Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-23@06:36:40 GMT

عزاداری ایام فاطمیه به دو زبان در سوئد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۰۲۶۱

عزاداری ایام فاطمیه به دو زبان در سوئد

گروه بین‌الملل ــ مرکز اسلامی امام علی(ع) استکهلم، پایتخت سوئد مراسم عزاداری ایام فاطمیه به دو زبان فارسی و انگلیسی برگزار می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ مرکز اسلامی امام علی(ع) استکهلم ضمن تسلیت ایام فاطمیه اعلام کرد: به همین مناسبت و به منظور بزرگداشت مقام والای الگوی برتر زنان عالم و بسط و گسترش فرهنگ فاطمی در میان مسلمانان مقیم به ویژه بانوان و دختران، مرکز اسلامی امام علی(ع) ویژه برنامه‌های خود در این ایام حزن و اندوه را اجرا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجلس سوگواری ایام فاطمیه به زبان فارسی از روز سه شنبه، هشتم بهمن‌ماه برابر با 28 ژانویه 2020 میلادی ساعت 19 به وقت محلی در مصلای مرکز آغاز می‌شود و به مدت سه شب تا روز پنجشنبه، 10 بهمن برابر با 30 ژانویه 2020 ادامه خواهد یافت.

برنامه‌های این مراسم شامل تلاوت قرآن، قرائت زیارتنامه حضرت زهرا (س)، سخنرانی، عزاداری و مرثیه‌سرایی و پذیرایی شام خواهد بود.

سخنران مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین جهانگیر است و مجلس عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به زبان انگلیسی نیز روز جمعه، 11 بهمن‌ماه (31 ژانویه) از ساعت 19 تا 21 در مصلای مرکز برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا خبرگزاری قرآن استکهلم فاطمیه عزاداری سوئد دو زبان قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۰۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست سوئد برای تحریم جدید علیه انرژی روسیه

وزیر خارجه سوئد خواستار تحریم ناوگان نفتکش‌های سایه روسیه و ممنوعیت گاز طبیعی مایع (ال‌ان‌جی) این کشور به تلافی جنگ در اوکراین شد.

به گزارش ایسنا به نقل از اویل پرایس، توبیاس بیلستروم، وزیر خارجه سوئد، هنگام ورود به نشست وزرای خارجه اتحادیه اروپا در لوکزامبورگ گفت: تصویب بسته چهاردهم تحریم‌ها، یکی از مهم‌ترین موارد است. ما می‌خواهیم که این بسته، شامل ممنوعیت واردات ال‌ان‌جی و اقداماتی برای محدود کردن ناوگان نفتکش‌های سایه روسیه باشد.

اتحادیه اروپا به تازگی مذاکرات خود را در خصوص بسته چهاردهم تحریم‌ها آغاز کرده است و انتظار نمی‌رود به این زودی، این بسته را تصویب کند.

کشور‌های عضو اتحادیه اروپا در مورد ممنوعیت واردات ال‌ان‌جی روسیه، اختلاف نظر دارند. سوئد و کشور‌های حوزه بالتیک برای اعمال این ممنوعیت فشار می‌آورند، اما سایر کشور‌های عضو و رگولاتور انرژی اتحادیه اروپا می‌گویند اروپا، وابستگی بیشتری به ال‌ان‌جی روسیه پیدا کرده و قادر به ممنوعیت فوری آن نیست.

آژانس همکاری رگولاتور‌های انرژی اتحادیه اروپا (ACER)، هفته گذشته در گزارشی اعلام کرد اتحادیه اروپا باید در تلاش‌های خود برای حذف ال‌ان‌جی روسیه مراقب باشد، زیرا باید از امنیت تامین گاز خود محافظت کند.

از آنجایی که اتحادیه اروپا قصد دارد تا سال ۲۰۲۷، به وابستگی خود به سوخت‌های فسیلی روسیه به طور کامل پایان دهد، کاهش واردات ال‌ان‌جی روسیه باید در گام‌های تدریجی صورت گرفته و با ممنوعیت واردات محموله‌های تک ال‌ان‌جی روسیه آغاز شود.

رگولاتور اتحادیه اروپا گفت: در حالی که چنین اقداماتی ممکن است کاهش وابستگی به گاز روسیه را هدف قرار دهد، مهم است که توجه داشته باشیم، حجم قابل توجهی گاز، تحت قرارداد‌های بلندمدت ال‌ان‌جی که قبل از حمله روسیه به اوکراین منعقد شده اند، خریداری شده است. بنابراین، کاهش واردات ال‌ان‌جی روسیه باید با احتیاط انجام شود، به خصوص با توجه به این که قرارداد ترانزیت گاز روسیه به اروپا از طریق خاک اوکراین، در پایان سال ۲۰۲۴ منقضی می‌شود.

دیگر خبرها

  • چرا حکم فردی که به جاسوسی اعتراف کرده است اجرا نمی شود؟/ پدرم راضی نیست با فردی که دستش به خون دانشمندان هسته‌ای آغشته بوده مبادله شود+فیلم
  • چرا حکم فردی که به جاسوسی اعتراف کرده است اجرا نمی شود؟/پدرم راضی نیست با فردی که دستش به خون دانشمندان هسته‌ای آغشته بوده مبادله شود+فیلم
  • وزیر خارجه اسرائيل: جلوی ایران را بگیرید
  • درخواست سوئد برای تحریم جدید علیه انرژی روسیه
  • وقف زمین کشاورزی برای عزاداری سیدالشهدا (ع)
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود
  • قزوه: جشنواره «نفس پاک» با شاعران فارسی زبان برگزار می‌شود
  • با خدمات دارالترجمه رسمی مرکز ترجمه آشنا شوید
  • برگزاری مراسم گرامیداشت ایام رحلت حضرت عبدالعظیم با شعار «جهاد و شهادت»
  • تنها صداست که می ماند