Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه بنیاد تعاون سپاه با بیان اینکه در اسلام به‌هیچ چیز به اندازه ولایت توجه نشده است گفت: دختر پیامبر(ص) بزرگترین الگوی عالم بود و در اَدای این حق بزرگ در حد کمال عمل کرد. ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرری، ویژه برنامه شهادت حضرت فاطمه‌الزهرا(ع) امروز با حضور جمعی از پاسداران و بسیجیان در هیئت حسینیه فاطمه‌الزهرا(س) سپاه استان تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی مجیدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد تعاون کل سپاه در این برنامه ضمن تسلیت ایام فاطمیه، غضب فاطمه(ع) را غضب خدا خواند و اظهار داشت: آن بانوی بزرگوار تمام زندگی‌اش را وقف ولایت کرد و از این‌رو در دنیا بی‌نظیر بود.

وی با بیان اینکه در اسلام به‌هیچ چیز به اندازه ولایت توجه نشده است تصریح کرد: دختر پیامبر(ص) بزرگترین الگوی عالم بود و در اَدای این حق بزرگ در حد کمال عمل کرد.

حضرت فاطمه از اوصاف نبوی به فرزندان می‌گوید"فرهنگ جامع کلمات حضرت فاطمه" ترجمه شدسوگواره کوثر ویژه ایام فاطمیه در اردبیل برگزار می‌‌شود

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد تعاون کل سپاه همچنین افزود: اگر کل دین را مانند دانه‌های تسبیح تشبیه کنیم، ولایت نقش نخ این تسبیح را برعهده دارد که محور کل دین است.

مجیدی با تأکید بر اینکه ولایت اهل‌بیت(ع) محور دین است بیان کرد: سراسر وجود فاطمه(ع) در توجه به حوزه ولایت، حرف نخست را می‌زند بنابراین باید در نظر داشت این توجه‌ها از جایگاه همسری علی(ع) نبود بلکه از جایگاه ولایت‌پذیری آن حضرت بود، زهرا(ع) بزرگترین شخصیت در اَدای حق ولایت و از همه در این راه جلوتر بود.

وی ادامه داد: ما به‌عنوان شیعه باید نگاه الگویی به آن بانوی مطهره داشته باشیم چرا که حضرت زهرا(ع) جان، آبرو و همه دارایی‌اش را تقدیم این مسیر کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه بنیاد تعاون کل سپاه شاخص ولایتمداری را بسیار مهّم دانست و گفت: وصیت پیامبر اسلام(ص) برای حفظ دین، سفارش به پیروی از کتاب خدا، عترت و اهل بیت(ع) بود و امروز این توصیه نقل همه مسلمانان به ویژه علمای اهل سنت است.

مجیدی همچنین خطبه فدکیه حضرت فاطمه زهرا(ع) را دنیایی از معارف دین معرفی کرد و افزود: فدک از دیدگاه امام موسی کاظم(ع) حاکمیت اهل‌بیت(ع) در کره عالم است.

وی سپس با بیان اینکه حقیقت قرآن با ولایت عجین شده است تصریح کرد: حضرت صدیقه طاهره(ع) در خطبه فدکیه قرآن را با صبوری به‌طور کامل معرفی می‌کند چرا که ایشان رسالت پدرش را دارد و حامی ولایت و مروج دین است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه بنیاد تعاون کل سپاه در پایان خاطرنشان کرد: کسی که قرآن‌شناس باشد، اهل بیت‌شناس نیز می‌شود و  بعید است در خانه اهل بیت(ع) نرود، هر کس حقیقت قرآن را بفهمد هیچ‌گاه در خانه حضرت زهرا(ع) را آتش نمی‌زند.

انتهای پیام/220/ح

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۰۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان

 در این مسابقات ۲ هزار و ۳۰۰ کاراته‌کا به مدت ۶ روز در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، زیر ۲۱ سال و بزرگسالان تا امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه در دانشگاه آزاد همدان رقابت دارند.

دختران کاراته کا در پیکار‌های رده سنی جوانان در پنج وزن باهم رقابت کردند و نفرات برتر به شرح ذیل اعلام شدند:

وزن ۴۸- کیلوگرم:
۱. غزل فتحی چشمه از استان لرستان
۲. فاطمه جعفرنژاد از استان تهران
۳. یسنا زرین از استان آذربایجان
۳. دنیا نوروزی عین القاضی از استان همدان

وزن ۵۳- کیلوگرم:
۱. زهرا رضازاده از استان اصفهان
۲. سوگل سروری از استان کرمانشاه
۳. ریحانه روزبهانی از استان تهران
۳. سوگند عیاری از استان تهران

وزن ۵۹- کیلوگرم:
۱. سارینا نوری از استان سیستان و بلوچستان
۲. فرناز عادلی دهنوی از استان اصفهان
۳. محیا نادری از استان همدان
۳. هلیا کماسی از استان تهران

وزن ۶۶- کیلوگرم:
۱. غزل یزدانی از استان البرز
۲. مهسان خدارحمی از استان تهران
۳. مائده نجفی از استان تهران
۳. دیانا افتخاری از استان کردستان

وزن ۶۶+ کیلوگرم:
۱. سارا پاداش از استان قم
۲. مائده شالی از استان قزوین
۳. فاطمه عابدی از استان مازندران
۳. مهلا صداقت از استان مازندران

این پیکار‌ها امروز پنجشنبه در رده سنی بزرگسالان پیگیری می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • بزرگداشت حمزه سیدالشهدا در کشور کم‌رنگ است
  • حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • آماده ارسال// حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مدال ولایت را از امام زمان خود گرفت
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان