Web Analytics Made Easy - Statcounter

سریال "نفوذ" در حالی برای پاییز ۱۳۹۹ آماده پخش می‌شود که بازیگران خارجی در سایت کبکان مشغولند. ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، داستان سریال "نفوذ" از بهمن‌ماه 1357 سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تا آبان 1358 و ماجرای لانه جاسوسی است؛ داستانی که 42 قسمتی و برای مهرماه 1399 آماده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن علی‌اکبری در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم  از روزهای فیلمبرداری در سایت کبکان (امنیتی) خبر داد و گفت: این روزها بازیگران خارجی جلوی دوربین حاضر شده‌اند و در سایت کبکان مشغولیم. جلوه‌های ویژه‌ این لوکیشن در حال اجرا است و برای اولین‌بار این سریال تلویزیونی این حجم کار سی‌جی (تکنولوژی‌های جدید) دارد. 

تصویربرداری در دکورهای ساخته شده در چالوس ادامه دارد و این بخش از سریال مربوط به سایت کبکان است که با حضور بازیگران ایرانی و خارجی در حال اجرا است. بازیگران خارجی این سریال از بازیگران آلمانی، بلغاری و فرانسوی انتخاب شدند که به زبان انگلیسی با لهجه آمریکایی صحبت می‌کنند و با زیرنویس فارسی پخش خواهد شد.

نیکولاس جرج بیکر، ژانکلود ریکبورگ، فلورین فیشر بازیگران خارجی این سریال تلویزیونی‌اند. در حال حاضر علاوه بر بازیگران خارجی صالح میرزاآقایی، علیرام نورایی، امین اسکندریان و کاوه سماک باشی جلوی دوربینند. مراحل فنی تدوین "نفوذ" را روح‌الله شمقدری برعهده دارد که همزمان با تصویربرداری در حال اجرا است.

 یلدا افشاری‌نیا، امین اسکندریان، کیمیا اکرمی، احمد نجفی، حمید گودرزی، رحیم نوروزی، علیرام نورایی، صالح میرزا آقایی، شهره لرستانی، زهرا سعیدی، سیدمحسن هاشمی، جلیل فرجاد، ماشاءالله شاه‌مرادی، کاوه سماک‌باشی، امیرمحمد زند، نجوا صاحب‌الزمانی، فاطمه بیگی، محمدجواد جعفرپور و جلال فاطمی بازیگران ایرانی این سریال و فیلیپ ساپرکین و سامی بابو از دیگر بازیگران خارجی این سریالند.

مستندهای تلویزیونی دهه فجر|از "روزگار رضاخان" تا "شاپور بختیار" و ناشنیده‌های ارتباطش با صدام در زمان جنگتوضیحات دارابی درباره سیاست‌های انتخاباتی و پخش زنده برنامه‌های استانی تلویزیون

تصویربرداری سریال تا نیمه اسفند‌ماه به پایان می‌رسد و با توجه به این مهم که سریال بخش جلوه‌های ویژه بصری سنگینی دارد، کار پرزحمت و زمانبری خواهد بود. 

تهیه‌کننده سریال "نفوذ" درباره شروع سریال "الف دزفول" گفت: فعلاً با این اوضاع و اقتصادی صداوسیما کار ساخت سریال جنگی و حماسی همچون "الف دزفول"  کار سختی است؛ ان‌شاءالله مشکلات حل شود برنامه‌ من همیشه کار انقلابی، دینی و مذهبی و یا دفاع‌مقدسی بوده است. من پیشنهادهای زیادی برای کارهای روز دارم اما نپذیرفتم؛ چون دوست دارم این تجربه‌ای که سرمایه بیت‌المال برای آن صرف شده است را در اختیار ساخت کارهای تاریخ معاصر قرار بدهم. از این جهت بعد از حل مشکلات و استراحت چند ماهه، به سراغ تولید مجموعه تلویزیونی "الف دزفول" خواهیم رفت.

انتهای پیام/

سریال نفوذسریال نفوذسریال نفوذسریال نفوذسریال نفوذسریال نفوذسریال نفوذسریال نفوذسریال نفوذسریال نفوذسریال نفوذسریال نفوذسریال نفوذ R1515/P/S4,1430/CT3 واژه های کاربردی مرتبط سریال ایرانی رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سریال ایرانی رسانه ملی تلویزیون سریال ایرانی رسانه ملی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۰۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز توزیع دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بهرنگ قربانی، افزود: این دفترچه‌ها به استناد طرح جذب و مدیریت سرمایه‌های اتباع خارجی در زنجیره تولید، چاپ شده و در اختیار دفاتر کفالت، اقامت و اشتغال اتباع خارجی استان فارس قرار گرفته است.
او ادامه داد: دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی دارای مهلت و اعتبار ۶ ماهه  است که پس از بررسی وضعیت فرد سپرده گذار، قابل تمدید است.
مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس، در خصوص ضریب امنیتی دفترچه‌ها هم گفت: ضریب امنیتی این دفترچه‌ها با توجه به استفاده از کاغذ چاپ پول و وجود بارکد امنیتی، شماره سریال، مُهر برجسته، امضا و مشخصات فردی تبعه ،بسیار بالا و غیر قابل جعل است.

قربانی افزود: از جمله مزایای افتتاح حساب از سوی اتباع ،امکان دریافت دفترچه اقامت قابل تمدید از سوی اتباع، سپرده‌گذاری، استفاده از بیمه تکمیلی درمان، بیمه حوادث، بیمه عمر و سرمایه‌گذاری، بیمه آتش‌سوزی و استفاده از صندوق ذخیره تسهیلات فرزندان اتباع خارجی است.

دیگر خبرها

  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • توزیع دفترچه‌های موقت شناسایی سپرده‌گذاران اتباع خارجی در فارس
  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • بازیگران سریال «هشت پا» مشخص شدند
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر ؛ این شخص باید برکنار شود ! ...| بر چه مبنایی برای۴۵ دقیقه‌ سریال ۳ میلیارد تومان هزینه می‌شود؟
  • عکس| بازیگران «نون خ» کولبر شدند
  • دوقلوهای پایتخت به ایران باز می‌گردند؟ |‌ عکس
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • آغاز توزیع دفترچه‌های سپرده گذاران اتباع خارجی