Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (یک شنبه ۶ بهمن ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

عوامل انتشار محتویات غیراخلاقی درفضای مجازی در دشتستان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از شناسایی و دستگیری عوامل انتشار محتویات غیر اخلاقی در فضای مجازی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرهنگ  فرهاد آراوند گفت: کارشناسان مبارزه با جرایم سایبری پلیس فتا دشتستان با رصد شبکه‌های اجتماعی در بستر فضای مجازی دریافتند که دو نفر به عنوان مدیر گروه‌های مجازی با جذب اعضایی از سراسر استان بوشهر اقدام به انتشار گسترده محتویات غیراخلاقی در فضای مجازی کرده اند با هماهنگی مقام قضائی اقدامات لازم را جهت دستگیری آنان آغاز کردند.

او با بیان اینکه پس از اقدامات شناسائی و هماهنگی با مقام قضائی، هر دو متهم دستگیر و به پلیس فتا منتقل شدند، عنوان کرد: متهمان در مواجهه با شواهد و قرائن ارائه شده از سوی مأموران به بزه انتسابی اعتراف و تجهیزات دیجیتالی مورد استفاده در جرم از آنان کشف و پس از تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان به شهروندان محترم توصیه کرد درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک یا مجرمانه در بستر اینترنت یا فضای مجازی همچنین نیاز به مشاوره تخصصی به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی مراجعه کنند.

کشف موتورسیکلت قاچاق غیر مجاز در بوشهر

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر از کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق غیر مجاز به ارزش ۲ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ "ابراهیم عرب زاده" بیان کرد: در راستای اجرای طرح برقراری امنیت اجتماعی، برخورد با موتورسواران متخلف به صورت ویژه در دستور کار گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس شهرستان قرار گرفت.

او بیان کرد: با تلاش ماموران یگان امداد یک دستگاه موتورسیکلت هوندا ۱۳۰۰ سی سی قاچاق که به صورت غیر مجاز در حال تردد در سطح شهر بوشهر بود شناسایی و توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر با بیان اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت کشف شده را دو میلیارد ریال برآورد کرده اند گفت: این روند در شهرستان بوشهر به صورت لحظه به لحظه در حال اجرا است.

سرهنگ عرب زاده تصریح کرد: طرح برخورد با دارندگان موتورسیکلت‌های قاچاق به صورت جدی در دستور کار این فرماندهی قرار دارد.

واژگونی پژو ۲۰۶ در محور "بوشهر-برازجان"

واژگونی خودرو سواری پژو ۲۰۶ در محور "بوشهر-برازجان" یک کشته و ۴ مجروح برجای گذاشت.

رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: بعداز ظهر روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره واژگونی در محور "بوشهر-برازجان" روبه روی شهرک صنعتی، بلافاصله تیمی از مأموران پلیس راه به همراه نیرو‌های امدادی به محل اعزام شدند.

سرهنگ جابر پاپری افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ از جاده منحرف و واژگون شده است.

او تصریح کرد: در این حادثه راننده و یکی از سرنشینان در دم فوت و ۴ سرنشین دیگر خودرو مجروح و با کمک نیرو‌های امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر تصریح کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه علت وقوع حادثه را بی توجهی به جلو از سوی راننده خودرو ۲۰۶ اعلام کرده است.

سرهنگ پارپری بیان کرد: خستگی و خواب آلودگی و بی توجهی به جلو از سوی رانندگان مهمترین علت بروز سوانح رانندگی به شمار می‌رود.

کشف محموله میلیاردی قاچاق در " دشتی"

فرمانده انتظامی شهرستان "دشتی" از توقیف یک دستگاه کامیون و ۲ دستگاه خودروی شوتی و کشف یک میلیارد و ۲۵۰ میلون ریال کالای قاچاق در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

 سرهنگ  جهانبخش صیادی گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با ورود کالا‌های قاچاق، ماموران پلیس آگاهی و پاسگاه زیارت، حین کنترل وسایل نقلیه عبوری به یک دستگاه کامیون ایسوزو و ۲ دستگاه خودروی شوتی به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک و آن‌ها را برای بررسی‌های بیشتر متوقف کردند.

او عنوان کرد: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی، یک دستگاه کمپرسور هوا و ۱۲۴ طاقه پارچه قاچاق بدون مدارک گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان "دشتی" با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان مربوطه ارزش محموله‌های قاچاق کشف شده یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه ۳ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۰۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی و حریق خودروی حامل سوخت قاچاق در خواف/ راننده جان باخت

رییس پلیس راه خواف گفت: واژگونی و حریق یک دستگاه خودروی سواری سمند حامل سوخت قاچاق روز سه‌شنبه در این شهرستان خراسان رضوی یک کشته و یک مصدوم برجا گذاشت.

سرگرد حسن محمدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بدنبال وقوع این حادثه که در محور خواف به قاین به وقوع پیوست، خودروی سواری حامل سوخت قاچاق واژگون و دچار حریق شد.

وی بیان کرد: در این حادثه، راننده خودرو بر اثر شدت جراحتهای وارده فوت کرد و یکی از سرنشینان آن مصدوم شد.

مسوول مرکز اورژانس خواف نیز گفت: بدنبال وقوع این حادثه ۲ آمبولانس از پایگاه اورژانس «خرگرد و بیاس آباد» به محل اعزام شدند.

عبدالرحمن مجددی افزود: مصدوم حادثه بعد از مراقبتهای نخست درمانی به بیمارستان ۲۲ بهمن شهرستان خواف اعزام شد.

مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۸۱۳ کشته و ۲۱ هزار مصدوم ؛ آمار اولیه تصادفات نوروز ۱۴۰۳ ۵ فوتی و ۹ مصدوم در ۲ تصادف جاده‌ای استان فارس

دیگر خبرها

  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف ۷۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند
  • راهیابی اعضا کانون استان بوشهر به جشنواره سرود بسیج
  • کشف بیش از ۵۴ هزار عدد نوشیدنی قاچاق در رشت
  • کشف بیش از ۳۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در بابل
  • توقیف اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در دیلم
  • یک کشته در حادثه واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در محور خواف به قاین
  • واژگونی و حریق خودروی حامل سوخت قاچاق در خواف/ راننده جان باخت
  • کشف ۵ تن چوب گردوی قاچاق در قزوین