Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره برگزاری مسابقات لیگ برتر و جام حذفی اظهار داشت: به دلیل تاخیر ایجاد شده در شروع لیگ برتر و همچنین تعویق برخی مسابقات، بازی‌های عقب‌ افتاده داریم که بخشی را جبران کردیم و باید بگویم فشردگی جدول مسابقات به واسطه حضور نمایندگان ایران در آسیا زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه اولیه را داریم، اما به واسطه اردو‌های تیم ملی و حضور نمایندگان کشورمان در آسیا باید یک مقدار صبر کنیم تا نهایی شود.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد دیدار استقلال و سپاهان در جام حذفی، بیان کرد: هنوز فضایی را برای برگزاری این بازی نداشتیم. امیدوارم یک روز از اردوی تیم ملی را از سرمربی آینده آن اجازه بگیریم و این بازی را برگزار کنیم.

او بیان کرد: همچنین سعی می‌کنیم برنامه‌های هفته‌های آتی را اعلام کنیم تا تیم‌ها در بحث رزرو هتل و بلیت به مشکل نخورند و بحث اصلی نهایی شدن تاریخ بازی‌هاست که ما پیش‌نویس آن را آماده کرده‌ایم.

سهیل مهدی در مورد دیدار استقلال و فولاد که عقب افتاده است تصریح کرد: تاریخ مشخص را داریم، اما چون برگزاری اردوی تیم ملی مشخص نیست، هنوز اعلام نکرده‌ایم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال سازمان لیگ سهیل مهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۰۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد

هافبک هلندی بارسلونا به دلیل مصدومیت بازی‌های باقیمانده فصل جاری را از دست داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرنکی دیونگ که در جریان شکست 3 بر 2 شب گذشته (یکشبه) بارسلونا مقابل رئال مادرید در هفته سی‌و‌دوم لالیگای اسپانیا، در صحنه نبرد بر سر تصاحب توپ با فدریکو والورده، از ناحیه قوزک پا دچار مصدومیت شد و در دقیقه 7+45 جای خود را به پدری داد؛ به خاطر همین مصدومیت این فصل دیگر نمی‌‌تواند برای کاتالان‌ها به میدان برود.

شبکه تلویزیونی «اسپورت» چاپ کاتالونیا در این خصوص گزارش داد؛ تست‌های انجام شده روی پای فرنکی دیونگ نشان داد که او دچار پیچ‌خودرگی درجه دو در ناحیه قوزک پا شده است و فصل برای او تمام شده است. شبکه تلویزیونی «ESPN» هلند هم با تأیید اینکه فصل برای دیونگ تمام شده است، خبر داد که او تا مسابقات یورو 2024 به شرایط بازی خواهد رسید و می‌تواند تیم ملی فوتبال هلند را در این مسابقات همراهی کند.

ژاوی: با بی‌عدالتی مطلق به رئال مادرید باختیم

دیونگ 26 ساله که در سه فصل اخیر هشت بار مصدوم شده، گفته می‌شود بارسلونا در صورت دریافت پیشنهادی 100 میلیون یورویی حاضر به فروش او در پایان فصل جاری است.

دیونگ که تا سال 2026 با بارسلونا قرارداد دارد، این فصل در 30 بازی برای این تیم به میدان رفته و دو گل هم به ثمر رسانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
  • زمان بازگشت هافبک استقلال به میادین مشخص شد
  • «شهر آفتاب» فضای مناسب برای برگزاری نمایشگاه کتاب را ندارد + فیلم
  • فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران
  • کاهش ۳۰ درصدی تعداد شعب اخذ رأی شمیرانات در مرحله دوم انتخابات
  • رقابت‌های جهانی تنیس در مازندران آغاز شد
  • کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ + زمان دریافت، محل برگزاری sanjesh.org
  • مهدی: دیدار‌های سه هفته پایانی همزمان برگزار می‌شود