Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حیدرعلی کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان فارس یکشنبه ۶ بهمن در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان فارس که با حضور استاندار برگزار شد به رتبه ١٦ فارس در برگزاری ستاد ساماندهی امور جوانان در کشور اشاره و اظهار کرد: با وجود مکاتبات متعدد، اما برخی شهرستان‌ها ستاد ساماندهی امور جوانان را برگزار نمی‌کنند که باعث شده تا هم مسائل جوانان در آن شهرستان‌ها در ابهام باشد و هم رتبه فارس را در کشور در برگزاری این ستاد کاهش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، همچنین با بیان اینکه در دهه فجر امسال برنامه‌های متنوعی توسط سازمان‌های مردم نهاد برگزار می‌شود، برپایی نمایشگاه دستاورد‌های حوزه جوان و راه‌اندازی اتوبوس انقلاب را از جمله آن‌ها برشمرد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس همچنین بیان کرد: سازمان‌های مردم نهاد استان حدود ۲۰۰ میلیون تومان اقلام مورد نیاز سیل زدگان به استان سیستان و بلوچستان ارسال کرده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه فجر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۰۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ مجلد مجموعه آثار بقیع رونمایی شد

همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» در سالن همایش‌های ساختمان حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت، در قم برگزار شد.

در این همایش آئین رونمایی از ۱۵ مجلد از مجموعه آثار بقیع با حضور آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و حجت الاسلام والمسلمین نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت برگزار شد.

در پایان نیز از ۶ نفر از پژوهشگران فعال در عرصه بقیع، تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • پیگیری اجرای طرح ساماندهی اجاره و فروش مسکن در همدان
  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • ۱۵ مجلد مجموعه آثار بقیع رونمایی شد
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • اجرای پروژه مشارکتی آبخیزداری و آبخوان‌داری با اعتبار ۳۵ میلیارد تومانی در اقلید
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • آغاز دوره اخلاق حرفه ای نخبگان تیم های ملی وملی پوشان رشته‌های مختلف در قشم