Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: شناسایی دقیق اقشار آسیب‌پذیر کمک می‌کند تا خدمات به صورت هدفمند در بین آنها توزیع شود. ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، بهزاد ستاری بعد از ظهر امروز در نشست تخصصی با مدیرکل کمیته امداد اردبیل اظهار داشت: شناسایی دقیق اقشار آسیب‌پذیر کمک می‌کند تا خدمات به صورت هدفمند در بین آنها توزیع شود و در این زمینه همکاری و تعامل هرچه بیشتر کمیته امداد و سازمان بهزیستی، خدمات‌رسانی به نیازمندان استان اردبیل را تسریع خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه افراد داری معلولیت در اولویت رسیدگی سازمان بهزیستی قرار دارند، بیان کرد: ارائه خدمات حمایتی به خانوار بی‌بضاعت و افراد نیازمند جامعه نیز از دیگر فعالیت‌های مهم این سازمان است.

گیلان| آموزش‌های خودکفایی اقتصادی به مددجویان کمیته امداد ارائه می‌شود338 خانوار تحت پوشش کمیته امداد شهرستان بیرجند خودکفا شدنداعلام شروط اصلی کمیته امداد برای اعطای تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان

ستاری با اعلام اینکه آماده همکاری با کمیته امداد استان اردبیل به منظور رفع نیازهای اساسی نیازمندان هستیم، افزود: در کنار هم‌افزایی و تلاش برای مشارکت هرچه بیشتر خیران در طرح‌های حمایتی، آمادگی داریم در زمینه برگزاری کارگاه‌های مهارت‌ زندگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با کمیته امداد استان اردبیل همکاری کنیم.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان اردبیل با اشاره به اینکه تشکیل کمیته ساماندهی مشارکت‌های مردمی در مناسبت‌های ملی و مذهبی از مباحث مهم در امر هم‌افزایی با کمیته امداد است، گفت: در زمینه‌های پیشگیری از معلولیت، کاهش آسیب‌های اجتماعی و همچنین برگزاری باشکوه جشن نیکوکاری همکاری‌های گسترده‌تری با کمیته امداد استان اردبیل خواهیم داشت.

حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: تعامل و ارتباط تنگاتنگی بین کمیته امداد و بهزیستی وجود دارد که با برگزاری نشست‌های تخصصی به دنبال راهکارهای مناسب‌تر برای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به اقشار آسیب‌پذیر جامعه هستیم.

وی با بیان اینکه یکی از مباحث مهم برگزاری هرچه باشکوه‌تر «جشن نیکوکاری» است، افزود: با توجه به شرایط اقتصادی برخی خانوار بی‌بضاعت جامعه، نیازمند یاری بیش از پیش خیران هستیم تا در آستانه عید نوروز بتوانیم بخش قابل توجهی از مشکلات مددجویان را برطرف کنیم.

دشتی با اشاره به اینکه نیازهای اقشار آسیب‌پذیر در حال افزایش است، بیان کرد: تعامل هر چه بیشتر دستگاه‌های حمایتی کمیته امداد و بهزیستی می‌تواند علاوه بر ارتقای همبستگی اجتماعی، سبب کاهش نیازهای خانوار مستمند شود.

انتهای پیام/131/ح

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۰۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز ۸۵۰ هزار تومان به حساب معلولان دهک سوم خراسان‌رضوی

به گزارش قدس خراسان، حمیدرضا علیزاده‌رضایی با اشاره به تأمین اعتبار کافی خدمات توان‌بخشی در استان اظهارکرد: خوشبختانه موفق شدیم تا با ارائه فهرستی از خانواده‌های مددجویان که مشکل برقراری حق پرستاری داشتند و در دهک‌های یک و ۲ ما بودند، حق پرستاری ایشان را واریز کنیم.

معاون امور توان‌بخشی اداره‌کل بهزیستی خراسان‌رضوی به مددجویان دهک سوم هم اشاره کرد و گفت: برای برخی مددجویان و خانواده‌های آنان که دارای یک، ۲ معلول یا بیشتر بودند و در سال گذشته، هیچ‌گونه مقرری‌ از بهزیستی دریافت نکرده بودند نیز مبلغ ۸۵۰ هزار تومان واریز شد.

وی افزود: مددجویانی در دهک اول نیز بودند که در سال گذشته هیچ کمکی دریافت نکرده بودند؛ برای آن‌ها هم نهایتاً تا مبلغ یک میلیون تومان واریز شد. شایان ذکر است این مبلغ برای همه نبوده و شامل حال برخی خانواده‌های با ۲ معلول و بیشتر شده است.

علیزاده در ادامه به شرایط استفاده از کارت‌های شناسایی معلولان اشاره کرد و گفت: کارت شناسایی معلولان به‌مثابه سند هویتی آنان و هم‌پای مدارک شناسایی مانند کارت ملی است. ضمن اینکه کارت معلولیت از درجه اعتبار کافی برای انجام امور روزانه معلولان در دستگاه‌های مختلف اجرایی نیز برخوردار است.

معاون امور توان‌بخشی اداره‌کل بهزیستی خراسان‌رضوی ادامه داد: با مساعدت‌های صورت‌گرفته، صدور کارت آنی شده و ظرف مدت حداکثر ۱۵ دقیقه چاپ می‌شود. بااین‌حال، لازمه صدور، تکمیل پرونده توان‌بخشی است.

منبع: شهرآرا

دیگر خبرها

  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • واریز ۸۵۰ هزار تومان به حساب معلولان دهک سوم خراسان‌رضوی
  • بزرگترین مجتمع  دامداری  بخش خصوصی استان اردبیل نیازمند حمایت دولت
  • جزئیات واریز ۲ میلیون تومانی برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد
  • اهدای پنج دستگاه ویلچر به افراد دارای معلولیت
  • سورپرایز بزرگ دولت برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی / واریز عیدی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در این ماه
  • هشدار یک کارشناس امور نظامی: اتفاق اصفهان شاید عملیات فریب باشد/ «وعده صادق» نشان داد اسراییل آسیب پذیر است
  • برنامه ریزی برای سلامت همه اقشار جامعه/ ترویج نان سالم یک اولویت باشد
  • برنامه ریزی برای سلامت همه اقشار جامعه