژه دو ساله تعریف شده و صاحب فضای باغبانی یا کارگاه‌های خاصی خواهد شد.

1388 کانون فرهنگی هنری مساجد در آذربایجان شرقی فعالیت می‌کنندعضویت بیش از 37 هزار جوان همدانی در کانون‌های فرهنگی هنری مساجدمدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی: مردم نگران قطعی سیستم‌ها نباشند

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای دهه فجر امسال توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی بیان کرد: امسال در 35 مرکز ثابت و سیار کانون، 150 برنامه شامل داستان‌خوانی، شعرخوانی و کارگاه‌های کارت پستال‌سازی با موضوع انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

زاهدی از برگزاری همایش «کبوتر کوچه ما» در استان خبر داد و اظهار کرد: کودکان و نوجوانان در این همایش، در مورد شهدا و در قالب‌های مختلف ادبی، هنری و فرهنگی، به ارائه اثر خواهند پرداخت.

وی از راه‌اندازی کتابخانه در مدارس محروم استان نیز خبر داد و بیان کرد: تاکنون 15 کتابخانه راه‌اندازی شده و در دهه فجر امسال، کتابخانه‌های اشنویه و سلماس نیز راه‌اندازی می‌شوند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه امسال 664 هزار نفر در مجموع از فعالیت‌های علمی، فرهنگی، هنری و دینی کانون استفاده کرده‌اند افزود: همچنین 250 هزار جلد کتاب نیز توسط کودکان و نوجوانان عضو کانون به امانت برده شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون پنج انجمن فعال در استان وجود دارد گفت: این انجمن‌ها شامل انجمن سرود، قصه‌گویی، هنرهای تجسمی، آفرینش ادبی و هنرهای نمایشی هستند.

انتهای پیام/7548/ز

R7548/P/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۰۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی برداشت بیش از ۱۱ هزار تُن کلزا در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکزمهاباد؛ رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی با اشاره به افزایش دو برابری سطح زیرکشت دانه روغنی کلزا در استان گفت: برنامه ابلاغی امسال کشت پنج هکتار از اراضی دانه روغنی کلزا بود که چهار هزار و ۳۵٠ هکتار از مزارع به کشت این دانه روغنی اختصاص یافته است.

خسرو شهبازی، با بیان اینکه در سال گذشته کشت کلزا در دو هزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی استان انجام شده بود، افزود: این آمار نشان می دهد که سطح زیر کشت این دانه روغنی در مقایسه با پارسال در استان ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

شهبازی، با بیان اینکه برداشت دانه روغنی کلزا از اواخر خرداد آغاز شده و تا اواسط تیر ماه ادامه خواهد داشت،اضافه کرد: پیش بینی می‌شود امسال بیش از ۱۱ هزار تن کلزا از اراضی سطح زیر کشت در استان برداشت شود.

دیگر خبرها

  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان 
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • عضویت ۱۰۶ هزار نفر در آذربایجان غربی درکانون‌های مساجد
  • اتفاق جدید در پویش‌ و جشن های نوروز و رمضان امسال | وقتی جشن‌های شهری با محوریت کودکان و نوجوانان برگزار می شود
  • جزییات پویش های شهرداری تهران در نوروز و ماه رمضان | وقتی جشن‌های بزرگ برای کودکان و نوجوانان برگزار شد
  • همایش ملی روانپزشکی کودک و نوجوان در مشهد آغاز به کار کرد
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۱۱ هزار تُن کلزا در آذربایجان‌غربی
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است